Bongaa julkkis!

  • 1 327 284
  • 4 549

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Pentti "Fööni" Matikainen Punaisen piipun kievarin pihassa Juvalla nousemassa komeaan mustaan Mersun katumaasturiin kuskin paikalle. Epäselväksi jäi oliko Pena ostanut jotain paakkelsia mukaan vaiko piipahtanut vain kahveelle rouvan kanssa.
 
Viimeksi muokattu:

Lapa7

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,Espoo,Hjk,Detroit,Liverpool,Mersu,Toyota
Salatut elämät Aki Nikkinen oli pyörällä liikkeellä viime torstaina Haagan liikenne ympyrän lähellä.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mika Aaltola juuri nyt Ullanlinnassa. Viestittelee kovasti jollekin.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Hynynen Kaaren Prisman kaljahyllyjen välissä tänään.
Jos Hynysestä ja näillä kulmilla pyörimisestä on enemmänkin tietoa, niin kerro. Haluan aina päästä Jounin kanssa jutuille, se on hauska mies. Sille voi jopa vittuilla, koska se on normaali eteläkarjalainen tyyli. Keskustelun voi jopa aloittaa "Haista sinä lepralainen vittu, Kouvola on paras". Tämmönen on meillä Kaakossa ihan normaalia.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Jos Hynysestä ja näillä kulmilla pyörimisestä on enemmänkin tietoa, niin kerro. Haluan aina päästä Jounin kanssa jutuille, se on hauska mies. Sille voi jopa vittuilla, koska se on normaali eteläkarjalainen tyyli. Keskustelun voi jopa aloittaa "Haista sinä lepralainen vittu, Kouvola on paras". Tämmönen on meillä Kaakossa ihan normaalia.

Toi johtuu vain siitä, että lappeenrantalaiset eivät viitti vittuilla jälkeenjääneille. Ovat silleen kohteliaita.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Toi johtuu vain siitä, että lappeenrantalaiset eivät viitti vittuilla jälkeenjääneille. Ovat silleen kohteliaita.
Älkääs nyt maalaiset väittäkö mitään, minä tiedän nämä kouvolalaisten ja lepralaisten vittuilut. Vittuilu voi olla kovaa, mutta suhtautuminen on lämmintä. Ei minullakaan muuten olisi lepralaisia kavereita.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ah, unohdin raporteerata että Vieno Kekkonen oli lähipöydässä melko tarkkaan viime viikolla. Vai raportoinko jo?
 

ace

Jäsen
Jos Hynysestä ja näillä kulmilla pyörimisestä on enemmänkin tietoa, niin kerro. Haluan aina päästä Jounin kanssa jutuille, se on hauska mies. Sille voi jopa vittuilla, koska se on normaali eteläkarjalainen tyyli. Keskustelun voi jopa aloittaa "Haista sinä lepralainen vittu, Kouvola on paras". Tämmönen on meillä Kaakossa ihan normaalia.
Ennen sillä oli kämppä Pitskussa/Talissa ja kävivät Perankosken kanssa meidän paikallisessa usein. Kuuleman mukaan muuttivat johonkin muualle lähiseudulle vuosi pari sitten, mutta en tiedä mihin.

Itse en juttelemaan ole viitsinyt mennä vaikka monia mahdollisuuksia on ollutkin, aina näyttää siltä ettei halua tulla häirityksi.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Paleface Tavastialla Sami Yaffan keikalla, yleisössä siis. Itse asiassa bongasin Palefacen myös joskus viime kuussa Lauttasaaren sillalla kitaralaukku kädessä. Se taitaa stalkata meikäläistä.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Paleface Tavastialla Sami Yaffan keikalla, yleisössä siis. Itse asiassa bongasin Palefacen myös joskus viime kuussa Lauttasaaren sillalla kitaralaukku kädessä. Se taitaa stalkata meikäläistä.
Tai stalkkaatte toinen toisianne:).
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Markus Kajo Joensuussa Amarillon terassilla tänään iltaseitsemän maissa. Huomasin kun kuljin ohi viinakaupasta tullessani. Hitto kun olisi ollut Kettusen kirja povarissa, niin olisin pysähtynyt pyytämään omistuskirjoituksen. Tai ehkä en. En pidä tapanani häiritä julkisuuden ihmisiä vain koska he ovat julkisuuden ihmisiä. Etenkään jos he näyttävät kärsivän vakavan polttavasta närästyksestä, kuten hra Kajo näytti.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Jukka Keskisalo, Kaisa Mäkäräinen ja Kari Varis olivat juoksemassa Joensuu Runi 10km:llä. Itse juoksin 5km ja Mäkäräinen tuli vähän minun jälkeeni maaliin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Jukka Keskisalo, Kaisa Mäkäräinen ja Kari Varis olivat juoksemassa Joensuu Runi 10km:llä. Itse juoksin 5km ja Mäkäräinen tuli vähän minun jälkeeni maaliin.
Ai meillä päin on juostu? En tiennytkään. Tosin en kyllä koskaan ole juossut metriäkään ilman pätevää syytä. Hakkaajia olen juossut karkuun ja poliisia, ja jos jollakulla on ollut hengenhätä. Ja kerran, kun Alko oli menossa just hetken päästä kiinni. Muuten en juokse. Säästän ne juoksumetrit tosi tarpeeseen. Energiaa on, jos taas joskus joutuu pyrähtämään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös