Bongaa julkkis!

  • 1 336 974
  • 4 584

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Tänään Mikkelin keskustassa ruokakaupassa katse kiinnittyi hyvännäköiseen naiseen joka oli jotenkin tutun oloinen ja perskele sehän oli iki-ihana Nina Nurminen tuo Suomen söpöin näyttelijä. "Livenä" aika sexy!

Nurmisesta on tullut myös avauduttua Ketä polkisit ketjuun..

Jukurifaneille kovia pogoja tänään työpaikallani Jukureiden Niko Kantelinen ja Kalle Kaijomaa..vitsi,vitsi
 
Suosikkijoukkue
HIFK
HIM:n rumpali Kaasu eilen IFK-JYP matsissa. Vierellään jotain ulkomaankieltä puhuva misu jonka ulkonäkö sai allekirjoittaneen onnittelemaan Hra Lipstickiä omasta uravalinnastaan.
 

taskuraketti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves ja Calgary Flames.
Viime perjantaina Timo Koivusalo vaimonsa kanssa, Tampereen Stockmannin kahvilassa istuskelemassa.
 

Arttu#29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Olisiko ollut noin 5 vuotta sitten näin HIM:in kävelemässä eduskunnan edessä, eli koko kokoonpano. Kuten varmaan jotkut tietävät niin Kölli kortelaisen voi bongata Munccan makuunissa, minä olen ainakin 3 kertaa. Köllikin tykkää hiihtää kesäisin rullaluistimilla Muncassa.heh
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U15
TV-toimittaja Timo Harakka nautti oluita helsinkiläisravintolassa hetki sitten.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tänään... tai itseasiassa eilen iltapäivällä kävelin Tampereen Kalevassa jonkun taululiikkeen ohi ja olin havaitsevani siellä liikkeessä ilmeisesti omistajan kanssa keskustelemassa tämän "Antiikkia antiikkia"-sarjan asiantuntija-herran. Niin, herran nimeä en tähän hätään muista. Ilmeisesti dementia iskee jo näin nuorella iällä.

Olen kuitenkin 95% varma siitä, että kyseinen herra oli hän.

EDIT: Wenzel Hagelstam
 

Pietrangelo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Steelers, SS Lazio, Bulls
Sistis kirjoitti:
Tänään... tai itseasiassa eilen iltapäivällä kävelin Tampereen Kalevassa jonkun taululiikkeen ohi ja olin havaitsevani siellä liikkeessä ilmeisesti omistajan kanssa keskustelemassa tämän "Antiikkia antiikkia"-sarjan asiantuntija-herran. Niin, herran nimeä en tähän hätään muista. Ilmeisesti dementia iskee jo näin nuorella iällä.

Olen kuitenkin 95% varma siitä, että kyseinen herra oli hän.

EDIT: Wenzel Hagelstam

natinkia natinkia sarjan Denzel Washington
 

MusanMake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Suomi
On näitä Suomi-julkimoita tullut hyysättyä koko kaarti läpi, joten niistä ei enempiä. Vaikein heistä on tainnut olla Andy, joka sai kyllä riidan aikaan jonkun kanssa ihan joka kerta kun silloisessa työpaikassani vieraili. Ja velipoika maksoi viulut platina-Amexilla...

Mutta maailmanlaajuisesti kuuluisin julkkis, joka mun kaatamaa viinaa on siemaillut, on varmasti James Brown. Onhan siitä jo pari vuotta, mutta kuitenkin. "Vodka on the rocks with a twist of lime, please", ja päälle leveä hymy...:)
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Eläkeläisten rumpali Kristian Voutilainen fanittamassa Jokipojat-Jukurit matsissa lauantaina.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Vanha kunnon Simo Salminen äsken Mikkelin kirjaston kahviossa naisseurassa.
 

siesta

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, KooKoo
Tami Tamminen oli kiireisen näköinen eilen HIFK-SaiPa -matsissa.

Lisäksi bongasin nimimerkki Cairnsin..
 

Wolves

Jäsen
Slalomlalom kirjoitti:
Mitä!? Eikö kyseinen koomikko kuollutkaan tulipalossa tässä jokunen vuosi sitten?


Simolta paloi kämppä (Muistaakseni), se kohta meni ihan oikein, mutta ei mies henkeään siinä heittäny
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Jani Sointula ja Juha Helppi eilen katsomassa Tappara-Ässät puolivälierää, 1.näytöstä. Unohdin kysyä Sointulalta kumpaa joukkuetta hän kannattaa, mutta ei sen niin väliä.. Kerran sanoi olleensa telkussa IFK-Ässät matsin takia, oli juhlinut Kimmo Salmisen maalia.. En muista mikä vuosi ja mikä tulos, joten..

No, oikeasti noi jätkät ei oo mitään julkkiksia, mutta ainakin mun mielestä paljon kovempia jätkiä kuin monet, mitä julkimoina palvotaan. Noi jätkät ainakin osaa jotain.
 

Jape

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Tapio Suominen eilisiltana olusella stadin tshekkibaari Vltavassa sievän tummaverikön kanssa.
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Pelicans-koutsi Pasi Nurminen bongattu Renkomäen ABC:n Alkossa. Taisi olla liikenteessä jomman kumman tyttärensä kanssa, ja tyylille uskollisesti nuuskamälli oli huulessa. Juomia tarttui mukaan reilun puoleisesti.
 

Pateettinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & Kiekko-Vantaa
Snookerin entinen maailmanmestari Stephen Hendry kävi hotellin salilla - tsekkasi ilmeisesti paikat, kun sessio kesti 30 sekuntia. Ilmeisesti majailee samoilla mestoilla kuin meikäläinen täällä Pekingissä.
 

jjoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Kalle Palander, Tanja Poutiainen ja Sami Uotila olivat Vihti Ski Centerissä. Nimikirjoitukset tuli otettua.
Niin ja sit tossa talvella Marco Hietala eli Nightwishin kitaristi oli samassa junassa matkalla Kuopioon.
 
Viimeksi muokattu:

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
V Kuitunen paikallisen marketin pullopalautusautomaatilla. Lahjoitti mulle tölkin!

Kaunis oli hymynsä.
 

Pingu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Jukurit
Kotiteollisuuden Sinkkonen Lappeenrannassa ostoksilla.
Aivan varma en ole, että oliko samaisen bändin basisti Kisapuistossa, ainakin hyvin samannäköinen kaveri oli.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vierailin eilen porvoolaisessa ravitsemusliikkeessä. Timo Tompuri oli siellä aikamoisen tukevassa kännissä. Tompuri kaatui lattialle aivan viereeni, kun yritti tanssia naisen kanssa ja haastoi riitaa ravintolan vakioasiakkaiden kanssa.
 

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Hannu Jortikka eukkonsa kera torstaina Helsinki-Vantaalla ja myöhemmin Barcelonassa, sekä edelleen maanantai-iltana Barcelonassa ja myöhemmin Helsinki-Vantaalla.
Ja ei, en istunut viereisellä paikalla koneessa.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
jjoni kirjoitti:
Kalle Palander, Tanja Poutiainen ja Sami Uotila olivat Vihti Ski Centerissä. Nimikirjoitukset tuli otettua.
Niin ja sit tossa talvella Marco Hietala eli Nightwishin kitaristi oli samassa junassa matkalla Kuopioon.

Sit kun ollaan oikein tarkkoja, niin Marco Hietala on basisti-laulaja. Veljensä Zachary Hietala on kylläkin oikein pätevä kitaristi, edelleen Tarotissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös