Bongaa julkkis!

  • 1 322 411
  • 4 547

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Katottiin eilen frendin kanssa Jimmy Whiten matsia ja tuli puheeksi muutaman vuoden takainen laukkaratakeikka Brightonissa, Englannin etelarannikolla.

Oltiin kuulema bongattu ko. herra silloin. Ei ole kylla mitaan mielikuvaa, toki tunnistan Jimmyn, jos hanet naen. Alkoholilla on osuutta tapahtumaan.
 

Malla

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - ei sen enempää
Tauski Peltonen bongattu Raision kauppakeskus Myllyssä ostamassa pojalleen pleikkari(?)peliä...

Nyt tietysti joku kysyy: Kuka Tauski Peltonen? :-D....
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nyt on marraskuu, mutta näin tänään joulupukin muorinsa kanssa. Petteri Punakuonoa ei sentäs näkynyt vielä.

Idolsin toinen lappeenrantalaisfinalisti Sonja istuskeli tänään kahvilassa. Itse en olisi häntä tunnistanut, kun en ole Idolsia seurannut, mutta mukanani ollut ystäväni bongasi tyttösen.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Viestin lähetti Bauer
Näin Ylex:n Peltsin ja Juuson syömässä lihapiirakoita SaiPa-Jokerit -ottelussa.
Hyi helvetti, saitko nukutuksi viime yönä?

Suvia oli mukava bongailla taas eilen. Kun Jugi kämmäsi jäällä avopaikan johtomaaliin, sai mielensä leppymään kääntämällä katseen Suviin.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Shayne

Suvia oli mukava bongailla taas eilen. Kun Jugi kämmäsi jäällä avopaikan johtomaaliin, sai mielensä leppymään kääntämällä katseen Suviin.


Tiilikaisella on kaikki muut asiat kondiksessa paitsi kyky pelata jääkiekkoa. Sitä nimittäin ei ole eikä tule. Täydellinen floppi koko äijä!
 

pavenro8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Montreal Canadiens, Tottenham, Englanti.
Arsi Harju ja Mia Strömmer bongattu Tampereella namiostoksilla yhdessä. Mahtavatkohan seukata(ylivertainen sana teinixiä) vai ihan vaan harjoittelukumppaneita ? Pitääkö soittaa Seiskaan ? (vai onko se julkista tietoa, että seukkaisivat ? En kun tota Seiskaa lue)
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Kyl ne taitaa "seukata". Jostain muistelisin lukeneeni sen. Tais olla juuri seiska. heh
 
Näin eilen itse Matti Nykäsen Merveineen Jyväskylän Yliopiston apteekin tiskillä. Tuon jälkeen mikään ei enää tunnu miltään.

Itse olin tosin apteekin ulkopuolella, joten en kuullut mitä Matti niin kovasti Merville yritti selittää. Kädet kyllä heiluivat ja suu kävi. Varmaan antabusta ostamassa.
 

Bauer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti cosmic_rodeo
Näin eilen itse Matti Nykäsen Merveineen Jyväskylän Yliopiston apteekin tiskillä. Tuon jälkeen mikään ei enää tunnu miltään.

Itse olin tosin apteekin ulkopuolella, joten en kuullut mitä Matti niin kovasti Merville yritti selittää. Kädet kyllä heiluivat ja suu kävi. Varmaan antabusta ostamassa.

Itse luin jostain että Matti olisi taas eronnut ja lähtenyt jonnekin Muuramelle. Mutta hyvä että suhde on taas käynnissä.....
 

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Haukkojen nuorisoikoni Jaska Vilen tänään paikallisessa marketissa.

Jos joku kehtaa väittää, että The Jaska ei ole julkimo, niin on syytä hävetä!
 

MC61

Jäsen
Suosikkijoukkue
rystylätty
Viestin lähetti cosmic_rodeo
Näin eilen itse Matti Nykäsen Merveineen Jyväskylän Yliopiston apteekin tiskillä. Tuon jälkeen mikään ei enää tunnu miltään.

Itse olin tosin apteekin ulkopuolella, joten en kuullut mitä Matti niin kovasti Merville yritti selittää. Kädet kyllä heiluivat ja suu kävi. Varmaan antabusta ostamassa.

Jälkiehkäisyä kenties? Joku taitava vois valmistaa hienon kuvamanipulaation siitä, miltä noiden kahden kersa näyttäisi. Oliskohan sillä viinapöhö jo valmiina?!
 

Probert

Jäsen
Viestin lähetti Bauer
Näin Ylex:n Peltsin ja Juuson syömässä lihapiirakoita SaiPa-Jokerit -ottelussa.
Aika mielellaanhan pojat tuntuvat kiekosta aamuisin jutustelevan, mutta heidan suosikkijoukkueensa on ainakin minulle jaanyt hamaran peittoon. Olisiko kuitenkin niin, etta Jokerit sytyttaa aina ja lujaa myos Peltsin ja Juuson? Vai onko SaiPa lahella heidan sydantaan?
 

Lint

Jäsen
Viestin lähetti Probert
Olisiko kuitenkin niin, etta Jokerit sytyttaa aina ja lujaa myos Peltsin ja Juuson? Vai onko SaiPa lahella heidan sydantaan?

Peltsi taitaa olla Jokeri-miehiä, Juusosta oon saanut sellasen kuvan ettei urheilu/lätkä miestä juurikaan kiinnosta . Mene ja tiedä.

Omat julkkisbongailut viimeisen viikon aikana:

Tino "thepassijahammasharja" Singh Ruoholahden marketissa shoppailemassa.

Jani "Wallu" Valpio oopperan edessä haahuilemassa.
 

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
The Pena the hallin käytävillä. Ei vieläkään voi käsittää.
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Iso H kyseli hotelli Pasilan sijaintia viime maanantaina ennen Suomen pronssipeliä. Eikö se ookaan pääkaupunkiseudulta?
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Chip
Iso H kyseli hotelli Pasilan sijaintia viime maanantaina ennen Suomen pronssipeliä. Eikö se ookaan pääkaupunkiseudulta?

No hei, ei kai kunnon stadilaisen tartte Pasilaa tietääkään...Hymiö.

Itse näin tiistai-iltana risteilyllä Marco Bjurströmin!
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
19.12 Gabriellalla nähty Antti Törmänen nojailemassa kyllästyneen näköisenä info-aulan tolppaan.
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U13
Radiotoimittaja Juuso tuli bongattua eilen helsinkiläisessä ravintolassa kauniin naisen seurassa.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Viestin lähetti op777
Aki Berg Tavastian lavalla 3.1.2004.
Taitaa kuulua ketjuun "kuin kaksi marjaa" tai sitten "melkein sukua julkkikselle", varmaankaan kyseessä ei ollut jääkiekkoilija Aki Berg.

Nimittäin tämä Toronton puolustaja Aki Berg pelasi 3.1 Buffaloa vastaan Torontossa eli aika nopeasti lenteli takaisin pelaamaan ja ilman mitään jet-lageja ;)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös