Bongaa liigakiekkoilija

  • 1 119 438
  • 3 104

taskuraketti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves ja Calgary Flames.
no mä rupeen tekee tätä bongauslistaa ketä olen tampereella bongaillu, vuosilukuja en viitti kertoo ja minä vuonna olen pelaajia bongannut. no tässä juttua.

Valeri Krykovin olen nähnyt stokan edessä kun hän ylitti risteystä, keskustorilla menin bussilla Pasi Petriläsen ohitte. Stokan edessä ole nähnyt Mikko Kuparisen,Tomi Källarssonin ja Antti Bruunin. Liatsun citymarketissa on kävelly vastaan Jaakko Siren, Miska Kangasniemi. Raimo Helmisen bongasin rautatieasemalta, Tommi Jäminkin mä näin Tre United-Jokerit pelissä Tammelan stadionilla. Vesa Viitakosken perheineen bongasin Viihdekeskus siperiassa yhestä trendikkäästä kahvilassa, vesku jopa moikkas mua vaikka ei edes tuntenut mua.

Kaikkea en sitten muista, mutta tulen lisäilemään bongauksiani tälle palstalle.
 

Pataprinsessa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eilen kun käväisin Porissa, näin Samu Wesslinin perheineen IsossaKarhussa ja vähän myöhemmin ajamassa autolla Sokoksen ja IsonKarhun välistä (kadun nimestä ei minkäänlaista havaintoa).
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Viestin lähetti lejon
Eilen tuli Porissa käytyä, niin kukapa muukaan kauppatorilla(?) kahvilassa istuu kuin Suhosen Alpo.

Otan osaa. Joko olet selvinnyt järkytyksestä? Suosittelen kahta sinistä, yhtä keltaista ja kolmea vihreää nappia. Jos ei auta niin varovaisesti niiden punaisten kanssa sitten....
 

aaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Juha Kiilholma bongattu eilen Jazz-kadulta kauheessa kännissä.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kärppä-pakki Kimmo Lotvonen ja lähes pari kentällistä Lukon äijiä bongattu eilen Rauman yössä.
 
Viimeksi muokattu:

lejon

Jäsen
Viestin lähetti Tinde
Otan osaa. Joko olet selvinnyt järkytyksestä? Suosittelen kahta sinistä, yhtä keltaista ja kolmea vihreää nappia. Jos ei auta niin varovaisesti niiden punaisten kanssa sitten....

Kyllähän sitä pikkuhiljaa alkaa selviämään. Siniset ja vihreät napit oli loppu, joten piti vetää koko purkillinen keltaisia. Helpotti.
 

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Bongattu...

Aki Heino Antti Miettisen kanssa legendaarisessa pöyhkeily- ja pintaliitoravintola Sirkuksessa lauantain ja sunnuntain välisenä yönä. Zoni lupasi vihdoinkin alkaa pelaamaan jääkiekkoa ensi vuonna; näkis vaan...
 

Joonatan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Juha Riihijärvi bongattu Oulun rotuaarilla lauantai iltana siinä 23.30. Oli varmaan menossa kaarleen, sinnehän ne kaikki menee.. Hyvässä lauantai-illan myötäisessä tuntui olevan.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Eräässä Helsingin pintaliitopaikassa herrat Hagman, Jokinen ja Väänänen.

Taksissa kotimatkalla Nikke, eräs toinen JA:n nimimerkki ja Jan Caloun.
 

Rocco

Jäsen
Marko Luomala (Ilves) ja Jussi Heikkinen (Pelicans-leirillä) olivat pari viikkoa sitten Vaasan Top-Sportissa. Hauskaa kaksikolla oli ainakin.
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U15
Ensi kauden SM-liigan ykköspuolustaja Jere Karalahti käveli tänään vastaan Mannerheimintiellä.
 

JanJ

Jäsen
Viestin lähetti Jude
Ensi kauden SM-liigan ykköspuolustaja Jere Karalahti
Älä juo enempää. Ellet sitten ole kesälomalla..
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ossi Väänänen aurinkoa ottamassa ja uimassa Hietsussa tänään. Sen verran iso mies, ettei jäänyt huomaamatta. Mukana myös velipoikansa Jarkko.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Viestin lähetti JanJ
Älä juo enempää. Ellet sitten ole kesälomalla..

Asiallisuudessaan kommentti hipoo Empire State Buildingin huippua....

Mutta olen minä bongannutkin oikein liigakiekkoilijan. Tai siis nyt toistaiseksi ex- sellaisen. Pitäjän markkinoilla Ylä-Savossa.
 
Suosikkijoukkue
Rochester Diablos
Re: Kontulassa

Viestin lähetti jussi_j

Lisäksi sekä Hantta Nykvist, että Jukka Ropponen ovat asuneet täällä ja vieläpä saman tien varrella. Olivatkohan tuttuja jo skideinä? Myös Lepistön veljekset asuivat joskus vuosia sitten Kontulassa.

Ihan oikea havainto. Siellä tuli asusteltua Kaarikujalla ja äitemuori asustaa edelleen eli käyn aika usein.

Kiekkoakin on tullut pelattua räkänokkana Rintinpolun kentällä Jokereiden Kanada sarjassa jossa me Kontulan pojat pelasimme Buffalo Sabresin nimellä

Hannu on 3 vuotta nuorempi, mutta ohimennen tuttu noilta ajoilta. Näin myöhemmin (viimeisen 10-15 v) ajalta sitten paljon paremmin tuttu valmennushommissa.

Jukka
 

Blågula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Bongasin Karalahden salilla. Taisi kyllä kuluttaa enemmän energiaa läpänheittoon kuin punttien kolisteluun. Noh, ehkä äijällä on menossa kevyempi viikko harjoittelussa.
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Viestin lähetti sopuli
Tuomo Ruutu bongattu tänä kesänä viisi kertaa Kaivohuoneella. Elääkö se siellä, vai käykö vaan mun kanssa yhtä aikaa..?

Vai eläätkö sä siellä?
(Sorry chat)

Luulen nähneeni tänään Jere Karalahden ja mikäli näin oli hän vastoin kaikkia aikaisempia viestejä erittäin hyvässä kunnossa ja hyvän olon tuntuinen. Heti rupes mieli paranemaan meikäläisellä.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Jokerityyppejä (ainoa, jonka tunnistin satavarmasti oli Immosen Wade) pongattu viime viikonloppuna Tallinnassa.
 

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML
Miettisen Antti tuli eilen vastaan paikallisessa Prismassa lihatiskillä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös