Hyi helvetti, saitko nukutuksi viime yönä?Viestin lähetti Bauer
Näin Ylex:n Peltsin ja Juuson syömässä lihapiirakoita SaiPa-Jokerit -ottelussa.
Viestin lähetti Shayne
Suvia oli mukava bongailla taas eilen. Kun Jugi kämmäsi jäällä avopaikan johtomaaliin, sai mielensä leppymään kääntämällä katseen Suviin.
Viestin lähetti cosmic_rodeo
Näin eilen itse Matti Nykäsen Merveineen Jyväskylän Yliopiston apteekin tiskillä. Tuon jälkeen mikään ei enää tunnu miltään.
Itse olin tosin apteekin ulkopuolella, joten en kuullut mitä Matti niin kovasti Merville yritti selittää. Kädet kyllä heiluivat ja suu kävi. Varmaan antabusta ostamassa.
Viestin lähetti cosmic_rodeo
Näin eilen itse Matti Nykäsen Merveineen Jyväskylän Yliopiston apteekin tiskillä. Tuon jälkeen mikään ei enää tunnu miltään.
Itse olin tosin apteekin ulkopuolella, joten en kuullut mitä Matti niin kovasti Merville yritti selittää. Kädet kyllä heiluivat ja suu kävi. Varmaan antabusta ostamassa.
Aika mielellaanhan pojat tuntuvat kiekosta aamuisin jutustelevan, mutta heidan suosikkijoukkueensa on ainakin minulle jaanyt hamaran peittoon. Olisiko kuitenkin niin, etta Jokerit sytyttaa aina ja lujaa myos Peltsin ja Juuson? Vai onko SaiPa lahella heidan sydantaan?Viestin lähetti Bauer
Näin Ylex:n Peltsin ja Juuson syömässä lihapiirakoita SaiPa-Jokerit -ottelussa.
Viestin lähetti Probert
Olisiko kuitenkin niin, etta Jokerit sytyttaa aina ja lujaa myos Peltsin ja Juuson? Vai onko SaiPa lahella heidan sydantaan?
Viestin lähetti Chip
Iso H kyseli hotelli Pasilan sijaintia viime maanantaina ennen Suomen pronssipeliä. Eikö se ookaan pääkaupunkiseudulta?
Taitaa kuulua ketjuun "kuin kaksi marjaa" tai sitten "melkein sukua julkkikselle", varmaankaan kyseessä ei ollut jääkiekkoilija Aki Berg.Viestin lähetti op777
Aki Berg Tavastian lavalla 3.1.2004.