Chirkku
En nyt tiedä, mihinkä muuallekaan tätä laittaa, joten laitetaan tähän ketjuun..
Huomasin nimittäin tänään tehneeni kaikkien bongausten isän (tai äidin, ihan miten tykkää). Olin kesätöissä kauppatorilla ja silmiini osui eräs erittäin vetävän näköinen nuori nainen. Järjettömän upea kroppa. Jostain kumman syystä tämä henkilö tuntui hyvin tutulta minulle, mutten saanut päähäni mistä yhteydestä tuntisin hänet. Pohdin sitä aikani, kunnes luovutin. Jostain syystä en sitten koskaan mennyt kysymään sitä häneltä itseltään (ja olisihan se ollut niin päivänselvä iskuyritys kuin olla ja voi.. "hei, tunnenko mä sut jostain?"). No, selailin tässä aiemmin päivällä viimeisintä HIFK Magazinen numeroa ja silmiini osui kuvakooste faniristeilystä. Huomioni keskittyi cheerleadereiden muotinäytökseen ja silloin se iski kuin salama kirkkaalta taivaalta: tämä tyttö, jota olin epätoivoisesti yrittänyt sijoittaa johonkin kontekstiin, olikin HIFK:n cheerleader, Ana.
Ensi viikolla työt jatkuu, nyt on sitten vihdoin jutun juurta. Taidanpa käydä morjenstamassa. Ai niin, ja Senior, jos luet tätä niin koordinaatit Anan sijaintiin saat yv:llä jos kiinnostaa.. =)