Nimenomaan, tässä ketjussa on aika paljon "julkkiksia", jotka ovat minulle noupadeja. Pidänkin mendietan bongausta Jared Letosta tuossa pari viestiä yläpuolella tämän ketjun hailaittina, harvemmin täällä bb-noupadien ja kansanedustajien seassa näin "hyviä" bongauksia on.
Kiitos kiitos. Tää oli myös oma highlightti. Berlusconi ja Putini on tullut bongattua ohi ajavasta autosta, mutta on se vähän eri asia. Kaiken maailman rockki-kukkoja on tullut bongattu lavoilta, mutta eihän näitä tietenkään tässä ketjussa pitäisi ilmoitella.
Voisin taustoittaa tätä lämmintä tapaamista seuraavasti: Odotin mukaan tilaamaani ruokaa, kun pienessä ravintolassa oli vain yksi tuoli vapaana. Änkesin itseni siihen ja hyvin muodostunut reiteni käytännössä nojasi Jaredin selkään (en tässä vaiheessa tiennyt hänen olevan The Jared). Minuutin istumisen jälkeen Jared tarjosi minulle maissia, jota hän ei ilmeisesti itse jaksanut syödä. Kieltäydyin, koska maissi ei näyttänyt kovin houkuttelevalta. Jared nousi ylös, jolloin vasta tunnistin hänet Jarediksi. Suomalaisella cooliudella en antanut mitenkään ymmärtää, että olin tavannut julkkiksen. Jared lähti, sain sapuskani ja poistuin.