Bongaa julkkis!

  • 1 332 257
  • 4 572

Zoltán

Jäsen
Suosikkijoukkue
1967 - 2013
Rane Raitsikka Koskelantien Alepassa. Moikkasin, vaihdettiin pari sanaa matsista. Ranelle virtuaalinen stobe! Varmasti hieno mies ja kova soittamaan skittaa.
 

Stonemaki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, New Jersey Devils, Tampa Bay Buccaneers
Pandora bongattu Finskin lennoilla Sto-Hel ja Hel-Sto viime viikonloppuna. Taisi neidillä olla samat mielessä, kun mulla eli viikonlopunvietto Stadissa.
 

Siri

Jäsen
Bongasin Jarkko Ruudun lauantai-aamuna (siis ennen tuota paljon puhuttanutta peliä) ulkoiluttamassa puudeliaan Töölöntorinkadulla. Meni kaksi kertaa ohi piskinsä kanssa, kolmannen kerran ilman. Tiedä häntä, vaikka olisi jo hukannut koiransa noiden kertojen välissä ja oli viimeisellä kerralla sitä etsimässä...

Myöhemmin samana iltana bongattu Pasi Nielikäinen Mannerheimintiellä ja Jussi Salonoja Apollossa.
 

Rutale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers.
J Ruutu bongattu tiksin mäkillä tankkaamassa.Syljeskeli siinä lamppu pimeenä..
 

Rixa88

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Pasi Viheraho

Olin paikan päällä kun mies piti Pasiradio-lähetystä Hauholla. Pääsin hänen videoonkin. Tuli juteltuakin hänen kanssaan jonkin verran. Eri asia on, voidaanko Viherahoa sitten pitää "oikeana julkkiksena" vai ei. Toinen Youtube-julkkis, Crikez on käynyt sekä entisessä että nykyisessä kämpässäni vierailulla.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Pohdin tuossa taannoin, että aika vähän tulee ikinä mitään julkimoita bongattua, mutta tänään aamulla Salkkareiden Jiri eli Mikko Parikka Pepin kanssa Kehä I viereisellä jalkakäytävällä.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Jethro Rostedt paikallisessa K-Marketissa noin kaksi minuuttia sitten. Oli muuten ensimmäinen bongaus hänestä ikinä. Iso mies on.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Tossa elokuussa kun taa railakas elamantyyli taas kerran kokeili rajojaan, niin paadyin yksi ilta jalleen Ozzyn kantapaikkaan, Rainbow Bar & Grilliin. Siella nakee toki kaikenmaailman "pikku" rokkareita joka kerta kun sinne eksyy, mutta talla kertaa viereisessa poydassa aterioi Ron Jeremy itse. Hyvin meni sillakin lihaa suuhun, ei siina mitaan! Kerran kehtasin kayda ylhaalla kusella ja kun tulin takaisin alas poytaan niin katseemme kohtasivat. Odotin jo Ronin sanovan, etta haluatko leffaan, mutta ei se mitaan sanonutkaan. Kavelin pois.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tossa elokuussa kun taa railakas elamantyyli taas kerran kokeili rajojaan, niin paadyin yksi ilta jalleen Ozzyn kantapaikkaan, Rainbow Bar & Grilliin. Siella nakee toki kaikenmaailman "pikku" rokkareita joka kerta kun sinne eksyy, mutta talla kertaa viereisessa poydassa aterioi Ron Jeremy.

Eiköhän tämän ketjun ylin huippu ole tässä. Olen helvetin kateellinen. Ja vielä katseet kohtasivat.

Paitsi, että Ron Jeremy on äärimmäisen komea mies, on hän myös helvetin sympaattinen kaveri. Näillä kahdella avullaan luonut uran. Tosin sympaattinen Ron on oikeasti.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
mutta talla kertaa viereisessa poydassa aterioi Ron Jeremy itse. Hyvin meni sillakin lihaa suuhun, ei siina mitaan! Kerran kehtasin kayda ylhaalla kusella ja kun tulin takaisin alas poytaan niin katseemme kohtasivat. Odotin jo Ronin sanovan, etta haluatko leffaan, mutta ei se mitaan sanonutkaan. Kavelin pois.

Respect - ei voi kuin hattua nostaa ja tän ketjun voisi melkein sulkea. Jos olisit vielä nimmarin pyytänyt (tiedän, että se on junttia) tai ikuistanut itsesi itse Ronkan kanssa samaan kuvaan, olisi kolmen tähden kulttimaine palstalla olut itsestäänselvyys.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Jos olisit vielä nimmarin pyytänyt (tiedän, että se on junttia) tai ikuistanut itsesi itse Ronkan kanssa samaan kuvaan...

Muinoin 90-luvun alussa kyselin nimmareita staroilta, mutta sen jalkeen en ole pyytanyt. En vaikka vietin esim viikon Gunnarien kanssa kerran. Kuva oikeassa kohdassa oikeaan aikaan olis tietysti kiva muisto tietyista ihmisista, mutta tuossa kun Ron oli syomassa parin tyypin kanssa, niin ei siihen viitsi menna valiin olemaan "urpo". Jos olis kavellyt ohi lahtiessaan, niin ehka sitten (kuva olis ollut aika cool nimenomaan Rainbowssa!), mutta me kerittiin lahtemaan Whiskeyyn ennen kun Ron lahti...
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Melkein yhtä kova bongaus kuin Jeremy, eli Kimmo Sasi torstaina Senaatintorin liepeillä kun parkkeerasin autoa.

Linkistä löytyy Sasin Kiben kuva, jos joku ei heti saa mieleensä.
 

scholl

Jäsen
niin katseemme kohtasivat. Odotin jo Ronin sanovan, etta haluatko leffaan, mutta ei se mitaan sanonutkaan. Kavelin pois.

Ehkä Ron huomasi heti ulkonäöstäsi, että olet suomalainen. Anthony Bourdainin Suomi-jaksossahan Anthony ihmetteli jossain Tuusulan mannekapakassa sitä Ron Jeremy rommia ja sanoi, että mies on hämmästyttävän suosittu Suomessa. Varmasti Ronkin on nähnyt sen ohjelman. Suosiosta sen verran, että Ron on kuten perussuomalainen mies: läski ja huonokuntoinen. Jos ja kun kansa äänesti Tarja Halosen presidentiksi niin ei ihme, että panohommissa idolina on tuollainen mies. Ron Jeremy on muuten kaiken lisäksi äärettömän saita. Hän matkustaakin muovikassi matkalaukkuna.
 
Suosikkijoukkue
Hartford Whalers 92-93
Ron Jeremy on muuten kaiken lisäksi äärettömän saita. Hän matkustaakin muovikassi matkalaukkuna.

Perus juutalainen.

Jahas, pitää vissiin mennä tuohon pihalle seisomaan vartiksi niin olisi jotain oikeatakin asiaa tähän ketjuun.
 

Tuen Vety

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lätkä Lentää Oy
Jos ja kun kansa äänesti Tarja Halosen presidentiksi niin ei ihme, että panohommissa idolina on tuollainen mies.
Toista se on siellä Hellsingissä, missä enemmistö äänesti viime vaaleissa Haavistoa. Kerro toki kuka perätuuppari on henk koht idolisi.
 

Wolves

Jäsen
Itse bongasin eilen toisen kokkari-sauruksen eli Ben Z:n Lepran satamassa vikittelemässä naisäänestäjiä.

Benhän viihtyi myös lauantaina Kisapuistossa vikittelemässä kuumaa makkaraa. Makkaran äänestysinnokkuudesta kokoomuksen suuntaan ei ole tietoa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös