Kontulassa
Miten mulla on jäänyt näin hieno ketju kokonaan väliin. No onneksi tuli nyt huomattua.
Kiinnitin itsekin juuri pari päivää sitten huomiota tuohon seiskan maksamaan palkkioon Jeren kännäämishavainnosta. Hieman kuulostaa oudolta, olisi kiva saada vahvistus. Kyllähän jonkun tutun tuttu on sieltä rahaa saanut?
Mietiskelin myös kukahohan tuo heppu oli, joka kuvasi Kimin juhannusjurria. Oli myynyt sen seiskalle 5000 eurolla(muistinko oikein?) Seiska oli sitten myynyt sen eteenpäin Bild lehdelle.
Itse olisin tarjonnut tuota ainakin Kimille, Bildille, McLarenille, Mersulle, Siemenssille ja ehkä sitten seiskalle. Niin tietenkin jollekin F1 tiedon taivaista, eli Britannian lehdistölle. Olisi luullut tuosta irtoavan ihan kivasti enempikin. Vaikka kyllähän tuokin.
Mitä bongaamiseen tulee niin itse asustelen Kontulassa, kuten olen tehnyt koko ikäni. Vuosien varrella on tullut muutama ihan henkilökohtaisestikin tutuksi ja lärvitutuksi useampikin pelimies.
Ainakin täällä on asunut seuraavat:
Esa Tikkanen (Kontulankaari)
Ari Sulander (Kotikonnuntie)
Waltteri Immonen ( Keinulaudantie, muutti pois ~12 vuotiaana)
Mika Strömberg (auto havaittu toistuvasti Tanhuantien tienoilla noin 5 vuotta sitten)
Lisäksi sekä Hantta Nykvist, että Jukka Ropponen ovat asuneet täällä ja vieläpä saman tien varrella. Olivatkohan tuttuja jo skideinä? Myös Lepistön veljekset asuivat joskus vuosia sitten Kontulassa.
Ketäs nuorempia on täältä lähtöisin, vai onko Kontulan nuorisotyö kuihtunut?