Iltalehti kirjoitti:
Dolls -ryhmän tanssijattaren Johanna Tukiaisen piti esiintyä viime perjantaina ravintola Hallassa Hyrynsalmella. Tukiainen itse kertoi sunnuntaina Iltalehdelle jääneensä keikalta pois myöhästyttyään junasta.
Viime perjantaina kun lähdin maalle ja kävin Helsingin rautatieasemalta ostamassa lipun, huomasin kuinka viereisen lippuluukun jonossa oli tuttu vaaleanpunainen hahmo: pieni ja pyöreä Johanna Tukiainen.
Pinkkeihin verkkareihin ja huppariin sonnustautunut, arviolta 150-senttinen Tukiainen näpytteli siinä kännykkäänsä ja kantoi mukanaan lukuisia pieniä vaatteista pursuvia muovilaukkuja. Vähän kävi sääliksi kun melkein kaikki lähettyvillä olleet naureskelivat hiljaa Tukiaiselle.
Tällä kertaa ilman meikkejä esiintynyt Tukiainen tekikin itsestään taas aikamoisen show'n päästessään tiskille.
"Hei, tota nyt kävi niin, että toi mun kaveri meni tolla edellisellä junalla ja sillä oli mun lippu, ja mä niinku myöhästyin siitä junasta.. että voisinko mä nyt saada teiltä lipun tohon seuraavaan junaan?"
Odotti saavansa ilmaiseksi uuden lipun. Ei saanut.
Loppuratkaisu jäi näkemättä, mutta kaiken kaikkiaan kävi oikeasti todella sääliksi koko Tukiainen. Masentava ilmestys jolle kaikki naureskelivat.