Bongaa julkkis!

  • 1 323 976
  • 4 548

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
En oo varma näinkö oikein, mutta olin näkevinäni eilen jazz streetillä Palefacen, saatoin nähdä väärin, mutta se oli ainakin sen näköinen :) Muutama vuosi sitten näin Forumissa Helsingissä Olli Jokisen ja Jari Porttilan, Porttila veti hampurilaista innolla... :D
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
viestin lähetti Kariyafani

Porttila veti hampurilaista innolla... :D


Muilla hampurilaiset kerääntyy vyötärölle, Porttilalla ilmeisesti silmäpusseiksi...

Itse bongasin Tulosruudun Inkan MTV3:n luona Pasilassa vuosi sitten. Yllättävän pienikokoinen oli, mutta erittäin viehättävä varsinkin luonnossa.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Jazz pongauksia

Mattiesko Hytönen Jazz Cafessa (kastiketta oli tullut nautittua hieman :) )
huippumalli Ninja Sarasalo Bar Akselissa
hassu hattu mies JayKay joi omppusiideriä metrin päässä meikäläisestä samaisen Akselin terassilla.
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Viestin lähetti Kariyafani
Muutama vuosi sitten näin Forumissa Helsingissä Olli Jokisen ja Jari Porttilan, Porttila veti hampurilaista innolla... :D

Hei, kysymyksessä piti olla julkkis. Kuka tää Jari Porttila on? ;-)
 

Doctor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida, Newcastle
Runsas viikko sitten salkkareiden teemu ja aamu tuli bongattua jyväskylän juna-asemalla ja sen jälkeen myös samassa junassa kanssani.
 

ilezi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Muutama viikko sitten tuli bongattua valtiovarainministeri Antti Kalliomäki Porin Euromarketissa ostamassa kaljaa. Ja tässä joku päivä näin Ape Suhosen Jazz kadulla.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jenni Ahola stokkan kellon alla kärsimättömän oloisena. Taisi olla kaveri hieman myöhässä.
 

TaoTao

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Jazzeissa tuli aika vähän bongauksia, Anitra oli terassilla viereisessä pöydässä ja räsypokka Jaajo tuli Kirjurissa vastaan tukka pystyssä.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Jazzkadulla tänään bongattu Mr. Jazz Jyrki Kangas ja rumpalimies Reiska Laine. Bongausmittari ei valitettavasti tehnyt enempää havaintoja, vaikka kuinka yritti. Humalalla ei ollut osuutta asiaan. Olin selvinpäin.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Viestin lähetti Dan O'Connell
"Vince Neil" Kirjurinluodolla.



Määpäs näinkin siinä tapauksessa "Vin Dieselin". Samanlainen kalju ja keho. Ettei vaan olisi ollut sama henkilö, heh?
 

Carcki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Bewe, ManU, HJK , Poznan Lech
Seisoin tänään ruokakaupassa Kikan edessä. En olisi muuten tunnistanut, muttaku hänen poikaystävänsä sanoi "katos, oot päässy lööppeihi" ja Seiskan kannessa oli kuva kyseisestä henkilöstä.

Paleface on kävellyt pari kertaa Helsingin keskustassa vastaan.
Vuosi sitten olin samalla risteilyllä Elastisen ja Iso H:n kanssa.
Kolmevuotta sitten bongasin Tyrävyön Eeron Ankkarockista.
Salattujen Elämien Kentsu opetti allekirjoittanutta aikanaan tanssimaan.

Kyllähän noita aina silloin tällöin näkee, kuhan vaa tunnistaa.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Joo, tuli myös nähtyä JayKay Porin yössä lauantaina. En tosin muista sen kuppilan nimeä, olisikohan ollut joku Oluthuone tjsp. Tai eihän JayKay seurueineen tuonne sisään tullut, kunhan siinä baarin edessä arpoivat hetken aikaa, jota siitä terassilta katselin.
 

HABS #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pelicans, Antikale Lahko
Johanna Manninen nähty tänään Heinoan citymarketissa.
Pakarat oli aikas muodokkaat... Jalat mukavan ruskeat ja lihaksikkaat. Olis ihan mukava päästä niiden reisien "puristukseen"
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Dave Lindholm eilen Senssillä katsomassa Sunday Sabbathia.

Päivi Lepistö lauloi samassa tilaisuudessa pari biisiä ja oli pilkkuun asti yleisön joukossa Niskalaukauksen paita päällänsä.
Herranjumala mutta sillä naisella on hyvä runko...
 

kopo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viime viikon alussa Maarianhaminassa Taneli Mäkelä (HIUKAN ruskettunut!) ja Jouko Narvanmaa. Edellämäinittu ruokakaupassa ja jälkimmäinen aivan naurettavan ylihintavassa Nautical-Ravintolassa. En suosittele sitä paikkaa kenellekään jos ei ehdottomasti tiedä mihin kaikki ylimääräiset rahansa tunkisi.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Loka Laitinen Uzpetskin (?) kirkon viereisessä puistossa sijaitsevan kioskiterassin puun alla olevan pöydän ääressä. V-tun juoppo istuu aina siellä kun käyn ottamassa muutamat ;)
 
Suosikkijoukkue
ILVES
Viestin lähetti B1
Päivi Lepistö lauloi samassa tilaisuudessa pari biisiä ja oli pilkkuun asti yleisön joukossa Niskalaukauksen paita päällänsä.
Herranjumala mutta sillä naisella on hyvä runko...

Itse juttelin Päivin kanssa tovin torstaina Kakkapartion keikan jälkeen ennen kuin suuntasin bädin bussiin. Ja kyllä, allekirjoitan väitteesi.

Pikku-Raimo
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jatkoajan ikioma Kiekkoleidi 2002 Poison oli meillä eilen yötä!

Edellistä on vaikea voittaa, mutta Wallu Valpio näkyy tosta ikkunasta kokoajan.
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti girlzilla15
Jatkoajan ikioma Kiekkoleidi 2002 Poison oli meillä eilen yötä!

Enää tarvitsee vain tietää, että....
Oli hieno päivä girlzilla. Ja minä voin muuten ilmoittaa, että olen syönyt kanapastaa samalta lautaselta Jatkoajan Kesätytön kanssa. Sen lisäksi hän on vielä ostanut minulle punaisen Sylvester-hammasharjan.

Asiaan mennäkseni totean bonganneeni Juice Leskisen Hämeenlinnan kesäteatterista lauantaina.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös