Jyrkkiöstä tuli mieleen, että en tiedä olisiko saatavissa loppukauden ajaksi. Ässillä lienee kaksi pakkia, joista toisesta luovutaan: Jyrkkiö ja Mielonen. Näistä ensiksi mainittu voisi sopia Bluesiin ja ensihätään Jyrkkiön voisi vuokrata. Jyrkkiö on kuitenkin kysymysmerkki etenkin oman pään pelaamisen suhteen.
Minä en lähtisi hankkimaan vuokrapelaajia tähän hätään. Kolmosparin kaverit voidaan korvata lainapelaajilla liigasta tai Mestiksestä, mutta kun kyseessä on ykkösparin kaveri, korvaajan pitää olla pysyväishankinta, mielellään suht nuori ja hänen pitää sitoutua jengiin vähintään kahdeksi kaudeksi.
Mun mielestä vuokra toimisi hyvänä ensiapuna pienoiseen pakkipulaan ja samalla voisitte testata Jyrkkiön taidot. Ei tietenkään kannata ottaa lainalle kaveria, joka ei kuulu edes Bluesin loppukauden suunnitelmiin.
Jyrkkiön kohdalla suurin kysymys lienee se, onko Ässät valmis luopumaan kaverista kokonaan. Itse en olisi niin varma tästä.
Nimenomaan. Aikoinaan Blues-fanit ihmetteli että mitä helvettiä Espooseen roudataan jotain itävaltalaista maalivahtia ja onhan noita paskoja suomalaisia pelaajiakin nähty Bluesin riveissä "muutama".Niin eikait se kansalaisuus määrittele sitä mitkä ovat menestymismahdollisuudet Bluesissa.
Karalahti - Vallin
Lajunen - Clarke
Ei nää nyt kovin hyviltä vaihtokaupoilta tunnu. Tietty jos mukaan laskee sen, että Jeren lähdön myötä saatiin Arin lisäksi Jocke ja Lajun lähdön myötä saatetaan saada Clarke ja joku muu. Mutta onko tuo joku muu puolustaja vai hyökkääjä? Tässä vaiheessa näkisin kyllä, että meidän puolustus on viime kaudesta aika lailla heikentynyt ja se voi näkyä ikävällä tavalla pudotuspeleissä.
Mutta kuule: Kun tää oli nyt vähän tällanen pakkorako.Niinkuin aikaisemminkin on ollut juttua,niin jos pelaaja haluaa lähteä isomman tilin perään niin se on vaan kaikkien edun mukaista päästää.
Keller tuli myös minulle mieleen, mutta ilmeisesti oltaisiin saamassa Mika Hannula. Hannula kelpaa hyvin, mutta olisihan Keller vielä paria astetta kovempi vahvistus.Menkääs lukemaan oikeen ajatuksella JA:n juttu "Blues värvää mielellään vanhoja ystäviään" ja erityisesti sen viimeinen lause.
Hmm.. Mielenkiintoista... Keller??
Menkääs lukemaan oikeen ajatuksella JA:n juttu "Blues värvää mielellään vanhoja ystäviään" ja erityisesti sen viimeinen lause.
Hmm.. Mielenkiintoista... Keller??
Hannula on tosiaankin sellainen korkean profiilin nimekäs pelaaja, jonka hintalaatusuhde ei välttämättä olisi ihan parhaasta päästä. Jotenkin Virmanen ja Kärpät tulee enemmän mieleen tuollaisesta hankinnasta.
Karalahti - Vallin
Lajunen - Clarke
Huonointahan näissä on se, että kumpikaan, Vallin ja Clarke, eivät pelaa meillä enää ensi kaudella. Näin ainakin uskon, joten olisin paljon mieluummin nähnyt heidän paikoillaan jotku urallaan eteenpäin menevät pelaajat.