Taisin bongata nimimerkki obi-wanin eilen. Oli tuomaroimassa B-junioreiden peliä FoPS - RNK.
Oikein bongattu. Menikö ihan vihkoon se peli?
Taisin bongata nimimerkki obi-wanin eilen. Oli tuomaroimassa B-junioreiden peliä FoPS - RNK.
Oikein bongattu. Menikö ihan vihkoon se peli?
Ystävällisesti paljastit henkilön kyseisen nimimerkin nimimerkin takaa. Ei tunnu asianomaista suuremmin haittaavan, mutta ehdottomasti vastoin foorumin sääntöjä.Taisin bongata ...
Ystävällisesti paljastit henkilön kyseisen nimimerkin nimimerkin takaa. Ei tunnu asianomaista suuremmin haittaavan, mutta ehdottomasti vastoin foorumin sääntöjä.
Käsittääkseni näissä nimimerkin paljastushommissa on ollut tiukka nollatoleranssi ison veljen taholta. Näin on mielestäni syytä ollakin. Jokainen paljastakoon nimerkkinsä itse niin halutessaan.Tuomareita on peleissä enemmän kuin yksi. Eli ei paljastanut ei. Suuntaa mahdollisesti antoi. Ja jos se ei minua häiritse niin miksi sinä näit sen kommentoinnin arvoiseksi?
Kuin myös itsemodedroinnin suhteen.Käsittääkseni näissä nimimerkin paljastushommissa on ollut tiukka nollatoleranssi ison veljen taholta.
Päätit siihen kuitenkin syyllistyä.Kuin myös itsemodedroinnin suhteen.
Lainaan erästä tuttua nimeimerkkiä: Että silleen...
Käsittääkseni näissä nimimerkin paljastushommissa on ollut tiukka nollatoleranssi ison veljen taholta. Näin on mielestäni syytä ollakin. Jokainen paljastakoon nimerkkinsä itse niin halutessaan.
Mistä niin päättelet? Lue viestini uudelleen, totesin vain että sekin (itsemoderointi) on säännöissä kiellettyä. En ole missään vaiheessa väittänyt että joku olisi syyllistynyt siihen.Päätit siihen kuitenkin syyllistyä.
Alueellisessa uutislähetyksessä tuli kuvaa Turkuhallista, jossa Tutzba oli jwc -paita päällä peliä katsomassa.
Alueellisessa uutislähetyksessä tuli kuvaa Turkuhallista, jossa Tutzba oli jwc -paita päällä peliä katsomassa.
Minä en ole tehnyt vastaavaa bongausta sinusta, olisiko pitänyt? Vai onko mulle taas jätetty kertomatta asioita?
Max Power tuli kaiketi käteltyä Äijänsuolla hetki sitten. En tohtinut arvailla herran nimimerkkiä, kun ihan eri pyöri päässä, perkeleen nimimerkkivaihdokset, olisi se toinenkin osunut.
Pitää paikkansa, mutta vain ekan erän. Oli kiire kotiin katteleen Salkkareita :)Eino Mies tänään katsomassa LukkoA-HifkA matsia.
Kumma juttu muuten, että Ässien kannattajaksi tunnustautuvan nimimerkin viestissä Rauma on isolla alkukirjaimella ja Pori pienellä, lähes anteeksiantamatonta.
Ei muuta, jatkakaa
Itsekin mielestäni yhden jatkoaikalaisen näin viime lauantaina jokerit-jyp pelissä. Yläkatsomossa. En nyt yhtään muista, että kuka mahtoi olla. Tai eihän tuo nyt varma havainto ollut.