Jos Hynysestä ja näillä kulmilla pyörimisestä on enemmänkin tietoa, niin kerro. Haluan aina päästä Jounin kanssa jutuille, se on hauska mies. Sille voi jopa vittuilla, koska se on normaali eteläkarjalainen tyyli. Keskustelun voi jopa aloittaa "Haista sinä lepralainen vittu, Kouvola on paras". Tämmönen on meillä Kaakossa ihan normaalia.Hynynen Kaaren Prisman kaljahyllyjen välissä tänään.
Jos Hynysestä ja näillä kulmilla pyörimisestä on enemmänkin tietoa, niin kerro. Haluan aina päästä Jounin kanssa jutuille, se on hauska mies. Sille voi jopa vittuilla, koska se on normaali eteläkarjalainen tyyli. Keskustelun voi jopa aloittaa "Haista sinä lepralainen vittu, Kouvola on paras". Tämmönen on meillä Kaakossa ihan normaalia.
Älkääs nyt maalaiset väittäkö mitään, minä tiedän nämä kouvolalaisten ja lepralaisten vittuilut. Vittuilu voi olla kovaa, mutta suhtautuminen on lämmintä. Ei minullakaan muuten olisi lepralaisia kavereita.Toi johtuu vain siitä, että lappeenrantalaiset eivät viitti vittuilla jälkeenjääneille. Ovat silleen kohteliaita.
Ai sinulle ei siellä vittuiltu? No ymmärrän kyllä miksi.Toi johtuu vain siitä, että lappeenrantalaiset eivät viitti vittuilla jälkeenjääneille. Ovat silleen kohteliaita.
Ennen sillä oli kämppä Pitskussa/Talissa ja kävivät Perankosken kanssa meidän paikallisessa usein. Kuuleman mukaan muuttivat johonkin muualle lähiseudulle vuosi pari sitten, mutta en tiedä mihin.Jos Hynysestä ja näillä kulmilla pyörimisestä on enemmänkin tietoa, niin kerro. Haluan aina päästä Jounin kanssa jutuille, se on hauska mies. Sille voi jopa vittuilla, koska se on normaali eteläkarjalainen tyyli. Keskustelun voi jopa aloittaa "Haista sinä lepralainen vittu, Kouvola on paras". Tämmönen on meillä Kaakossa ihan normaalia.
Tai stalkkaatte toinen toisianne:).Paleface Tavastialla Sami Yaffan keikalla, yleisössä siis. Itse asiassa bongasin Palefacen myös joskus viime kuussa Lauttasaaren sillalla kitaralaukku kädessä. Se taitaa stalkata meikäläistä.
Mä raportoin tän viestin. Jättäkää Vieno rauhaan. Ei ole mikään teidän stalkkauksien kohde.Ah, unohdin raporteerata että Vieno Kekkonen oli lähipöydässä melko tarkkaan viime viikolla. Vai raportoinko jo?
Mä raportoin tän viestin. Jättäkää Vieno rauhaan. Ei ole mikään teidän stalkkauksien kohde.
Oliko Vieno 88v hyvässä tikissä?Ah, unohdin raporteerata että Vieno Kekkonen oli lähipöydässä melko tarkkaan viime viikolla. Vai raportoinko jo?
Oliko Vieno 88v hyvässä tikissä?
Panitteko röökiksi sen jälkeen?En kommentoi.
Panitteko röökiksi sen jälkeen?
Jukka Keskisalo, Kaisa Mäkäräinen ja Kari Varis olivat juoksemassa Joensuu Runi 10km:llä. Itse juoksin 5km ja Mäkäräinen tuli vähän minun jälkeeni maaliin.
Ai meillä päin on juostu? En tiennytkään. Tosin en kyllä koskaan ole juossut metriäkään ilman pätevää syytä. Hakkaajia olen juossut karkuun ja poliisia, ja jos jollakulla on ollut hengenhätä. Ja kerran, kun Alko oli menossa just hetken päästä kiinni. Muuten en juokse. Säästän ne juoksumetrit tosi tarpeeseen. Energiaa on, jos taas joskus joutuu pyrähtämään.Jukka Keskisalo, Kaisa Mäkäräinen ja Kari Varis olivat juoksemassa Joensuu Runi 10km:llä. Itse juoksin 5km ja Mäkäräinen tuli vähän minun jälkeeni maaliin.
Eilen tästä mun talon vierestäkin meni joku maratoni. En jäänyt kyttäämään julkkiksia (=schollia).Jukka Keskisalo, Kaisa Mäkäräinen ja Kari Varis olivat juoksemassa Joensuu Runi 10km:llä. Itse juoksin 5km ja Mäkäräinen tuli vähän minun jälkeeni maaliin.