Bongaa jatkoaikalainen!

  • 113 186
  • 360

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Karzan kirjoitti:
Jep. Mä olin se kaljupäinen ukko, jonka tonki dun kundis kanssa samaaan aikaan sitä eineshyllyä. Eksä laita ruokaa sille raukalle lainkaan, kun sen piti eneksiä tonkia?

Kyllä mä laitan!! Mutta jostain syystä se ottaa aina tollasen valmarin duuniin mukaan. Ja voin tulla sullekin laittamaan niin ei tarvii eineksiä syödä!
 

Karzan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uisge beatha
girlzilla kirjoitti:
Ja voin tulla sullekin laittamaan niin ei tarvii eineksiä syödä!

Kiitos kaunokainen, mutta juuri äsken päästelin vallan mainion leikkelelautasen kituusiin uusien perunoiden ja sillin kera.
Iltapalaksi toki maistuisi vaikkapa hyvä paella. Koskas tulet?
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eilen illalla Jazz-kadulla bongattu irGGu ja neina (mitä välimerkkejä tuohon nyt kuuluikaan). Ensinmainitulle oli ilmeisesti ihan hyvin maistunut vettä vahvempi.

ruoto siellä myöskin palloili.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
wilco kirjoitti:
Sehän ilmeisimmin onnistuu vetämällä tänään uudet naamat...

Että silleen...

Ei paha!

Jos en olisi laiska paska niin kopioisin tämän letkautus-ketjuun.
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
irGGu kirjoitti:
Hui, häpeän. Toivuttu on silti jo. Olisit voinut tulla esittäytymään, en ainakaan enää muistaisi ketä mahdat olla. Vihdoinkin voisi sanoa nähneensä sinut.

Hmm, kävihän se mielessä, mutta en uskaltanut, koska olit niin vauhdissa. Siinä rannassa istuskelin kaverin kanssa, ja katselin, kun suureen ääneen ilmoitit eräälle mieshenkilölle olevasi humalassa. Ei varmaan herra muuten sitä huomannut.

Anteeksi.
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Jääkoneenkuljettaja kirjoitti:
mtmela tavattu lajityypillisellä esiintymisalueellaan baarissa, Oulussa. Sittemmin, ei todistettuja havaintoja. Suomen Jeti ja Isojalka samassa paketissa? Raportoikaa toki muutkin havainnoistanne.

Niin ja Zambonimies serkkuineen (oikeasti jääkiekkomies), sekä JPL samassa kapakissa. Muistikuvat nolla, paitsi taisin hieroa Jääkoneenkuljettajalla Onnelan lattiaa (siis moppasin). Jalka ja mela olivat kyllä todistettavasti samassa lahkeessa, mt:stä ei tietoa.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
irGGu kirjoitti:
Itse pongailin pazen, arnoldin, ruodon, tomzen ym ym. Tosin mikä ihme se on kun noita poikia näkee muutenkin aina vähän väliä. Jotain uusia naamoja olisi kiva tavata joskus.


Määki muistan joten kuten!

Vähän liikaa tuli nautiskeltua alkomahoolia. Sekaisin oli allekirjoittaneen polla, heh..
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Nimimerkki komisario bongattu Hankolaisen camping-alueen mökistä järkyttävässä krapulassa. Nimimerkki J-Ko bongattu matkalla Järvenpäähän myös järkyttävässä krapulassa. Hieno reissu vaikka rahaa meni niin perkuleesti.

- tinke-80
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Nimim. Golden AWe bongattu eilen Hämeenlinnan torin nurkilla tiirailemassa vähäpukeisia neitokaisia. Minua ei noteerannut millään muotoa, mutta enhän toki tuohon em. ryhmään kuulukaan.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
sopuli kirjoitti:
On joo, mutta toisen nimi on mauri.
Jaa mää vai? Jaa Golden Aweninkos luana mää olinki? Schneideriksi se kyllä itsensä esitteli. Shit. Mua on huijattu...!! Grrr..##¤!//&##!!!

Ps. Mtv3:n mainospöllöksi mua on aikaisemmin kutsuttu - johtuu jumalaisesta katseestani...nääs.

Tässä kimalainen ulukomaankielillä, muuten vain:
- bumblebee (English)
- italia: bombo
- ranska: hanneton; bourdon
- ruotsi: hummel
- saksa: Hummel
- viro: kimalane
 

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Tyhmä kysyy...

Mutta, miten ihmeessä te toisenne tunnistatte nimimerkkien takaa vai oletteko tavanneet aikaisemmin jossakin meetingissä? Kenties nimimerkkipaidat päällä?
 

Wilburg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mustelma bongattu tammerfestissä tuhannen tuiskeessa örisemässä siitä kuinka Helenius pitäisi ottaa takaisin Jokereihin.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Nebula kirjoitti:
Tyhmä kysyy...

Mutta, miten ihmeessä te toisenne tunnistatte nimimerkkien takaa vai oletteko tavanneet aikaisemmin jossakin meetingissä? Kenties nimimerkkipaidat päällä?
Jatkoaikamiiteissä esittäydytään aina nimimerkeillä. Vieläkään kukaan ei tiedä, että oikeasti olen nainen... ;ppp
Lähiaikoina bongaan Leonin (vai mikä sen nimi nyt olikaan?). Yllätys, yllätys: Hookissa.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Rontti kirjoitti:
Nimim. Golden AWe bongattu eilen Hämeenlinnan torin nurkilla tiirailemassa vähäpukeisia neitokaisia. Minua ei noteerannut millään muotoa, mutta enhän toki tuohon em. ryhmään kuulukaan.

~HA! Olen pahoillani. Tiirailen siellä muuten jonkun verran kimalaisia joka päivä, työt siinä nurkilla. Ei muuta kuin torikahville joku kerta.

mauri kirjoitti:
Jaa mää vai? Jaa Golden Aweninkos luana mää olinki? Schneideriksi se kyllä itsensä esitteli. Shit. Mua on huijattu...!! Grrr..##¤!//&##!!!

Olen tästäkin pahoillani. Ihmisiä ei saisi huijata. Edustan kuitenkin onneksi virkavaltaa joten revitään sun seuraavat parkkisakot tai jotain. Minulla ainakin oli hauskaa!
 

Bandana

Jäsen
Milloin: Eilen puolen päivän aikoihin

Missä: Kulosaaren R-kioskilla

Mitä: Siinä Veikkaus-tiskillä, sinisellä jakkaralla, istui pitkään valkoiseen lääkärintakkiin pukeutunut mieshenkilö, joka luki keltaistunutta IS Veikkaajaa.

Siteeraus: "Ei hyvää päivää, menivät pöljät päästämään Banhamin Jokereihin"

ZOOM, olitko se sinä?

edit: Selvisi jo. Ei ilmeisesti ollut.
 

Erling

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Kiekko-Espoo, Arsenal, Honka
MrBluus Baarikärpäsessä ördäämässä tiistaina. Kiitos muuten niistä drinkeistä!

Cheers mate!
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
The Orginal Jags !

Olin näkevinäni Jagsin porkkana pussi kädessä Oulun torilla !

veini
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Poison ja Teacup bongattu Lappeenrannassa Linnoituksen yössä!!!!! Kummallisinta oli tämä: Teacupilla oli kalsarikännit ilman känniä!! Outoja nämä itärajan tuntumassa asujat...
 

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
mauri ja Poison bongattu Lappeenrannan linnoituksessa. Kova näytti olevan meno.

Teacup kiistää kaikki esitetyt oudot huhut kunnes toisin todistetaan.
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Bongasin maurin ja Teacupin Linnoituksen yössä! Ilta tuntuisi jatkuvan mielenkiintoisissa tunnelmissa: mauri alkaa selkeästi oireilla ja leipäveitsikin jo heilui. Täytynee vähintäänkin yrittää mennä väliin.

Itsehän olen vain seurannut sivusta kaikkea tätä kummallista touhua...
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Poison kirjoitti:
Bongasin maurin ja Teacupin Linnoituksen yössä! Ilta tuntuisi jatkuvan mielenkiintoisissa tunnelmissa: mauri alkaa selkeästi oireilla ja leipäveitsikin jo heilui. Täytynee vähintäänkin yrittää mennä väliin.
Kerroppa, onko se totta, että mauri on nainen?

Ei nyt niin, että itseäni kiinnostaisi, mutta kun pojat haluaa tietää...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös