Hartza kirjoitti:Pakko ottaa kantaa päivän polttavaan aiheeseen. JYPin kannustukseen on aina kuulunut sambarytmit. Muistan joskus urheiluruudusta seuranneeni JYPin nousua divarista liigaan ja sellainen muistikuva on, että samba soi katsomossa tuolloinkin ja vuosi taisi olla -85 tms. Hienoa, että perinteet tältä osin ovat säilyneet vuosikaudet.
Minua ei ainakaan häiritse sambarytmit, päinvastoin. Tässä täytyy vielä ottaa huomioon, että rytmiryhmä tosiaan pysyy rytmissä ja varsinkin virvelin soittajat osaavat soittaa sitä rumpua.
Kaikkia ei voi miellyttää, eikä ole syytäkään. Jos jotakuta häiritsee toisten kannustaminen, niin sille ei sitten voi mitään.
kauppatieteilijä kirjoitti:Niin kuten tuli jo todettua mulla ei ole henk.koht mitään jyväskyläläisiä vastaan. Mielestäni ei kuitenkaan voi sanoa, että "jos jotakuta häiritsee toisten kannustaminen"...melkoista asioiden yksinkertaistamista.
Jos samban soittaminen, on hauskaa 380 ihmisen mielestä, ja se samanaikaisesti vituttaa 2000 ihmistä ei voi puhua "joistakuista"
Hartza kirjoitti:Oletko kenties itse tutkinut asiaa tarkemmin? Puhuin "joistakuista", koska palstalle on kirjoittanut noin 5 Blues-nimimerkkiä aiheesta negatiivisesti. Mistä tiedät, että 2000 ihmistä vituttaa?
kauppatieteilijä kirjoitti:Niin...hyvä kysymys...mistä itse tiedät, ettei se vituta suurinta osaa yleisöä?
kauppatieteilijä kirjoitti:Itse uskon vahvasti, että harvassa jäähallissa maailmassa vastajoukkueen kannattaminen rummuilla ei vituttaisi kotiyleisöä...
Hartza kirjoitti:En tiedäkään, mutta itselleni ainoa empiirinen todiste on noin 5 nimimerkkiä, jotka valittavat sambasta. Minä taas uskon, että Jyp-fanien kannustus ei suurelle osalle yleisöä aiheuta minkäänlaista mielipahaa tai mielihyvää.
Kerro minulle miksi kotijoukkueen kannattaminen rummuilla ei vituttaisi kotiyleisöä, mutta vierasjoukkueen kannattaminen rummuilla vituttaisi kotiyleisöä. Johtuuko tämä kenties rummuista vai ylipäänsä vierasjoukkueen kannustamisesta, joka aina vituttaa "suurinta osaa" kotiyleisöstä?
Luuletko, että Jyväskylässä suurinta osaa kotiyleisöstä vituttaa, kun JYP-fanit kannustaa kotijoukkuetta rummutuksella?
Jos vastaus on, että ainoastaan vieraspaikkakunnalla yleisöä vituttaa JYP-fanien rummutus, niin sehän on mitä mainioin syy ottaa rummut mukaan vieraspeleihin.
Joe kirjoitti:Mulle se ei ainakaan ole yks hailee. Meinaan nyt jo kolmatta vuotta tahkotaan näitä "sääläreitä" ja missään tapauksessa ei ole enää suotavaa, että joka vuosi niistä pudotaan pois. Eihän tässä ole tullut edistystä tipan vertaa, jos tänään(kin) hävitään ja pudotaan pois, ennen kuin tosipleijarit alkavat.Kapo00 kirjoitti:Sinänsä se on kyllä yx vitun hailee kumpi huomisen pelin voittaa, sillä meni kumpi tahansa jatkoon niin Porot menevät seuraavassa vaiheessa jatkoon. :(
Lauri kirjoitti:Ottaako Kariyan siirto vieläkin päähän?
Kreivi67 kirjoitti:Lääkäritkin sanovat parantumattomista taudeista, että niiden kanssa oppii elämään.
Blues menee tänään jatkoon ja uskon, että senkin kanssa pystyy elämään;-)
Pidetään katsomossa sen verran meteliä ettei tarvi enää tyhjänpäiväisistä Samboista jossitella.
Sunax kirjoitti:Vaikka Wallinheimo onkin yksi Sm-liigan huippuvahdeista sattuu hänelle silloin tällöin heikompia pelejä. Tästä esimerkkinä runkosarjan tapaamisesta ikimuistettava räpylän heiluttaminen av:lla, jolloin Laatikainen rankaisi välittömästi.
Hartza kirjoitti:Joo sorry vaan, että on tullut jauhettua p****a sivukaupalla. Tänäänhän on pelikin ja meteliä pidetään varmasti.
kauppatieteilijä kirjoitti:Nimimerkillä: maaleja tytöt perkele!