Eilen IFK-Ässät -pelissä Metsänpeikko....
En mää voi näköjään käydä viihteellä lainkaan ilman, että bongaisin passengerin joka ainoa kerta. Kaamea tilanne.
Mä käyn ilmeisesti liian usein...pitääks mun vähentää vai vaihtaa baaria, varsinkin jos se on niin kaamea tilanne ;)
M10 HPK:n pelissä. Näytti niin kiireiseltä niin en viitsinyt käydä morjestamassa.
Pakko olla joku tuntematon naispuoleinen palstalainen, jonka bongasin viime viikolla Hakaniemen Arena Centeristä salibandya pelaamassa tyylikäs Ustrnul #3 -t-paita päällä.
Kuvaus sopii minuun aivan täydellisesti. En toki ollut.Eilen Alkossa samaan aikaan kanssani asioi kaljupäinen, tuntemattomaksi jäänyt jatkoaikalainen pienen muksunsa kanssa. Osti pullon punaviiniä, jossa oli keltainen etiketti. Väittäisin, että kyseessä oli espanjalainen Campo Viejo. Se viini siis.
Mistäkö tiedän, että kyseessä oli jatkoaikalainen? Ko. herrasmies alkoi heittää jotain läppää kassalla, kunnes vaikeni ja tuumasi itse, että oli väsynyt juttu ja hän on hiljaa. Itsestäänselvyyshuumoriketjua oli selkeästi luettu.
Kuvaus sopii minuun aivan täydellisesti. En toki ollut.
Hänenhän pitäisi olla jossain aika kaukana Suomesta tällä hetkellä :)Antaisin lisätuntomerkiksi, että ei näyttänyt samalta kuin miltä minä ja moni muu on sanonut sinun näyttävän. Tuolloin olisin toki myös nykäissyt hihasta.
Lisäksi jäi vahva epäilys FASLapsesta Baronalla Blues-Ässät matsissa.