Bongaa julkkis!

  • 1 335 474
  • 4 578

TykkiJutila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Rovanperä, KalPa, Leijonat, ManU, KuPS
Korkataan jatkoajan keskustelun neitsyys tänne...

Näin itse tekstiviestikuninkaan Ilkka Kanervan Turun Satashellin
McDonaldsilla tänään. Ei taida Ike kovin usein vierailla
Mäkkärillä, kun tilasi Big Macin tarjoilija kysyi Ikeltä,että
haluatteko ateriana,niin Ike kysyi mitä ero niillä on =) Ruuat hän otti
take a way:nä. Odottelun lomassa ennätti lähetellä muutaman
teksiviestin =)
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ex-kiekkoilija Mika "Veikko" Nieminen oli ruokailemassa Inarin ja Ivalon välillä sijaitsevassa Karhunpesäkiven pienessä ruokapaikassa viime maanantaina. Poronkäristys maksoi muuten 6 euroa ja oli taivaallisen hyvää.
 

shineman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HaMu -12
J-Tuk & muut nuket Kiuruveden Vihreillä Niityillä lauantaina. Olutteltassa istui jonkun bändin (?) pöydässä. Saippuakuplia puhalteli ja mielellään poseerasi kaljaröhnöjen kainaloissa. Hyvältä näyttivät pinkeissä (siis pinkeät sekä pinkit) minihameissaan! hymiö
 

Bandana

Jäsen
Iltalehti kirjoitti:
Dolls -ryhmän tanssijattaren Johanna Tukiaisen piti esiintyä viime perjantaina ravintola Hallassa Hyrynsalmella. Tukiainen itse kertoi sunnuntaina Iltalehdelle jääneensä keikalta pois myöhästyttyään junasta.

Viime perjantaina kun lähdin maalle ja kävin Helsingin rautatieasemalta ostamassa lipun, huomasin kuinka viereisen lippuluukun jonossa oli tuttu vaaleanpunainen hahmo: pieni ja pyöreä Johanna Tukiainen.

Pinkkeihin verkkareihin ja huppariin sonnustautunut, arviolta 150-senttinen Tukiainen näpytteli siinä kännykkäänsä ja kantoi mukanaan lukuisia pieniä vaatteista pursuvia muovilaukkuja. Vähän kävi sääliksi kun melkein kaikki lähettyvillä olleet naureskelivat hiljaa Tukiaiselle.

Tällä kertaa ilman meikkejä esiintynyt Tukiainen tekikin itsestään taas aikamoisen show'n päästessään tiskille.

"Hei, tota nyt kävi niin, että toi mun kaveri meni tolla edellisellä junalla ja sillä oli mun lippu, ja mä niinku myöhästyin siitä junasta.. että voisinko mä nyt saada teiltä lipun tohon seuraavaan junaan?"

Odotti saavansa ilmaiseksi uuden lipun. Ei saanut.

Loppuratkaisu jäi näkemättä, mutta kaiken kaikkiaan kävi oikeasti todella sääliksi koko Tukiainen. Masentava ilmestys jolle kaikki naureskelivat.
 

Hordi24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Kahden päivän sisään bongattu:
-Pelle Miljoona Lempäälän R-kioskin pihassa,
-Teppo Numminen Ideaparkissa,
-tekstari-Ike eilen ehtoolla tampereella, näytti syövän siipiä Hookin terangilla.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Näyttelijä Juha Veijonen kikkaili tänään Porin rautatieaseman läheisyydessä.

Liekö vieläkin ihmettelemässä, että "mikä vittua teitä porilaisia oikein vaivaa?"
 

Fingerpori

Jäsen
Suosikkijoukkue
kärpät
Maarit Hurmerinta eilen Jumbon Stocmannilla ja samassa kauppakeskuksessa myöskin eilen se subtv:n hieman omituinen miespuolinen chat juontaja.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ideaparkin kahvilassa keskiviikkona viereisessä pöydässä istui Ilkka Jääskeläinen. Kai tämä Idols-voittaja on jonkin asteinen "julkkis"?
 

Anadigi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Junnon kravatti ja Mikin ylädekki
Ideaparkin kahvilassa keskiviikkona viereisessä pöydässä istui Ilkka Jääskeläinen. Kai tämä Idols-voittaja on jonkin asteinen "julkkis"?
Ilkkahan oli Ideaparkissa vetämässä lapsille "kilpailuja" ja piirrättämässä muksuja koko heinäkuun. Itsekin mietein, että pitäiskö yrittää voittaa Idols, niin saisi kaikkia kivoja työkomennuksia.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Marika Fingeroos tuli nähtyä tuossa yks päivä. Varo Johanna Tukiainen. Eipä siitä sen enempää.
 

Mevatron

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HC Slavia Praha
Pari bongausta kesäloman ajalta. Jone Nikula Mannerheimintien Clas Ohlsonilla pari viikkoa sitten. Viime keskiviikkona Yoko Ono muutama penkkirivi alempana Broadway-musikaalissa. Ei tarvinnut rouvan jonottaa tavallisten pulliaisten kanssa pois teatterista, vaan ohjattiin pois sivuovesta turvamiesten kera.
 

Sateentekijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks - pelaajista: Joe Sakic
Viime viikonloppuna ollessani Kiteellä eräässä aika isossa k-kaupassa näin Tuomas Holopaisen, moneenkin kertaan. Kulman takaa kaveri tuli ja ehkä pikkaisen hätkähdin. Häijy näky, muuten varmastikin leppoisa kaveri. Kotona googletin Holopaisen ja kappas...! Kiteeltähän kaveri on kotoisin, joten tuskinpa näin näkyjä.

Eli kai mä nyt olen vähintäänkin Holopaisen serkku?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös