Murmeli kirjoitti:Aina? Muistat yhden ja vedät johtopäätöksen "aina"?
Olen tällä kaudella tasan kerran väittänyt, että tuomari on ratkaissut SaiPan pelin.
Murmeli kirjoitti:Aina? Muistat yhden ja vedät johtopäätöksen "aina"?
Olen tällä kaudella tasan kerran väittänyt, että tuomari on ratkaissut SaiPan pelin. Sen ottelun yhteydessä en myöskään ollut ainoa, joka oli sitä mieltä, että tuomari ratkoi ottelua Ilveksen hyväksi. Useasti olen väittänyt tuomareiden olevan paskoja, koska niinhän ne usein on.
Mutta tämähän ei tähän ketjuun kuulu.
tintti83 kirjoitti:Ringbom taas ilmeisesti ollu vauhdissa. Miten tollanen äijä voi viheltää liigassa. No en toivo sitä nähtävän ees mestiksessä. Siellä on noita paskoja pillipiipareita muutenkin liikaa. Jypiä tästä ois toivonut jatkoon, mutta minkäs teet. Eiköhän kärpät hoitele bluesin, kuten olisi hoidellut jypinkin.
mikko6000 kirjoitti:Oikein, siirtäkäämme tämä ketju. Ketjun uusi nimi: Reijolle Jyväskylästä tontti.
No joo. Mutta silti Jypin puolivälierä paikka oli niin lähellä.Hack kirjoitti:Nyt, kun on vähän rauhoituttu, niin pitää myöntää, että Blues oli parempi kahdessa ensimmäisessä pelissä. Eli pelillisesti ajateltuna voitot menevät Bluesille 2-1. Mutta silti tämä vituttaa.
Tommy kirjoitti:Oikeus on voittanut!
Hartza kirjoitti:JYP osoitti olevansa hyvä JOUKKUE ja toisinkin olisi voinut käydä.
jym kirjoitti:JYP ei ole koko liigahistoriansa aikana kärsinyt noin pahasti ja dramaattisesti epäonnistuneesta tuomaritoiminnasta. Tää kausi on nyt tässä. JYPille puhtaat paperit. Hieno taistelu tänään. Huonompi joukkue meni jatkoon.
Mr. Smith kirjoitti:Pakko myöntää, että tuo schollin näkemys on kyllä täysin sama kuin omakin eli että Kohn huitoi Erikssonin suun auki ja Salmu oli todella kaukana siinä tilanteessa. No, eihän se tällä kertaa ratkaissut kuin jatkoon menijän, ei edes mestaruutta, joten kaippa Reijon vastuu vaan kasvaa kun se sentään osaa ratkaista pelejä.
molari kirjoitti:Kyllä toi ainakin hallin hidastuksissa näytti, että Jypin kaverin maila naamaan osui.......
Jännittävä peli, joka oli kyllä tasoltaan todella paska, koomisinta oli, että ottelun vakuuttaja oli Arsi joku
Fourforty kertoo viestissään kimmolle olennaisen. Olen samaa mieltä hänen kanssaan ja tämän playoffsarjan - ja etenkin tämän viimeisen ottelun nähtyäni - uskon mission toteutumiseen vielä vahvemmin, kunhan vain saadaan lisää sopimuksia näille miehille. Joukkue on henkisesti vahva ja oli sarjan moraalinen voittaja. He tietävät sen kaikki. Ja shokista toivuttuaan osaavat kääntää sen voimavaraksi ensikauteen. Menneessä kaudessa oli paljon hyvää ja joukkue ryhdistäytyi playoffeihin paremmin kuin ennen. Nuoret runkopelaajat kehittyvät edelleen ja kokemus karttuu. Tällä hetkellä sylettää aika rankasti. JYPin kuuluisi päästä yrittämään Kärppiä vastaan torstaina, mutta ei juukeli. Tää on salaliitto.Mike Bossy kirjoitti:Kuulisin mielelläni Jypjyrää:) :n ja kummituksen kommentit menneestä, jotta oloni paranisi kovasti.