Poisoniltahan tässä pyydetään objektiivista arviota, mutta sanonpa nyt silti itse asianomistajana, että saamani fiidpäkin mukaan olen 'helevetin hyvä jätkä'...Mietippä sitä! Hehee...Ted Raikas kirjoitti:Kerroppa, onko se totta, että mauri on nainen?
Ei nyt niin, että itseäni kiinnostaisi, mutta kun pojat haluaa tietää...
Koko ajan, koko ajan. En missään vaiheessa ole lakannut miettimästäkään.... "sitä"mauri kirjoitti:Mietippä sitä! Hehee...
jupster kirjoitti:Bongattu mtmela standard-huoneessa, sviitissä ja supneierclass-luokan hotelli huoneissa Turussa, WTF???????????????????????????????
Taasa kirjoitti:Bongattu nimimerkki Jupster hesalaisessa homomestassa. Liekö hakenut kicksejä mälläreihin?
Niin, mitä itse siis tein homomestassa? Kai minä menin katsomaan pitääkö toteamus paikkaansa: 'kaikki hyvät miehet ovat joko varattuja tahi homoja'
... Hyviä miehiä ei tuolla mielestäni näkynyt. Olisikohan syynä hajonneet rillit????
Bloogi kirjoitti:Nimimerkki Oleg bongattu meidän kotisohvalta pelaamassa nhl 05:sta.
Bloogi kirjoitti:Nimimerkki Oleg bongattu aamulla kuorsaamasta mun vierstä. Hän voi sitten varmaan kertoa miksi kävely oli aamulla hieman jäykkää.
Oleg kirjoitti:Yleensä en kuorsaa ja mitä tuohon kävelemiseen tulee, niin eilisillä kaatuilemisillasi on luultavasti jotakin tekemistä asian kanssa.