Rane Raitsikka Koskelantien Alepassa. Moikkasin, vaihdettiin pari sanaa matsista. Ranelle virtuaalinen stobe! Varmasti hieno mies ja kova soittamaan skittaa.
Tossa elokuussa kun taa railakas elamantyyli taas kerran kokeili rajojaan, niin paadyin yksi ilta jalleen Ozzyn kantapaikkaan, Rainbow Bar & Grilliin. Siella nakee toki kaikenmaailman "pikku" rokkareita joka kerta kun sinne eksyy, mutta talla kertaa viereisessa poydassa aterioi Ron Jeremy.
mutta talla kertaa viereisessa poydassa aterioi Ron Jeremy itse. Hyvin meni sillakin lihaa suuhun, ei siina mitaan! Kerran kehtasin kayda ylhaalla kusella ja kun tulin takaisin alas poytaan niin katseemme kohtasivat. Odotin jo Ronin sanovan, etta haluatko leffaan, mutta ei se mitaan sanonutkaan. Kavelin pois.
Jos olisit vielä nimmarin pyytänyt (tiedän, että se on junttia) tai ikuistanut itsesi itse Ronkan kanssa samaan kuvaan...
Melkein yhtä kova bongaus kuin Jeremy, eli Kimmo Sasi torstaina Senaatintorin liepeillä kun parkkeerasin autoa.
niin katseemme kohtasivat. Odotin jo Ronin sanovan, etta haluatko leffaan, mutta ei se mitaan sanonutkaan. Kavelin pois.
Ron Jeremy on muuten kaiken lisäksi äärettömän saita. Hän matkustaakin muovikassi matkalaukkuna.
Toista se on siellä Hellsingissä, missä enemmistö äänesti viime vaaleissa Haavistoa. Kerro toki kuka perätuuppari on henk koht idolisi.Jos ja kun kansa äänesti Tarja Halosen presidentiksi niin ei ihme, että panohommissa idolina on tuollainen mies.
Itse bongasin eilen toisen kokkari-sauruksen eli Ben Z:n Lepran satamassa vikittelemässä naisäänestäjiä.
Ehkäpä makkara käärittynä tuoreeseen kokoomusnaiset -lehteen on vain porvarillisempaa ja parempaa.Benhän viihtyi myös lauantaina Kisapuistossa vikittelemässä kuumaa makkaraa. Makkaran äänestysinnokkuudesta kokoomuksen suuntaan ei ole tietoa.