Bongaa julkkis!

  • 1 336 001
  • 4 579

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jussi Lampi samalla ratikkapysäkillä viimeviikolla. Aurinkolasit päässä, siis Jussilla vaikka oli todella pilvinen päivä.
 

leivoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Pauli - Non established since 1910
Kelpaako, jos samassa pöydässä keskustelevat Tukholman alamaailmasta leivoja ja Jens Lapidus?
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jussi Lampi samalla ratikkapysäkillä viimeviikolla. Aurinkolasit päässä, siis Jussilla vaikka oli todella pilvinen päivä.

Ja taas Lammen Jussin kanssa "tavattiin" ja edelleen jussilla aurinkolasit päässä,
nyt toki paistaakin.
Jotenkin musta tuntuu että se asuu täällä meilläpäin..., tai sit se seuraa mua ;))
 

Näsä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Clarke Wilm, Teppo Numminen
Jone Nikula tankkasi tänään Miniinsä, tai Ellenin Miniin, polttoainetta viereiseltä automaatilta kuin millä itse olin.
 
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Olin eilen tilaisuudessa minkä Taru "pleisteissön" Valkeapää juonsi ja oli siellä Karit(s)a Tuomolakin. Karit(s)a oli kyllä aaaika kaunis, myönnettäköön.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Ja taas Lammen Jussin kanssa "tavattiin" ja edelleen jussilla aurinkolasit päässä,
nyt toki paistaakin.
Jotenkin musta tuntuu että se asuu täällä meilläpäin..., tai sit se seuraa mua ;))
Jussi on nähty myös pari päivää sitten Hakiksen Black & Whitessa. Ei tarttunut musiikkia Jussin mukaan.

Äsken safkiksella osuin samaan Thaikkuraflaan kuin Ruben Stiller. Ei ollut muuten reinot miehellä jalassa, vaikka jossain haastattelussa hän väitti käyttävänsä vain niitä kenkinään.
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ex-salkkari "Ami" en tiedä kundin oikeeta nimeä, työnteli lastenvaunuja eilen hesarilla. En olis varmaan kiinnittänyt tyyppiin mitään huomiota mutta hän itse "tuijotti" tyyliin; mä oon julkkis :)
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Ex-salkkari "Ami" en tiedä kundin oikeeta nimeä, työnteli lastenvaunuja eilen hesarilla. En olis varmaan kiinnittänyt tyyppiin mitään huomiota mutta hän itse "tuijotti" tyyliin; mä oon julkkis :)

Sama tyyppi "tuijotti" minuakin kesällä Lintsillä, mutta kiireeltäni en ehtinyt nimmareita jakamaan tai valokuvissa poseeraamaan.
 

JHOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Minäkin olen "Amin" nähnyt mm. Bluesin peleissä useaankin otteeseen, Sellossakin Blyys-showssa. Blegifani? ;)

Torstaina Indican Jonsu bongattu Tapiolan keskustasta.
 

Fingerpori

Jäsen
Suosikkijoukkue
kärpät
Eilen Jumbon Sedubaarissa mm Aki Linnanahde, Markus Selin ja kirsikkana kakun päälle BB-Risto jonotti takanani sisään ja valitti että Helsinki on paska kaupunki kun joutuu jonottamaan baariin.Toki se oli jo aiemmin tullut selväksi että se tyyppi ei ruutia keksinyt, mutta vahvistui vain sekin asia.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Vuorokauden sisään peräti kaksi superjulkkista: Salkkareiden Tuomo eilen Kolmen Sepän patsaan tietämillä (on muuten lyhyt noin pojaksi) ja Laura tänään Roballa.
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U15
Hyvät naiset ja herrat-ohjelman juontaja Miika Nousiainen pysähtyí eilen pyörälenkillään hetkeksi seuraamaan Miesten Kakkosen jalkapallo-ottelua HIFK-FC Kuusankoski.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Urheilupersoona Ismo Läntinen koiransa kera ulkoilemassa Porin Liinaharjassa puoli tuntia sitten.
 

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Timo Jutila musta puku päällä eilen Vantaalla Business Park -toimistotalokorttelissa. Mitäköhän bisnestä.
 

kopo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pirkko Saisio Helsinki-Vantaan lentokentällä maanantaina neljän aikoihin. Samassa paikassa ja hieman myöhemmin samassa koneessakin allekirjoittaneen kanssa Vaasaan Alexander "hymy-Alex" Stubb. Tiistaina puoliltapäivin Tampereen rautatieasemalla, ilmeisesti Helsinkiin lähdössä, Simo Frangén.
 

Siri

Jäsen
Kävelin tänään Citykäytävällä, ja kuten moni muukin, huomasin ikioman cityhuuhkajamme kuikuilemassa alaspäin. Minuutin päästä Manskulla Osmo Soininvaara käveli vastaan..!
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Sunnuntaisissa (eilisissä) salibandytreeneissä oli pari liigatason hemmoa KrP:stä ja Classicista, sekä Idolsista tuttu Ilkka Jääskeläinen. Ilkka on melko luotettava pakki salibandyssä.
 

Näsä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Clarke Wilm, Teppo Numminen
Idolsista tuttu Patric Sarin bongattu tänään seisoskelemasta Helsingin Runeberginkadun jalkakäytävällä. Itse diggasin, jatkoon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös