Pisteiden valossa on tosiaan mennyt ihan hyvin, mutta maaleja olisi voinut tehdä vähintään tuplasti ja kuten totesin, liike näyttää hyvin verkkaiselta. Olen nähnyt jokaisen Blues-pelin tällä kaudella, joten havaintoni ei perustu vain muutamaan peliin. Lamppu häviää tällä hetkellä jokaisen luistelukisan ja aiemmin näin ei ollut.
Itsekin olen laittanut merkille tietyn vaisuuden Lampun pelissä, ainakin odotuksiini peilattaessa. Silti, vaikka häviäisi kaikki luistelukisat ja pomputteluskabat, niin ei joukkueen tehokkainta hyökkääjää tiputeta kokoonpanosta. Juttuhan on tietysti eri, jos mies oikeasti olisi loukkaantuneena.
Itse koen, että Lammassaari kärsii esim. Tomi Sallisen kanssa pelaamisesta aika helvetisti. Sitten, kun sitä yv:llä esim. pitäisi ratkoa pelejä, kun ei ole saanut yhtään syöttöä sentteriltään 5-5-pelissä, niin ihan varmasti on tatsi vähän hukassa. Joo, Camikin on siinä vieressä ollut, mutta Camilla nyt on ollut omat ongelmansa.
Parantaa pitää, se on selvä. Kun Jokke-pappa siihen viereen toivottavasti istutetaan, niin eiköhän se siitä.