Oliko sen kuuluisan päätä pitempi?Lauri Markkanen Jumbossa tänään aiemmin.
Enemmän :D Pitkä kaveri. Tuli vastaan kahden vanhemman ihmisen kanssa siinä alakäytävällä. Olin poistumassa kauppakeskuksesta kun alkoi kuulua hirveää tyttöjen kiljuntaa rullaportaiden yläpäästä, samasta suunnasta jonne Markkanen seurueineen suuntasi.Oliko sen kuuluisan päätä pitempi?
Kävin taannoin syömässä "Sikalassa" eli yhdessä Andyn kantapaikoista. Totta kai Andykin sinne ilmestyi, mutta eipä hänelle sillä kertaa tarjoiltu juotavaa.Andy McCoy Kalevankadulla.
No mä sen eilen huomasin jostain pesisketjusta ja suutuin siitä Janeten ja kapteenin tilanteesta niin paljon, että painoin jutun mieleni syvimpään vankilaan ja unohdin asian.Janette Lepistö eilen Pihkalassa. @hooceebruins saattaa olla kiinnostunut bongauksesta.
No mä sen eilen huomasin jostain pesisketjusta ja suutuin siitä Janeten ja kapteenin tilanteesta niin paljon, että painoin jutun mieleni syvimpään vankilaan ja unohdin asian.
Hitsaisi kyllä kiinni tuossa seurassa.Poris o ny hyvvää aikaa vähä bongail kato hei!
Eilen Matti Vanhanen, Jone Nikula, Ivan Puopola ja Immu. Tänään se vihreiden musta akka ja demari-Nasima.
Bella Forsgrén vai Fatim Diarra?Poris o ny hyvvää aikaa vähä bongail kato hei!
Eilen Matti Vanhanen, Jone Nikula, Ivan Puopola ja Immu. Tänään se vihreiden musta akka ja demari-Nasima.
Bella Forsgrén vai Fatim Diarra?
Mä näin Steve Martinin lentokoneen ikkunasta.Näin kaksi päivää sitten Brendan Fraserin lentokoneen telkkarista.