Bongaa liigakiekkoilija

• 1 124 793
  • 3 101

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Oli sillä karvoja? Oon hämmentynyt, onko Jarkolla kaksi puudelia? :D

Sen toisen puudelin kanssa se on menossa naimisiin. Saat arvata kumman ;) Ja ne on tosiaan keskenään hämmästyttävän yhdennäköisiä.

motamoro

Jäsen
Käykö National Hockey - liigakiekkoilija?

Tuomo Ruutu Vaasan kesäravintolassa illallistamassa. Antoi ruokailun jälkeen muutamalle pikkupojalle nimmaritkin muistoksi.

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Täällä myös NHL-bongaus, Jussi Jokinen oli tänään käppäilemässä Linnanmäellä jonkun kaljupäisen kaverinsa kanssa.

Jo aiemmin iltapäivällä heti Linnanmäen sisäänkäynnin luona vastaan tuli karvainen mörkö eli Semir Ben-Amor.

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Toni Häppölä bongattu viime viikolla Hangon itäsatamasta makasiinien edessä.

Eikös tämä kuuluisi "Bongaa ex-liigakiekkoilija"-ketjuun?

Toisaalta minulle ihan sama, vaikka tässä ketjussa kertoisi bonganneensa Satu Tuomiston suihkussa testaamassa dildoa.

Rocco

Jäsen
Marko Anttila sunnuntaina Kalajoen ABC:llä. Meni Hesburgeriin syömään.

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ossi Väänänen ja Antti-Jussi Niemi olivat perjantai-iltana viihteellä Aleksin mummotunnelissa.

jamppa1919

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠Ässät♠
Severi Sillanpää Jazzeilla perjantaina Barcon terassilla.

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Vehasen Pete lounaalla La Bambassa ja jälkeenpäin ostamassa metrilakuja Ganalimbarttal.

Haastattelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Winnipeg Jets
Teemu Pulkkinen pelaamassa katulätkää tänään (eilen) kampissa. Toisesta joukkueesta tuli bongattua Komarovin Leo.

Mä muuten saan just nyt joten adjöö!

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy