Bongaa julkkis!

  • 1 336 152
  • 4 579

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Pentti Arajärvi muumikravatissa edelläni suojatien ylitystä odottamassa. Suomessa ei näköjään tarvitse punikkipresidenti mieskään turvamiehiä.

Olisi ollut niin helppo...
 
Pentti Arajärvi muumikravatissa edelläni suojatien ylitystä odottamassa. Suomessa ei näköjään tarvitse punikkipresidenti mieskään turvamiehiä.

Näin saman tilanteen sivusta ja luulin Arajärven persuksissa kulkenutta turenkilaisnuorukaista juurikin turvamieheksi. Muskelit ja kaikki.

EDIT: Jaa, se olikin erva... Pahoittelut AWelle.
 
Viimeksi muokattu:

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Vähän vanha bongaus pläjähtää ilmoille, mutta loppuviikosta (perjantaina) olin K-Marketissa Lentävänniemessä yhtä aikaa Olli Lindholmin kanssa. Hän on siis (Nickersonin sanojen mukaan) se Lead Singer of Yo.
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U15
Kansanedustaja Claes Andersson kunnioitti eilen läsnäolollaan jalkapallon Miesten Kakkosen A-lohkon ottelua HIFK-MP.
 
Viimeksi muokattu:

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Vähän myöhäinen bongausinfo, mutta viime tiistaina Hki-Vantaalla Ari Koivunen ja Sturm und Drang => olivat vissiin matkalla Japaniin Suomiheavyä puffamaan? Aika nöösejä tosin...
 

d2uce

Jäsen
Vähän myöhäinen bongausinfo, mutta viime tiistaina Hki-Vantaalla Ari Koivunen ja Sturm und Drang => olivat vissiin matkalla Japaniin Suomiheavyä puffamaan? Aika nöösejä tosin...

"Ootteko eksynyt jostain luokkaretkiporukasta?" "Ei ku me ollaa rokkareita!"
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Olin samassa pääsykokeessa Susanna Pöykiön kanssa männä viikon torstaina.

Susanna ehkä pääsee, minä en.
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Juhani Tami Tamminen.. Turussa siinä Nesteellä, heti sen tunnelin jälkeen:D

Oli melko hupaisaa seurata Tami individual efforttia Audia tankatessa.. Taktiikkana ei ollut selvästikään KISS koska Juhani päätti ajaa Audinsa väärinpäin jakajalle ja tankata näin ollen hivenen erikoisemmalla tyylillä.
 

ShefkiUgi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sens
Ville Lyytikäinen Pitäjämäentiellä avomersulla u-käännöstä tekemessä siihen huonosti soveltuvassa paikassa :) Ei taida tällä hetkellä vaikuttaa valmessupuolella ollenkaan..?
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U15
Kaupungilla käydessäni bongasin nyrkkeilyvalmentajan Pekka Mäen, kitarasankarin Andy McCoyn sekä vaimonsa ja tatuointaiteilijan Wilma Schlizewskin.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Työpaikalla ostoksilla tänään Boltonin ja maajoukkueen Jussi Jääskeläinen, ei huolinut kolikoita takaisin, vaan totesi rennosti, et se on tasan..Eilen kaupassa pyöri melonnan olympiavoittaja ja MM-ykkönen Mikko Kolehmainen.

Lauantaina Anttilan aulassa Veikkausliiga-jyrä Hakan Juuso Kangaskorpi, joka on Mikkelin poikii.
 

pongo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Teemu Normio osallistui tiistaina samaan pääsykokeeseen kuin minä (hallintotieteet).
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Ville (Sentenced) Laihiala aika hyvässä maistissa Hevimestassa (Oululainen baari) viime yönä.

Itsehän tietenkin olin selvinpäin.
 

kopo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jyrki "Sonja" Lumme tänään Pasilan asemalla apteekin kulmilla kuikuilemassa n. klo 13.50.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Stonesta ja Subbareista tuttu Janne Joutsenniemi ostamassa jussiin liityviä virvokkeita duunipaikallani eilen. Jo aikaisemmin mainitut Jussi Jääskeläinen Mikko Kolehmainen ovat vakioasiakkaita, Jässi vaan kesäaikaan tosin..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös