Blues-JYP Ti 21.3.2006

  • 70 780
  • 479
Tila
Viestiketju on suljettu.

Kapo

Jäsen
On se nyt kumma jos tätä paskanjauhantaa ei saada lukkoon. Eiköhan kaikki tarvittava ole jo sanottu, nyt täällä käyvät vain Tamperelaiset provoamassa. Vink,vink modet.
 

Siniviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, sympatiat JYP
Taitaa olla Länsiväylä ainoa media, joka on sitä mieltä, että mailannostotalkoot tuomaroitiin oikein. Lehteä tosin en ole vielä nähnyt. YLE:n tv-urheilutoimitus on eri mieltä, samoin kuin yleisradion urheilutoimitus, lisäksi useat lehtitoimittajat ja Canalilta ottelun nähneet, kuten minä.

Esitys SM-liigalle: Jatkossa Bluesin ja ainakin Kohnin mailojen varret tulee värjätä huomioliivien keltaisiksi, jotta puusilmätuomaristokin näkee kenen maila heiluu kenenkin suupielessä.
 

Nshr

Jäsen
Cannibal kirjoitti:
Sanonpa vielä tähän senkin, että mistä päättelette, ettei Kohn olisi ampunut samalta paikalta 3-3-tasoitusta kuudellä neljääkin vastaan?
Kukaan ei tiedä, olisiko kuudellä neljää vastaan tullut 3-3 -tasoitusta.
Jos JYPillä olisi ollut neljäs pelaaja jäällä, olisi hänen paikkansa ollut juuri alueella, josta Kohn tasoitusmaalin värkkäsi. Kolmella pelaajalla pelatessa JYPin ainut hyökkäjä oli Hytönen, joka siis keskittyi tuohon vastustajan pakkien ja omien pakkien välimaastoon.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Siniviiva kirjoitti:
Taitaa olla Länsiväylä ainoa media, joka on sitä mieltä, että mailannostotalkoot tuomaroitiin oikein. Lehteä tosin en ole vielä nähnyt. YLE:n tv-urheilutoimitus on eri mieltä, samoin kuin yleisradion urheilutoimitus, lisäksi useat lehtitoimittajat ja Canalilta ottelun nähneet, kuten minä.

Esitys SM-liigalle: Jatkossa Bluesin ja ainakin Kohnin mailojen varret tulee värjätä huomioliivien keltaisiksi, jotta puusilmätuomaristokin näkee kenen maila heiluu kenenkin suupielessä.

Kukaan ei täällä väitä että se meni täysin oikein; käytännössä kaikki ovat todenneet että väärä kaveri lähti jäähylle.

Itse jäähyssä ei ollut sääntöjen mukaan teknisesti *MITÄÄN* vikaa, tuomio oli ainoa oikea.

Mutta ei se mitään, antaa ihmisten kitistä, saapahan nauraa.
 

kummitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Cannibal kirjoitti:
Katsokaa uudestaan se video. Jääskeläisen maila osuu Erikssonin mailaan JA KOHN EI NOSTA SITÄ MAILAA. Kohnin maila nostaa hieman Jääskeläisen mailaa VASTA sen osuttua Erikssonin naamaan.
Höpöhöpö. Hanki paremmat laitteet, hieraise silmiäsi ja katsele lisää - unohda hetkeksi kenen porukoita kannatat.

Ainoa mies joka mailaansa tilanteessa nostaa, on Kohn. Tekee sen vielä niin voimakkaasti, että sen päällä oleva Jääskeläisenkin maila nousee kohtalokkain seurauksin (enemmän JYPin kannalta, kuin esim. tilanteessa "rikotun" Eriksonin).
Clipissä näkyy Kohnin mailan antama kopsu (mailansa nousuliikkeen hetkittäisenä katkeamisena) Jääskeläisen mailaan, joka kimpoaa eriksonin päähän. Maila taitaa ottaa toisenkin osuman (siis sen jälkimmäisen, kun osuma on jo tapahtunut, tämän sinä näit) Kohnin mailaan, kun Jäsä ja Kohn yrittävät irrottaa sapelinsa toisistaan jatkaakseen peliä.
Jääskeläisen mailaa ei näy tuossa clipissä silloin kun Kohnin maila ottaa nykäyksestä päätellen siihen kontaktin.

Tuomio oli tilanteeseen nähden ja ottelun arvo huomioon ottaen pannukakku.

Itse asiassa olisi parempi kun et enää kelailisikaan videoita, nimittäin sen voi nähdä hankalien kuvakulmien takia niin kuin sen haluaa nähdä. Toisto vain todnäk junttaa mielikuvan vahvemmin kalloosi ja asian todistamisesta tullee sulle pakkomielle. Huitoja on Kohn, kohde on Jarin maila, uhri Bluesin mies, kärsijä JYP. Oikeus on voittanut taas.

Annan tän nyt jo olla. Tää ei muutu mihinkään. Ehkä tällaisista vääryyksistä opitaan jotain vastaisuudessa.
 

Cannibal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Siniviiva kirjoitti:
Taitaa olla Länsiväylä ainoa media, joka on sitä mieltä, että mailannostotalkoot tuomaroitiin oikein. Lehteä tosin en ole vielä nähnyt. YLE:n tv-urheilutoimitus on eri mieltä, samoin kuin yleisradion urheilutoimitus, lisäksi useat lehtitoimittajat ja Canalilta ottelun nähneet, kuten minä.

No mitäs helvetin väliä sillä on mitä mieltä ed. tusinatoimittajat ovat? Tilanteestahan on meidän kaikkien saatavilla videoklipsi, josta asia kaikille, niille puusilmäisimmillekin, selviää. Se, että YLE, Canal yms. ovat eri mieltä, kertovat jotain heidän tasostaan. Tai sitten siitä, että eivät ole vaivautuneet paljon videoita kelailemaan.

Että eipä mulla taas muuta viestiä teille ole kuin että katsokaahan taas kerran se pätkä uudestaan, ja huomaatte, että Kohn ei edes nostanut sitä vitun mailaa. Eniten ärsyttää juuri se, että vaikka tämä tilanne on saatu kuvanauhalle kaikkien nähtäväksi, on ihmisiä, jotka eivät silti suostu uskomaan OMIA SILMIÄNSÄ, tai sitten näkevät jotain aivan omiaan.

Reijo Ringbom on tuomarina täysi susi, mutta tuon tilanteen mies vihelsi (tsägällä tosin) täysin oikein. Sillä nyt ei ole mitään merkitystä kuka sinne boksiin lopulta lähti, ja jäähy siitä varmasti olisi tullut, vaikka Kohnkin olisi Jockea lyönyt, mutta onneksi näin ei käynyt.
 

Cannibal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
kummitus kirjoitti:
Tuomio oli tilanteeseen nähden ja ottelun arvo huomioon ottaen pannukakku. Itse asiassa olisi parempi kun et enää kelailisikaan videoita, nimittäin sen voi nähdä hankalien kuvakulmien takia niin kuin sen haluaa nähdä. Toisto vain todnäk junttaa mielikuvan vahvemmin kalloosi ja asian todistamisesta tullee sulle pakkomielle. Huitoja on Kohn, kohde on Jarin maila, uhri Bluesin mies, kärsijä JYP. Oikeus on voittanut taas.

Niin, sehän onkin mahdottomuus, että sinä näkisit tilanteen väärin. Mutta okei, oletetaan silti, että sinä olet oikeassa, ja Kohn nosti mailaa. SIITÄ HUOLIMATTA jäähy meni sääntöjen mukaan täysin oikein. Mitään vääryyttä tilanteessa ei tapahtunut. Ei siinä paljon tulkinnanvaraa ole, jos vastustajan maila osuu kasvoihin. Siitä kuuluisasta linjasta tuonkin tilanteen suhteen voidaan sitten keskustella, JOSKIN vasta sitten, kun annat kommenttisi "huutavasta vääryydestä", jossa PlimPlom tuomitsi Ismo Kuoppalalle jäähyn, jonka aikana JYP tasoitti pelin. Mun mielestä jos tuota korkeaa mailaa lähdetään tähän malliin setvimään, niin yhtä hyvin voidaan keskustella siitäkin tilanteesta, niin ratkaiseva sekin maali olisi voinut olla.
 
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoon A-juniorit, Mathias Klockars (MMA)
kummitus kirjoitti:
Höpöhöpö. Hanki paremmat laitteet, hieraise silmiäsi ja katsele lisää - unohda hetkeksi kenen porukoita kannatat.

Itse asiassa olisi parempi kun et enää kelailisikaan videoita, nimittäin sen voi nähdä hankalien kuvakulmien takia niin kuin sen haluaa nähdä. Toisto vain todnäk junttaa mielikuvan vahvemmin kalloosi ja asian todistamisesta tullee sulle pakkomielle. Huitoja on Kohn, kohde on Jarin maila, uhri Bluesin mies, kärsijä JYP. Oikeus on voittanut taas.

Annan tän nyt jo olla. Tää ei muutu mihinkään. Ehkä tällaisista vääryyksistä opitaan jotain vastaisuudessa.

Sähän just itse sanot, että sen voi nähdä videoltakin niin kuin sen haluaa! Miksi sitten juuri sinun "näkemisesi" on se oikea?

Niin ja ei varmaan ollut helpoin mahdollinen ratkaisu mursullekaan ilman videoita. Noh...kyllähän se sitten hyvitti jatkoajalla oikein olan takaa. Harmi vaan, ettei saanut Jyppiä jatkoon.

Loppuisi jo toi kitinä Jyväskylässä. Lähtekää vaikka Brasiliaan samba-festivaaleille!
 

))marko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Pakko laittaa minunkin lusikkani tähän soppaan.

Jääskeläinen saattaa tilanteessa nostaa mailaansa vain päästäkseen käsiksi kiekkoon. Kyllähän hänen on pakko nähdä, että maila täytyy nostaa Kohnin mailan yli. Ei sitä mailaa voi oikein Kohnin mailan läpikään siirtää. Käsien liikettä ei siinä tarvita, pelkkä ranneliike riittää, kun molemmat kädet on mailassa lähellä tuppea. Ja lopultahan JaJä saa mailansa Kohnin mailan yli, vaikka Kohn sitä yrittääkin estää nostamalla omaa mailaansa, joka tilanteessa on lavan kärki ylöspäin juuri mainitusta syystä.

Kaikki muuhan on jo sanottukin moneen kertaan.
 

DanC

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, Bleg, ACM
Kovaa on videonauhojen, mailanliikkeiden ja jäähyarpomisten analysointi sekä rutina joka puolella. Eihän tässä tullut esille edes kukkahattutätejä yms. Veikkaanpa vaan, että tämä Ringbomin tapaus tulee olemaan pientä kun neljä ottelusarjaa lähtevät huomenna käyntiin.

Kiitos Jypille hyvästä sarjasta, johon sisältyi asiaankuuluvia fiiliksiä (sekä hyviä että huonoja).
 

kummitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
kauppatieteilijä kirjoitti:
Sähän just itse sanot, että sen voi nähdä videoltakin niin kuin sen haluaa! Miksi sitten juuri sinun "näkemisesi" on se oikea?
Koska minä olen kummitus. Minulla on haukan näkö, pettämätön logiikka ja korkea moraali. Tuomioita tällaisista tilanteista ei kuuluisi jakaa. Ymmärtäisitte minua ehkä hieman paremmin jos asetelmat olisivat toisin päin.
 

thnninen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon jääkiekkojoukkue, millä nimellä milloinkin
kummitus kirjoitti:
Koska minä olen kummitus. Minulla on haukan näkö, pettämätön logiikka ja korkea moraali. Tuomioita tällaisista tilanteista ei kuuluisi jakaa. Ymmärtäisitte minua ehkä hieman paremmin jos asetelmat olisivat toisin päin.

Eli tuomiota ei kuulu jakaa, koska se tuli jypille. Asia selvä, täältä tähän.
 

excalibur

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, kiekkokontrolli
Siniviiva kirjoitti:
Jatkossa Bluesin ja ainakin Kohnin mailojen varret tulee värjätä huomioliivien keltaisiksi, jotta puusilmätuomaristokin näkee kenen maila heiluu kenenkin suupielessä.
Oletko katsonut tämän videon,tästä ketjusta, vai etkö lue ketjua johon kirjoitat? (Miksi et lue?):
http://www.murmeli.com/jaaskelainen-eriksson.avi
Ja edelleen sinulle on epäselvää kenen maila heiluu kenenkin suupielessä? Voi elämä :)
kummitus kirjoitti:
Huitoja on Kohn, kohde on Jarin maila, uhri Bluesin mies, kärsijä JYP.
Fakta1. Jari on vastuussa omasta mailastaan AINA.
Fakta2. Jarin maila osuu Eriksonin kasvoihin.

Ei tähän asiaan tarvitse lisätä mitään liirum laarumia, jota ei ole sm-liigan säännöissä määritelty.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Cannibal kirjoitti:
Lisäksi haluaisin kuulla kommenttinne Ismo Kuoppalan rangaistuksesta, jonka aikana JYP tasoitti pelin. Jos Erikssonin tilanne oli mielestänne oikeusmurha, mikä se sitten oli? Ansaittu rangaistus?
Paikkausjäähy. Todella heppoisesti annettu rangaistus ainakin meikäläisen silmin. Tosin, edelleen meikäläisen silmin, aika heppoisesti irtosivat Blues-pelaajien luistimet jäästä kun JYPin pelaajan kanssa olivat kontaktissa. Ei nyt ihan jokaisesta, mutta melkein. Ei sinänsä, Kaken joukkueilla on ollut tapana tehdä juuri tuota. Kärppien aikanakin samaa tapahtui. Se on vaan yksi ase, jota voi käyttää ja tässä sarjassa se oli tehokas ase. Jokainen voi omassa mielessään miettiä onko se pelin hengen mukaista vai ei. Ja samaan hengen vetoon voin sanoa ettei JYP täysin puhdas pulmunen tässäkään asiassa ole.
 

kummitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
thnninen kirjoitti:
Eli tuomiota ei kuulu jakaa, koska se tuli jypille. Asia selvä, täältä tähän.
Ei. Ymmärsit väärin. Tuomiota ei kuuluisi jakaa tuollaisesta tilanteesta, tuollaisella hetkellä, tuomarin pitäisi osata lukea tilannetta ja pelin tärkeyttä paremmin. Joukkueiden paitojen värillä tai nimillä selässä, ei saisi olla merkitystä. JYP vain nyt lähti lomalle tuon takia. Kuten jo sanoin, en ole Bluesille katkera.
 
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoon A-juniorit, Mathias Klockars (MMA)
Pakkipari kirjoitti:
Paikkausjäähy. Todella heppoisesti annettu rangaistus ainakin meikäläisen silmin. Tosin, edelleen meikäläisen silmin, aika heppoisesti irtosivat Blues-pelaajien luistimet jäästä kun JYPin pelaajan kanssa olivat kontaktissa. Ei nyt ihan jokaisesta, mutta melkein. Ei sinänsä, Kaken joukkueilla on ollut tapana tehdä juuri tuota. Kärppien aikanakin samaa tapahtui. Se on vaan yksi ase, jota voi käyttää ja tässä sarjassa se oli tehokas ase. Jokainen voi omassa mielessään miettiä onko se pelin hengen mukaista vai ei. Ja samaan hengen vetoon voin sanoa ettei JYP täysin puhdas pulmunen tässäkään asiassa ole.

Kyllä...on totta että Bluesilla on muutama pelaaja, jotka tätä hyppelyä harrastavat. Mielestäni sukeltavat pelaajat ovat täysin perseestä, ja ansaitsisivat kovempi tuomioita. Tosin nykyisinhän jäähyä ei tule ellei kaadu.

Sama meininki vaan kuin Valioliigassa, jossa filmaajia otetaan kovempaa.
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
kummitus kirjoitti:
Joukkueiden paitojen värillä tai nimillä selässä, ei saisi olla merkitystä. JYP vain nyt lähti lomalle tuon takia.
Tämä on huonoin selitys minkä tästä pelistä voi johtopäätökseksi vetää. Ne tuomarit kuitenkaan niin puupäitä ole, että alkaisivat valitsemaan jatkoonpääseviä. Ota nyt ne JYP-lasit pois päästä!
 
Suosikkijoukkue
porin ässät,
Kyllä harmittaa Jyppiläisten puolesta...Saatanan säälituomari,pilas koko pelin.
Espoolaiset oli kuin tsekkiläiset parhaimmillaan,ei pystyssä pysytty.

Varsinaisia ämmiä koko porukka.Avausmaalikin tuli kun Japanilainen Majava
sotkeutui omiin luistimiin ja kaatui.Tosin Majava oli ainut pelimies joukkuees-
taan.Jyväskyläläisistä ihailin Arsi Piispasen peliä.Siinä teille uusi Jarkko
Immonen.
 

JuVii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
vasili tihonov kirjoitti:
Kyllä harmittaa Jyppiläisten puolesta...Saatanan säälituomari,pilas koko pelin.
Espoolaiset oli kuin tsekkiläiset parhaimmillaan,ei pystyssä pysytty.

Varsinaisia ämmiä koko porukka.Avausmaalikin tuli kun Japanilainen Majava
sotkeutui omiin luistimiin ja kaatui.Tosin Majava oli ainut pelimies joukkuees-
taan.Jyväskyläläisistä ihailin Arsi Piispasen peliä.Siinä teille uusi Jarkko
Immonen.

Syvä uuh.

Eihän tälle voi kun nauraa?
 

Bandana

Jäsen
vasili tihonov kirjoitti:
Kyllä harmittaa Jyppiläisten puolesta...Saatanan säälituomari,pilas koko pelin.
Espoolaiset oli kuin tsekkiläiset parhaimmillaan,ei pystyssä pysytty.

Varsinaisia ämmiä koko porukka.Avausmaalikin tuli kun Japanilainen Majava
sotkeutui omiin luistimiin ja kaatui.Tosin Majava oli ainut pelimies joukkuees-
taan.Jyväskyläläisistä ihailin Arsi Piispasen peliä.Siinä teille uusi Jarkko
Immonen.

Asasadsasdasdsad. Hablaa dablaa sakadabraa!

Itse en kyllä sen japskimajvskin pelistä niin tykännyt. Teki sen avausmaalin, niin kuin verbaaliakrobaattisesti kuvailit, mutta muuten oli aina nihkeä esitys. Pari hyvää spurttia, mutta ei päässyt JYPin massasta läpi niin hyvin kuin runkosarjassa. Illan tyylikkäin suoritus tältä japskimajavalta oli ehdottomasti se bandanamainen hyppy Kohnin syliin 2-2 maalin jälkeen.

Arsi Piispanen. Kai se ihan lupaava kaveri on, mutta ei kyllä fysiikka ja aloitustaidot riittäneet millään Blues-sarjassa. En sitten tiedä miten noin muuten on pelannut.

"Vasili, tule takaisin."

Hard cock hallelujah!
 

DanC

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, Bleg, ACM
vasili tihonov kirjoitti:
Kyllä harmittaa Jyppiläisten puolesta...Saatanan säälituomari,pilas koko pelin.
Espoolaiset oli kuin tsekkiläiset parhaimmillaan,ei pystyssä pysytty.

Varsinaisia ämmiä koko porukka.Avausmaalikin tuli kun Japanilainen Majava
sotkeutui omiin luistimiin ja kaatui.Tosin Majava oli ainut pelimies joukkuees-
taan.Jyväskyläläisistä ihailin Arsi Piispasen peliä.Siinä teille uusi Jarkko
Immonen.


Paskapuhe ja kiusaaminen likaavat hienon koiraharrastuksemme
16.11.2005 - 08:16

Otsikko on uusimmassa Hundsport-lehdessä (11/2005) olleesta yleisönosastokirjoituksesta Debatt & kultur -palstalla. Nimimerkki "En hundälskande uppfödare och medlem i SKK" kirjoittaa koiraharrastuksemme mätäpaiseista eli ihmisistä, jotka pilaavat toisten (ja myös oman) hienon harrastuksen käytöksellään.

"Kateelliset saman rodun koiranomistajat ja kasvattajat, jotka eivät siedä sinun koirasi kasvattajaa ehkä siksi, että tällä menee liian hyvin, alkavat puhua selän takana ja jopa tehdä perättömiä ilmiantoja kaikkein pienimmistäkin asioista. Jos käytät koiraasi jalostukseen, saavat myös pennunostajasi oman osansa. Se, että kerrotaan toisten pennunostajille, kuinka huono heidän kasvattajansa on, kuuluu ilmeisesti ihmisoikeuksiin? Tokihan kasvattajalla on oikeus puhua suunsa puhtaaksi muiden koirien virheistä ja puutteista? Varsinkin, kun itse on niin täydellinen ja kasvattaa vain A-luokan eläimiä."

Nimimerkki kysyy, mitä ilmiölle voi tehdä. "Aluksi sitä nauraa ja tuumaa, että on imartelevaa, että sinusta ja koiristasi puhutaan. Sehän todistaa, että koirat ovat hyviä, ei kai kukaan muuten välittäisi? Ajan kuluessa tuntee itsensä yhä ärtyneemmäksi ja tuumaa, että nyt saa riittää. Varsinkin silloin, kun omat pennunostajat soittavat ja ovat surullisia ilkeistä puheista."

Kiusaaminen on laitonta, ja kuitenkin sitä koiraharrastuksen parissa koko ajan esiintyy. Mitä ilmeisimmin eräät ihmiset myös nauttivat siitä. Henkinen kiusaaminen on raskasta, sillä kohteeksi otetulla ei ole mitään mahdollisutta puolustautua reilusti. Varsinkaan, jos on tuomari. Kuten kurssillemme puhumassa käyneet tuomarit sanoivat: millään työpaikalla tällaista kiusaamista ei suvaittaisi hetkeäkään. Ne pipipäät, jotka ovat ottaneet elämäntehtäväkseen kiusata jotakuta, saavat jatkaa toimintaansa ilman mitään sanktioita.

"Pakistaan, että asiat tulee hoitaa oikeudenmukaisesti niin yhdistyselämässä kuin näyttelykentilläkin. Mitä paskapuhetta, suoraan sanoen!" nimimerkki vuodattaa. Hän vertaa näiden ryhmittymien toimintaa laittomiin moottoripyöräjengeihin: "Tahrattoman maineen omaavat herrat ja rouvat käyttävät takanapäin samoja menetelmiä kuin laiton motoristijengi - ja selviävät siitä".

"Kuinka kauan tämä saa jatkua, ja kuka lyö naulan arkkuun, jotta tämä saataisin loppumaan? Kuka jaksaa tapella ihmisten kanssa, joilla ei ole järkeä eikä kunniaa, jotka valehtelevat, puhuvat paskaa ja jotka kaiken lisäksi hymyilevät edessäpäin kun he tapaavat sinut, vaikka ovat valmiina puukottamaan sinua heti kun käännät selkäsi?"
 

jani#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
UudestiSyntynyt. ReBorn.
vasili tihonov kirjoitti:
Kyllä harmittaa Jyppiläisten puolesta...Saatanan säälituomari,pilas koko pelin.
Espoolaiset oli kuin tsekkiläiset parhaimmillaan,ei pystyssä pysytty.

Varsinaisia ämmiä koko porukka.Avausmaalikin tuli kun Japanilainen Majava
sotkeutui omiin luistimiin ja kaatui.Tosin Majava oli ainut pelimies joukkuees-
taan.Jyväskyläläisistä ihailin Arsi Piispasen peliä.Siinä teille uusi Jarkko
Immonen.

Ai kyllä harmittaa Porilaisten puolesta tämmöset jutut!Tämähän on ihan selvästi tätä Wallinheimon lanseeraamaa "ollaan Robin Hoodeja,ryöstetään rikkaila köyhille" juttua!Suurin osa näistä meidän ämmistä mukaanlukien tämä "Japanilainen Majava" muutuisi arvokkaiksi ellei suorastaan korvaamattomiksi pelimiehiksi puettuaan Pata/Jyp/Saipa paidn päällensä.
Ja tähän nyt sitten kommentiksi nää pakolliset Kariyaa en vittu haluu ikinä Ässissä nähdä ..... :)

Vituttaako Ässäleirissä jo etukäteen mahdollisuus tippua tässä vaihessa kautta noin kovin???
 

Kapo 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kapo kirjoitti:
On se nyt kumma jos tätä paskanjauhantaa ei saada lukkoon. Eiköhan kaikki tarvittava ole jo sanottu, nyt täällä käyvät vain Tamperelaiset provoamassa. Vink,vink modet.
Kuinka niin?
Tämä ketjuhan koko kauden parasta viihdettä! Tai kuten Canal+:n väki mainitsi kiistaa herättäneestä jäähystä: "USKOMATONTA"

Edit: Olipahan vain sellainen peli, mitä kukaan paikkallaollut ei unohda koskaan.
(Mutta kyllä se viidenen semifinaalipelin jatkoaika tappio HPK:lle hakkaa 1000 - 0 tuon eilisen edelleenkin)
 
Viimeksi muokattu:

kummitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Lauri kirjoitti:
Tämä on huonoin selitys minkä tästä pelistä voi johtopäätökseksi vetää. Ne tuomarit kuitenkaan niin puupäitä ole, että alkaisivat valitsemaan jatkoonpääseviä. Ota nyt ne JYP-lasit pois päästä!
Missäs minä näin olen väittänyt?
Kirjoitin:"Tuomioita tällaisista tilanteista ei kuuluisi jakaa. Ymmärtäisitte minua ehkä hieman paremmin jos asetelmat olisivat toisin päin."

jonka nim thnninen ymmärsi väärin ja vastasi näin:
"Eli tuomiota ei kuulu jakaa, koska se tuli jypille. Asia selvä, täältä tähän."

Johon minä vastasin, ettei paidan väri ole olennainen tekijä tässä. Tilanne olisi siis tietenkin ollut yhtä väärin osien olessa toisinkin päin.
 
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoon A-juniorit, Mathias Klockars (MMA)
vasili tihonov kirjoitti:
Kyllä harmittaa Jyppiläisten puolesta...Saatanan säälituomari,pilas koko pelin.
Espoolaiset oli kuin tsekkiläiset parhaimmillaan,ei pystyssä pysytty.

Varsinaisia ämmiä koko porukka.Avausmaalikin tuli kun Japanilainen Majava
sotkeutui omiin luistimiin ja kaatui.Tosin Majava oli ainut pelimies joukkuees-
taan.Jyväskyläläisistä ihailin Arsi Piispasen peliä.Siinä teille uusi Jarkko
Immonen.
niin olis ollut ihan kliffaa ja fantsuu, jos oisit vähän perustellut tota väittämää, etteivät espoolaiset pysyneet pystyssä. Jyppihän se siellä filmaamisillaan pari jäähyä sai hankittua.

Arsi Piispanen?Kova äijä? Eihän se uskalla mennä edes kulmaan ekanan. Sehän on pelkkä makarooni?

Niin ei (tietenkään) provona, mutta Pori on rehellisesti sanottuna hirvein kaupunki, missä ole ikinä käynyt. Niin henkisesti kuin fyysisesti. Vituttaisi asua siellä, kun siellä ei ole mitään, varsinkaan talvella. Tsemppiä jaksamiseen:)! Eihän siellä enää ole työttömyysprosenttikaan kuin 20% luokkaa! Ja kolmesta baarista ei ole vaikea valita! Eikä sen suhteen meneekö isän- vai äidinpuolen serkun kanssa naimisiin! Pitää osata nähdä asioiden hyvät puolet:=)

Niin ja toivotaan, että pullanaama vie Ässät pitkälle. Jos ei vie, niin sitten voidaan haukkua Helsingin herroja!
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös