Bongaa jatkoaikalainen!

  • 113 003
  • 360

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Seeyou@jäähalli löydetty kanta-hämäläiseltä kesämökiltä sohvalta nukkumasta viime lauantaina kello 19. Siinä se nukkui koko illan ja yön ja heräsi vasta kymmeneltä sunnuntaiaamuna. Oli muuten aika tuoreen näköinen.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ted Raikas kirjoitti:
Kerroppa, onko se totta, että mauri on nainen?

Ei nyt niin, että itseäni kiinnostaisi, mutta kun pojat haluaa tietää...
Poisoniltahan tässä pyydetään objektiivista arviota, mutta sanonpa nyt silti itse asianomistajana, että saamani fiidpäkin mukaan olen 'helevetin hyvä jätkä'...Mietippä sitä! Hehee...
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Bongattu mtmela standard-huoneessa, sviitissä ja supneierclass-luokan hotelli huoneissa Turussa, WTF???????????????????????????????
 

Naughty_S

Jäsen
Nimim. dee_snyder (meniköhän oikein) oli paikalla viehättävän naisystävänsä (?) kera Kirin ja Ulvilan välisessä pesismatsissa perjantaina.
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
jupster kirjoitti:
Bongattu mtmela standard-huoneessa, sviitissä ja supneierclass-luokan hotelli huoneissa Turussa, WTF???????????????????????????????

Väittäisin kyllä, että nimimerkki jupster oli saatanan kännissä ja juotti minut samanlaiseen humalatilaan.

ps. se on superior-luokka :)
 

Taasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat
Bongattu nimimerkki Jupster hesalaisessa homomestassa. Liekö hakenut kicksejä mälläreihin?
En kehdannut/viitisinyt katsella mitä hän vapaalla kädellään puuhasi juomisen ohella...

Niin, mitä itse siis tein homomestassa? Kai minä menin katsomaan pitääkö toteamus paikkaansa: 'kaikki hyvät miehet ovat joko varattuja tahi homoja'
... Hyviä miehiä ei tuolla mielestäni näkynyt. Olisikohan syynä hajonneet rillit????
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Taasa kirjoitti:
Bongattu nimimerkki Jupster hesalaisessa homomestassa. Liekö hakenut kicksejä mälläreihin?

Aika vähän tuli matskua ketjuun kieltämättä, mutta etsintä jatkuu.. BTW: Eikä ollut edes homomesta, vaan kuulemma entinen sellainen.;) Kaverithan mua paikasta toiseen juoksutti..

Niin, mitä itse siis tein homomestassa? Kai minä menin katsomaan pitääkö toteamus paikkaansa: 'kaikki hyvät miehet ovat joko varattuja tahi homoja'
... Hyviä miehiä ei tuolla mielestäni näkynyt. Olisikohan syynä hajonneet rillit????

Cheers.
 

Bloogi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ny Rangers.Chelsea&Man City.
Nimimerkki Oleg bongattu meidän kotisohvalta pelaamassa nhl 05:sta.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Massapongaus

Arviolta tarkalleen montakymmentä pilkku viisi Jatkoaikalaista bongattu Turengissa krokettitapahtumassa sulassa sovussa, tukevassa humalassa, äänekkäässä mutta iloisessa tanssikunnossa pitämässä hubaa. Joukkoon mahtui niin komeita jannuja kuin viehättäviä jannuttariakin. Osa osittain tai koko osalta alasti osan aikaa.
 

#81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Paka
Nimimerkki #51 bongattu tänään Kuusamon Tropikin keilaradalla keilaamassa, hyvin näytti keilat kaatuvan!
 

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
Eipä ole aikoihin tullut pongattua ketään Jatkoaikalaista Porissa, saati sitten muuallakaan. Tosin, ei enään nykyään tunne edes ketään täältä saati #jatkoajasta. Repikää hihasta jos törmäätte.
 

JuVii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Tänään tuli parii nimimerkkiä bongattua:

Ikijokerin kanssa vaihdoin muutaman sanan K-junassa, sattui istumaan vastapäätä.

Tommyn kanssa muutama sana vaihdettiin Jaffalla.
 

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML
MadMike uutena tuttavuutena, Morrow jälleen kerran.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
BOngattu nimimerkki jupsterin alaston perse Turun keskustassa sijaitsevan pankkiautomaatin edessä eilen n. klo 01.30. Aina yhtä hauska pila vetää housut kinttuihin. Varsinkin kun on niin pännissä ettei huomaa asiaa.

SHAATANA.
 

M10

Jäsen
HML:n yössä bongattu:

*uutena tuttavuutena MadMike
*vanhana tuttavuutena Kiisa
ja
*Ontarion lahja Hämeenlinnan pintaliitoskenelle, Tilatiili


Mutta mihin jäi pokki?
 

Sisäliitin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Laitilassa nyt on helvetin vaikeaa ketään bongata. Raumalla joskus jotain jannuja näkynyt. Muuten hyvin hiljaista. Tai olen mä kerran nähny Arnoldin.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Pakkipari bongattu JYP-Kalpa harjotusmatsissa vko takaperin. Heh, muita en taida varmasti tietääkään ulkonäöltään joten meitsin bongailut jää tuohon yhteen.
 

Bloogi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ny Rangers.Chelsea&Man City.
Nimimerkki Oleg bongattu aamulla kuorsaamasta mun vierstä. Hän voi sitten varmaan kertoa miksi kävely oli aamulla hieman jäykkää.
 

Oleg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pasi Nielikäinen
Bloogi kirjoitti:
Nimimerkki Oleg bongattu aamulla kuorsaamasta mun vierstä. Hän voi sitten varmaan kertoa miksi kävely oli aamulla hieman jäykkää.

Yleensä en kuorsaa ja mitä tuohon kävelemiseen tulee, niin eilisillä kaatuilemisillasi on luultavasti jotakin tekemistä asian kanssa.
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
No, eihän tämä nyt sellainen varsinainen bongaus ole, mutta pisti kuitenkin hymyilyttämään. Koulussa nimittäin opettelimme kuvien etsimistä koulun tiedostoista, ah kuinka jännittävää, niin sieltä sitten selatessani löysin riemukkaan kuvan, jossa useampi Jatkoajan humpuukijannu esiintyi.

Kuvahan oli otettu viime kevään viimeisessä finaalissa Porissa, ja mestaruutta olivat muun kansan joukossa juhlimassa ainakin herrat Twite, Rontti, Jomppa, FinnJävle, ervatsalo ja Kaima. Kaikista ruipeloisimmat siellä vieläpä ilman paitaa. Fantastista, sanoisin.
 

Bloogi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ny Rangers.Chelsea&Man City.
Oleg kirjoitti:
Yleensä en kuorsaa ja mitä tuohon kävelemiseen tulee, niin eilisillä kaatuilemisillasi on luultavasti jotakin tekemistä asian kanssa.

Kaatuilin syy on yksin tiehallinon ,koska oli niin huonosti hiekotetut kadut.
 

friikki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Bongattu nimim. Borgie lauantaina Lukko-TPS ottelun aikana Lännen Puhelin Areenan pihalla nauttimassa Foster's -rekan antimia. Taisi se katsomossakin olla. Hyväähän tuo australialainen kalja on, eikä ollut paska pelikään...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös