Bongaa liigakiekkoilija

  • 1 118 133
  • 3 104

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tästä tuopin nostelusta en ole kyllä yhtään varma. Itse olin nostellut sen verran reilusti, että en ehtinyt kiinnittää huomiota Latvalan juominkeihin. Käyttäytyi yhtä herrasmiesmäisesti kuin kaukalossakin, joten saattoi olla liikenteessä vaikka ihan vesilinjalla.

Eli kyseessä saattoi siis olla sellainen ns. Latvala-ilta, jota ennen HMV-nimityksellä kutsuttiin.

Niin, Jan Latvala on hieno kiekkoilija.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Perjantaina oli taas harvinaislaatuinen tilanne stadin kesäyössä kun Apollossa näytti olevan nurkat täynnä kiekkonaamoja. Eivät toki kaikki liigapelaajia mutta menköön.

Erilaisten huomiota hakevien hännystelijänaikkosten riemuksi alakerrassa pyörivät erinäisissä omissa seurueissaan mm. Mikko Koivu, Sami Lepistö, Teemu Pulkkinen, Tomi Mäki, Joonas Rask, Jere Lehtinen, Jari Kurri, Christian Ruuttu, Tomek Valtonen, koko Bluesin jengi illanvietossaan sekä luultavimmin parikymmentä tunnistamatta jäänyttä alta parikymppistä nuuskaturpaa joista todennäköisimmin suuri osa Tomekin A-junnuja kun herran kanssa jatkuvasti notkuivat.

Ja ai niin, paikalla myös Mika Saukkonen ja innokkaasti seurueesta toiseen juossut Taina Nyberg.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oliko ilmassa varpajaisten tuntua?
Ei tainnut olla mitään varpajaisjuttuja. Kaverin pikkuveli pelaa Bluesissa, tuli hetki juteltua tiskillä törmätessä ja ainakin sanoi vaan että jengin yhteinen ilta on menossa.

Ja ai niin, Teemu Pulkkiselta tiskin kupeessa illan tyylikkäimmät pakit jollekin kohtalaisen tunkeilevasti lähestyneelle tipulle. Teemulle maistui perjantaina viina eikä naiset!
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mutta varsinainen bongaus oli mr. Liigapuolustaja, Jan Latvala, eilen Grand Starissa. Kellonajasta ei mitään tietoa. Saattoi siis olla tänäänkin.

Hieno bongaus. Onhan se hienoa, että SM-liiga ja JYP-legenda viettää vapaa-aikaansa nostelemalla tuoppia kotikaupungissaan.

Jan Latvala tietää mistä on kotoisin, ja minne mitä ilmeisimmin valitettavasti päätyy.

Tästä tuopin nostelusta en ole kyllä yhtään varma. Itse olin nostellut sen verran reilusti, että en ehtinyt kiinnittää huomiota Latvalan juominkeihin. Käyttäytyi yhtä herrasmiesmäisesti kuin kaukalossakin, joten saattoi olla liikenteessä vaikka ihan vesilinjalla.

Hep, Latvala bongattu minunkin toimestani. Seikkaili Jyväskylän kävelykadulla lauantaina iltapäivällä ilmeisesti perheensä kanssa. Tällöin kuitenkin ihan selvinpäin ja skarppina näytti Jan olevan. Hieno mies ja hieno pelaaja! Arvostan.
 

JofaPlayer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jarkko Ruutu nähty kuulokkeet päässä ulkoiluvarusteissa Vantaan Myyrmäessä puistossa. Eksynyt näköjään kotimaisemiinsa kesätauoksi, luulisin. Ja oli siis yksin liikkeellä, eikä joukkueen kanssa treenaamassa juuri Myrtsissä.

Timo Pärssinen ja Kim Hircshovitch nähty viime viikolla Ruotsin laivalla sinnepäin mentäessä, drinksuilla yöklubilla mutta naisseuraa ja örveltämisiä en nähnyt.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Jari Sailio eilen. Missäs muuallakaan kuin baarissa.

Edit. Minä käyn kyllä välillä muuallakin.
 
Viimeksi muokattu:

migsuu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, NHL
Bongattu jvg:n keikalla Tavastialla: Siim Liivik, MG, Jari Sailio, Ville Leino, Sami Lepistö, Eetu Pöysti. Voitinko jotain?

MG:llä oli lasta/kipsi sormessa oli kuulemma juhannuksena telonu sen.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sailion kyllä, mutta en Henkassa. Saat puoli pistettä.

Kyllähän Jari nähtiin viime viikolla myös Henkassa. Saako siitä kaksi pistettä?

Jari vetää omatoimista jaksoa näemmä aktiivisesti märällä linjalla. Täytyy kyllä Jarin puolustukseksi todeta, että tällä kertaa hän pysyi ihan omilla jaloillaan. Jari lienee omaksunut sivistyneen, eurooppalaisen juomiskulttuurin. Ainakin joinakin päivinä viikosta.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vaanitteko te Sailio-parkaa?

Ketkä "te"?

Jos ihmiset näkevät Jari Sailio- nimisen henkilön, joka ei pyri julkista jalkautumistaan rahvaan joukkoon juurikaan salailemaan, niin ei kai se ole vaanimista? Voisin kysyä, vaaniiko Jari Sailio minua? Tai "meitä", kun kerran TQoFE:kin on häneen toistuvasti törmännyt. Kun harvakseltaan käyn baarissa, haluan, että siellä on ainoastaan aiemmin itselleni tuntemattomia henkilöitä (en kyllä tunne Jaria kuin naamasta). Joten voisiko Sailio (ja kaikki muutkin tutut) siis ystävällisesti käydä eri paikoissa silloin, kun satun jonnekin keskusta-alueelle eksymään? Kiitos.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös