Itse en ihan ymmärrä miksi Immosta dissataan niin paljon. Jarkko oli viime kaudella bluesin viidenneksi paras maalintekijä, vaikka pelasi vain 34 ottelua, ja suurimman osan vielä puolikuntoisena.
Tähän varmaan liittyy sellainen oletus, että Immosen piti oletusarvoltaan olla Bluesin ykkössentteri ja kun vertailukohtana on vaikkapa Ben Eaves, niin Immonen ei ole täyttänyt saappaitaan riittävän hyvin. Eikä siis olekaan.
Itse olen toisaalta Robertin kanssa täysin samaa mieltä, että aivan liikaa Immosta on dissattu, kun ukon tehotilastoja katsoo. Ei ollut mikään yllätys itselle, että harkkapeleissä maaleja on tullut. Ei se Immonen toisaalta mikään Ben Eaves ole (=selkeä ykkössentteri), joten sinänsä kritiikki on ansaittua. Itse en toisaalta ole koskaan kokenut Immosta selkeänä ykkössentterinä PK-seudun jengissä (joihin yleensä hankintaan joku täsmäase ykkössentteriksi).
Muiden jengien ykkössenttereitä (tällä hetkellä): Esa Pirnes, Mikael Granlund, Mario Valery-Trabucco, Kamil Kreps, Mark Lee, V.Viitaluoma, Juha-Pekka Hytönen, Tommi Miettinen, Kurtis McLean, Matias Loppi, Tyler Redenbach, Steve Guolla. (Ässien ykkössentteristä ei oikein ole selvyyttä).
Meidän ykkönen on näillä näkyminen Öhman ja onhan se tuossa listassa aika kevyttä valuuttaa. Yksi kunnon sentteri verorajalla ja jengi olisi kyllä todella asiallinen paketti omaan makuuni.