Bongaa liigakiekkoilija

  • 1 119 443
  • 3 104

katjuska

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Minäkin pääsen kirjoittamaan tähän kunnianarvoiseen ketjuun (ehehehehee).
Eilen Qstockista kaupunkiin päin kävellessä tuli -kukapas muu kuin Niinimaan Janne vastaan.
Hitaat aivoni tosin ymmärsivät tapauksen vasta muutaman sekunnin viiveellä.
 

kingstonwall

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Helenius rantajameissa

Sami Helenius oli vauhdikkaalla päällä Lohjan rantajameissa kuuntelemassa mambaa ja Jean S:ää. On se vaan julmetun iso mies ilman luistimiakin!
 

Romppanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Jokerit, Inter Milan, RoPS
Tuomo Ruutu polkupyörän selässä Vihdintien varrella, eikä muuten ollut mitään löysää vauhtia.
 

Carcki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Bewe, ManU, HJK , Poznan Lech
MM-kisojen aikana Märskyssä oli muutama Italialainen kyläilemässä ja tutustumassa Suomeen. Vietiin sitten yks ilta italianot hohtokeilailemaan Helsingin Kallioon. Otetiin kuvia ja pidettiin hauskaa kunnes eräs henkilö asutt sisään ja suomalaisilta loksahtaa leuat auki. Siinä seisoi itse Miroslav Satan, joka tuli viereiselle radalle keilailemaan ystävänsä kanssa. Ja oli muuten helevetin hyvä, minkä takia nolostutti sitten ite yrittää jotai...
Tietenkin muistettiin nimmarit ja kuvat, ja nyt on sitte italialaisilla ensimmäisen jääkiekkoilijan nimmari, vaikka eivät edes tiedä lajista lähes yhtään mitään. :D
 

fullkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Bongaus!

Itse ketjun perustajakin kunnostautui bongausrintamalla pitkästä aikaa...

Bongasin Niklas Hagmanin Linnanmäellä, Piritta Hannula oli myös mukana. Eivät pitäneet kädestä. Olivat siinä City-Express junassa, ihan muutama vaunu mun takana...
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
NHL-sopimuksen tehnyt Joni Pitkänen viettämässä lauantai-iltaa Kaarleholvissa. Valkoinen habateepaita päällään kuljeskellut Joni oli hännystelejien piirittämä.

Mainittakoon, että Janne Niinimaa kruisaili samana päivänä Nallikarissa jenkkikaarallansa. Takapenkillä oli iso kööri Jäälin jätkiä.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Kari Heikkilän bongasin Hipermercado Euromarketissa toissa viikolla Fuengirolassa, Espanjassa.
 

twenty

Jäsen
Suosikkijoukkue
hpk
...niin, meinas melkein unohtua et näin tuon Lehtisen Jeren kesäkuun alussa Helsingin Corner Pubissa(vai mikäs se nyt olikaan)!
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eilen bongasin Pertti Lehtosen koiralenkillä dalmatialaisensa kanssa Pihliksessä.
 

Herra47

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Helsingissä lomaillessa bongasin Niklas Hagmanin Public Cornerissa ja Jere Karalahden On the Rocksissa.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Jere Karalahti bongattu malmin s-marketissa sunnuntai-iltana.
Ilmeisesti äitinsä kanssa ostoksilla(ei se ainakaan Suski ollu).Poistui Espoo BLUESIN autolla pihasta takapenkillä ronja tyttärensä kanssa istuen.Autoa ajoi joku kalju aurinkolasipäinen heppu.En tunnistanut.
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U15
Viestin lähetti #77
Jere Karalahti bongattu malmin s-marketissa sunnuntai-iltana.
Ilmeisesti äitinsä kanssa ostoksilla(ei se ainakaan Suski ollu).Poistui Espoo BLUESIN autolla pihasta takapenkillä ronja tyttärensä kanssa istuen.Autoa ajoi joku kalju aurinkolasipäinen heppu.En tunnistanut.

Kuljettaja oli mitä ilmeisimmin Jeren hyvä ystävä Markku Hurme.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
mä ajattelin kans jotain näistä hepuista jota jere bluesista tuntee mut en ollu varma ni en sit viittiny ruveta arvailemaan..
 

Zeppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Töölö Gymillä bongattu tänään peräti 1 liigakiekkoilija
sekä 1 Nhl-pelaaja pienin väliajoin. Herrat olivat Pasi Nielikäinen ja Jarkko Ruutu.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Mikael Jämsänen eilen Mankkaan K-Marketissa vaimonsa kanssa.

Illalla piipahdin Laaksolahdessa katsomassa ensimmäisen puoliajan Pöxyjen matsista FC Raimoa vastaan. Taisi olla Tiilikaisen Jukka pelaamassa Raimossa, koskapa Suvi Miinala istui katsomossa. Kai tämä virallisesti kuuluisi tuohon toiseen bongausketjuun, koska Jukkaa en ehtinyt bongailla, Suvia kyllä mielelläni.
 

Davey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Shayne
Illalla piipahdin Laaksolahdessa katsomassa ensimmäisen puoliajan Pöxyjen matsista FC Raimoa vastaan. Taisi olla Tiilikaisen Jukka pelaamassa Raimossa, koskapa Suvi Miinala istui katsomossa. Kai tämä virallisesti kuuluisi tuohon toiseen bongausketjuun, koska Jukkaa en ehtinyt bongailla, Suvia kyllä mielelläni.

Paljonko peli oli siinä vaiheessa?

Oliko rouva Toporowski mukana?
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
(Ex-liiga)kiekkolija, Kari Syväsalmi, myi minulle tänään tuulettimen 65 €:lla. Samaiselta olen ostanut myös vuosien saatossa kolme kännykkää.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No tänä kesänä bongattu töissä, Toni Häppölä, Jukka Hentunen, tuomo Ruutu, Jarkko Ruutu , sekä potkistelijoista mma Mika Kottila.
 

sapko

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo
Savonlinnan kesässä kiekkoilijoita näkee; Tommi Turunen, Pekka Tirkkonen, Jussi Pekkala, Jarmo Myllys, Antti Bruun.
Parhaat bongauspaikat ovat torikahvilat, pölökkybaari ja Seurahuoneen terassi.
 

Rocco

Jäsen
Viestin lähetti Arnold
(Ex-liiga)kiekkolija, Kari Syväsalmi, myi minulle tänään tuulettimen 65 €:lla. Samaiselta olen ostanut myös vuosien saatossa kolme kännykkää.

Samainen Syväsalmi on käynyt työpaikallani ja olimme illalla dokaamassa. Ja edelleen työasioissa soitellaan varmaan kerta pari viikossa. Samoin tekee Esa Peltonen. Esan kanssa ei tosin olla tavattu livenä, saatikaan dokattu yhdessä.
 
Jarkko Ruutu tunti sitten Karusellin terassilla. En käynyt painamassa turpaan, koska oli niin kuuma. Ovatkohan NHL-starbojen liksat huonontuneet, kun Jarkolla ei ollut varaa tilata mitään? Siinä kaverin kanssa istuivat auringossa ja puhuivat amerikkaa.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Viestin lähetti Nännimäinen
.Ovatkohan NHL-starbojen liksat huonontuneet, kun Jarkolla ei ollut varaa tilata mitään?
Tai sitten tuossa prolekaupunginosassa ei ole tarjolla mitään niin arvokasta myytävää, mitä vaivautuisi niin isoilla dollareilla ostamaan.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Chirkku

En nyt tiedä, mihinkä muuallekaan tätä laittaa, joten laitetaan tähän ketjuun..

Huomasin nimittäin tänään tehneeni kaikkien bongausten isän (tai äidin, ihan miten tykkää). Olin kesätöissä kauppatorilla ja silmiini osui eräs erittäin vetävän näköinen nuori nainen. Järjettömän upea kroppa. Jostain kumman syystä tämä henkilö tuntui hyvin tutulta minulle, mutten saanut päähäni mistä yhteydestä tuntisin hänet. Pohdin sitä aikani, kunnes luovutin. Jostain syystä en sitten koskaan mennyt kysymään sitä häneltä itseltään (ja olisihan se ollut niin päivänselvä iskuyritys kuin olla ja voi.. "hei, tunnenko mä sut jostain?"). No, selailin tässä aiemmin päivällä viimeisintä HIFK Magazinen numeroa ja silmiini osui kuvakooste faniristeilystä. Huomioni keskittyi cheerleadereiden muotinäytökseen ja silloin se iski kuin salama kirkkaalta taivaalta: tämä tyttö, jota olin epätoivoisesti yrittänyt sijoittaa johonkin kontekstiin, olikin HIFK:n cheerleader, Ana.

Ensi viikolla työt jatkuu, nyt on sitten vihdoin jutun juurta. Taidanpa käydä morjenstamassa. Ai niin, ja Senior, jos luet tätä niin koordinaatit Anan sijaintiin saat yv:llä jos kiinnostaa.. =)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös