Bongaa julkkis!

  • 1 327 518
  • 4 549

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Jokusen aikaa sitten mittailin miehisiä ominaisuuksia Kotikadun Hanneksen kanssa kapakin veskissä. Miettikääpä sitä!
 

Lint

Jäsen
Jokusen aikaa sitten mittailin miehisiä ominaisuuksia Kotikadun Söderin kanssa kapakin veskissä. Miettikääpä sitä!
 

Sam#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Enää pitäisi tietää ketä ovat nämä Kotikadun Hannekset ja Sööderit...

Bongaus: näin Reprinted rumpalin Harrin Jumbossa toissaviikolla.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Minä ja Sööder

Viestin lähetti Lint
Jokusen aikaa sitten mittailin miehisiä ominaisuuksia Kotikadun Söderin kanssa kapakin veskissä. Miettikääpä sitä!
Mulla oli muutama vuosi takaperin omituinen taipumus törmäillä tähän Söderiin jatkuvasti.

Ensitapaaminen oli Manalan narikan ja "ruokalan" välisessä kapeassa käytävässä, jossa kulman takaa tulleina kirjaimellisesti törmäsimme. Ensireaktioni "Kato Söder" sai hänet tiedustelemaan minulta oikeaa nimeään, johon oikeinvastatessani sain parin minuutin esitelmän siitä, kuinka hän on sinä iltana Jarkko Sarjanen, eikä "mikäänvitunsööderi". Tiedusteli vielä, että sopiiko tämä minulle, johon myöntävästi vastasin.

Tämän jälkeen lähikuukausina törmäilimme samaisessa Manalassa, KuuKuussa, kadulla ja ties missä. Söderin kommentit vaihtuivat tapaamistemme saatossa jälleennäkemisen riemua ilmaisevasta "taasko sä oot täällä" epäuskoisen "ei saatana taas" kautta huvittuneeseen morjensteluun. "Miks mä nään sut joka paikassa, vaikken mä edes tiedä kuka sä oot?" Kimmo-Jarkko Söder-Sarjasen kulloisiakin persoonailmentymiä puitiin lyhyesti.

Viimeisin kohtaamisemme oli haikea. Näin Kimmon kipittävän Manskua pitkin Eduskuntatalon suuntaan, eikä hän edes nähnyt minua. Tämä näky piirtyy vesittyneille verkkokalvoilleni yhä uudelleen, aina vaan.

Ei olla sen jälkeen nähty. Kimmolle terveisiä.
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Lauantaina Petteri Nummelin ja Kalle Sahlsted Hesarin kusilaarilla.. Mulla oli suurempi.

Perjantaina Outi Alanen ravintola Hamletissa. Joopa joo..

Edellisviikolla "Ryssi-Jussi" jossain makkaratalon baarissa.

Näkyyhän näitä joka viikonloppu..

K
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Haudankaivaja Peitsamo

Niin, itse näin Kari Peitsamon autoilemassa VT3:lla kohti pohjoista vähän ennen Hämeenlinnaa. Äijällä oli joku vanhempi sammaleen vihreä jenkkirauta alla.

Kari körötteli jopa alle rajoitusten, josta johtuen vetäisin Kuningas-Hondallani ohi suht ripeästi.

Taustapeilistä olin näkevinäni kuinka Karin punainen bandana alkoi vihertämään kateudesta. Tästä en ole kuitenkaan ihan varma, koska aurinko saattoi häikäistä.

Täältä tähän
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Mää jo luulin, että erva on kirjoittanut tähän ketjuun nähneensä Laura Ruoholan..
 

Rocco

Jäsen
Jaana Pelkonen Vaasan Täyspotissa uuden Meteori-pajatson promootiokiertueella.

On se Jaana vaan sitten niiiiiiiiiiiiiiiiiin ihana!!!!
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Protonin laulaja Juuso eilen kerrostaloni ensimmäisessä kerroksessa, jossa hän asuu minun pitäessä majaani kolmannessa. Tervehtikin vielä, vanhoja tuttuja kun ollaan mm. pihalätkän ja rippikoulun parista.
 

ljördi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, Fc Espoo ,
Hannu Virta ja Lenni kalle Taipale kävivät työpaikassani syömässä? En muista mitä Hannu osti mutta Lenni Kalle osti mcdriven kautta kaksi Ranch Grilled salaattia jos oikein muistan.
Niin ja muuten Espoo Oilersin Tero Karppanen toimii muuten ravintola päällikkönä tässä samassa MCdonaldsissa.
 
Viimeksi muokattu:

Lint

Jäsen
Iso H ja Elastinen Hakaniemen Subwayssä.

"Joojoo, enää pitää tietää mikä v***n Elastinen ja...."
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Heiskasen Ilkkaa näkee käytännössä joka toinen kerta käydessäni paikallisessa Prismassa. Huvittavaa on se, että kaverilla on aina aurinkolasit päässä, satoi tai paistoi...
 

tiikeri

Jäsen
Matti Nykänen bongattu eilen Jyväskylän Seppälän Prisman liepeillä. Seisoi siinä parin muun äijän kanssa keskellä parkkipaikkaa ja poltteli röökiä. Tai en ole varma polttiko Masa itse, mutta väliäkös tuolla nyt on.

En kehdannut kuitenkaan pyytää nimmaria.
 

ELÄKELÄINEN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Keski- Uudenmaan muoviseurat
Joku Ville Loponen ylitti Manskua n klo 12.00 vanhemman naisihmisen seurassa.
Kun on toimisto Helsingin keskustassa niin tähän ketjuun voisi kirjoittaa vähän väliä jos huvittaisi.Nyt oli etusivulla sopivasti.

Noin kuukausi sitten olin tietämättäni samassa Keski-Suomalaisessa hotellissa Nykäsen kanssa.Hän oli lehtitietojen mukaan siellä ottamassa etäisyyttä johonkin.Ainakaan alkuillasta ei ollut baarissa.Tämä on tärkeä havainto.


edit:Olen kirjoittanut Jatkoaikaan pesäpallosta 12.04,joten bogausaikani lienee n.12.15.
 
Viimeksi muokattu:

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Viestin lähetti Vecchia Volpe
Christian Ruuttu oli aika tukevassa humalassa lauantaina PK:ssa Porissa. Huomasin herran vasta lähtöä tehdessäni, koska en siellä yläkerrassa juurikaan viihdy...

Itsekin näin Crisun viime viikolla. Tosin luulin ensin Vesa-Matti Loiriksi.
 

sovhoosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Täällä Taka-Töölössä tuntuu noita poliitikkoja olevan vähän joka nurkassa. Tuo ex-tynkäpääministeri Jäätteenmäki kulkee useahkosti ohitseni mäyräkoiriensa kera (ei mallaspitoisten).

Yks punatukkanen ex-kallionfriidu on myös nähty kävelylenkillä turvamiehineen, pressa kun on. Kykypuolueen vahvahiuksinen johtajakanditaatti Sasi käyttää näemmä samaa lähikauppaa.
 

rainman

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Will Smith LAXin lentokenttä. Kiire tuntui olevan, joten ymmärrän miksi ei moikannu vaikka vain parin metrin päästä ohi menikin.
 
Viestin lähetti Lint
Kimmo "kibe" Sasi Ruoholahden S-marketissa lohiostoksilla.

Mihinköhän aikaan kyseinen bongaus tapahtui? Kasin jäljestä olisit voinut bongata minutkin sieltä!!

Ja jotta olisi asiaakin, niin kai se on paljastettava; pari viikkoa sitten kävelin melkein päin Tuomo Ruutua Forumin H&M:ssä... Vähän väistöliikkeeni kyllä harmitti huomatessani, kuka olisi ollut kyseessä!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös