Kukaan ei tiedä, olisiko kuudellä neljää vastaan tullut 3-3 -tasoitusta.Cannibal kirjoitti:Sanonpa vielä tähän senkin, että mistä päättelette, ettei Kohn olisi ampunut samalta paikalta 3-3-tasoitusta kuudellä neljääkin vastaan?
Siniviiva kirjoitti:Taitaa olla Länsiväylä ainoa media, joka on sitä mieltä, että mailannostotalkoot tuomaroitiin oikein. Lehteä tosin en ole vielä nähnyt. YLE:n tv-urheilutoimitus on eri mieltä, samoin kuin yleisradion urheilutoimitus, lisäksi useat lehtitoimittajat ja Canalilta ottelun nähneet, kuten minä.
Esitys SM-liigalle: Jatkossa Bluesin ja ainakin Kohnin mailojen varret tulee värjätä huomioliivien keltaisiksi, jotta puusilmätuomaristokin näkee kenen maila heiluu kenenkin suupielessä.
Höpöhöpö. Hanki paremmat laitteet, hieraise silmiäsi ja katsele lisää - unohda hetkeksi kenen porukoita kannatat.Cannibal kirjoitti:Katsokaa uudestaan se video. Jääskeläisen maila osuu Erikssonin mailaan JA KOHN EI NOSTA SITÄ MAILAA. Kohnin maila nostaa hieman Jääskeläisen mailaa VASTA sen osuttua Erikssonin naamaan.
Siniviiva kirjoitti:Taitaa olla Länsiväylä ainoa media, joka on sitä mieltä, että mailannostotalkoot tuomaroitiin oikein. Lehteä tosin en ole vielä nähnyt. YLE:n tv-urheilutoimitus on eri mieltä, samoin kuin yleisradion urheilutoimitus, lisäksi useat lehtitoimittajat ja Canalilta ottelun nähneet, kuten minä.
kummitus kirjoitti:Tuomio oli tilanteeseen nähden ja ottelun arvo huomioon ottaen pannukakku. Itse asiassa olisi parempi kun et enää kelailisikaan videoita, nimittäin sen voi nähdä hankalien kuvakulmien takia niin kuin sen haluaa nähdä. Toisto vain todnäk junttaa mielikuvan vahvemmin kalloosi ja asian todistamisesta tullee sulle pakkomielle. Huitoja on Kohn, kohde on Jarin maila, uhri Bluesin mies, kärsijä JYP. Oikeus on voittanut taas.
kummitus kirjoitti:Höpöhöpö. Hanki paremmat laitteet, hieraise silmiäsi ja katsele lisää - unohda hetkeksi kenen porukoita kannatat.
Itse asiassa olisi parempi kun et enää kelailisikaan videoita, nimittäin sen voi nähdä hankalien kuvakulmien takia niin kuin sen haluaa nähdä. Toisto vain todnäk junttaa mielikuvan vahvemmin kalloosi ja asian todistamisesta tullee sulle pakkomielle. Huitoja on Kohn, kohde on Jarin maila, uhri Bluesin mies, kärsijä JYP. Oikeus on voittanut taas.
Annan tän nyt jo olla. Tää ei muutu mihinkään. Ehkä tällaisista vääryyksistä opitaan jotain vastaisuudessa.
Koska minä olen kummitus. Minulla on haukan näkö, pettämätön logiikka ja korkea moraali. Tuomioita tällaisista tilanteista ei kuuluisi jakaa. Ymmärtäisitte minua ehkä hieman paremmin jos asetelmat olisivat toisin päin.kauppatieteilijä kirjoitti:Sähän just itse sanot, että sen voi nähdä videoltakin niin kuin sen haluaa! Miksi sitten juuri sinun "näkemisesi" on se oikea?
kummitus kirjoitti:Koska minä olen kummitus. Minulla on haukan näkö, pettämätön logiikka ja korkea moraali. Tuomioita tällaisista tilanteista ei kuuluisi jakaa. Ymmärtäisitte minua ehkä hieman paremmin jos asetelmat olisivat toisin päin.
Oletko katsonut tämän videon,tästä ketjusta, vai etkö lue ketjua johon kirjoitat? (Miksi et lue?):Siniviiva kirjoitti:Jatkossa Bluesin ja ainakin Kohnin mailojen varret tulee värjätä huomioliivien keltaisiksi, jotta puusilmätuomaristokin näkee kenen maila heiluu kenenkin suupielessä.
Fakta1. Jari on vastuussa omasta mailastaan AINA.kummitus kirjoitti:Huitoja on Kohn, kohde on Jarin maila, uhri Bluesin mies, kärsijä JYP.
Paikkausjäähy. Todella heppoisesti annettu rangaistus ainakin meikäläisen silmin. Tosin, edelleen meikäläisen silmin, aika heppoisesti irtosivat Blues-pelaajien luistimet jäästä kun JYPin pelaajan kanssa olivat kontaktissa. Ei nyt ihan jokaisesta, mutta melkein. Ei sinänsä, Kaken joukkueilla on ollut tapana tehdä juuri tuota. Kärppien aikanakin samaa tapahtui. Se on vaan yksi ase, jota voi käyttää ja tässä sarjassa se oli tehokas ase. Jokainen voi omassa mielessään miettiä onko se pelin hengen mukaista vai ei. Ja samaan hengen vetoon voin sanoa ettei JYP täysin puhdas pulmunen tässäkään asiassa ole.Cannibal kirjoitti:Lisäksi haluaisin kuulla kommenttinne Ismo Kuoppalan rangaistuksesta, jonka aikana JYP tasoitti pelin. Jos Erikssonin tilanne oli mielestänne oikeusmurha, mikä se sitten oli? Ansaittu rangaistus?
Ei. Ymmärsit väärin. Tuomiota ei kuuluisi jakaa tuollaisesta tilanteesta, tuollaisella hetkellä, tuomarin pitäisi osata lukea tilannetta ja pelin tärkeyttä paremmin. Joukkueiden paitojen värillä tai nimillä selässä, ei saisi olla merkitystä. JYP vain nyt lähti lomalle tuon takia. Kuten jo sanoin, en ole Bluesille katkera.thnninen kirjoitti:Eli tuomiota ei kuulu jakaa, koska se tuli jypille. Asia selvä, täältä tähän.
Pakkipari kirjoitti:Paikkausjäähy. Todella heppoisesti annettu rangaistus ainakin meikäläisen silmin. Tosin, edelleen meikäläisen silmin, aika heppoisesti irtosivat Blues-pelaajien luistimet jäästä kun JYPin pelaajan kanssa olivat kontaktissa. Ei nyt ihan jokaisesta, mutta melkein. Ei sinänsä, Kaken joukkueilla on ollut tapana tehdä juuri tuota. Kärppien aikanakin samaa tapahtui. Se on vaan yksi ase, jota voi käyttää ja tässä sarjassa se oli tehokas ase. Jokainen voi omassa mielessään miettiä onko se pelin hengen mukaista vai ei. Ja samaan hengen vetoon voin sanoa ettei JYP täysin puhdas pulmunen tässäkään asiassa ole.
Tämä on huonoin selitys minkä tästä pelistä voi johtopäätökseksi vetää. Ne tuomarit kuitenkaan niin puupäitä ole, että alkaisivat valitsemaan jatkoonpääseviä. Ota nyt ne JYP-lasit pois päästä!kummitus kirjoitti:Joukkueiden paitojen värillä tai nimillä selässä, ei saisi olla merkitystä. JYP vain nyt lähti lomalle tuon takia.
vasili tihonov kirjoitti:Kyllä harmittaa Jyppiläisten puolesta...Saatanan säälituomari,pilas koko pelin.
Espoolaiset oli kuin tsekkiläiset parhaimmillaan,ei pystyssä pysytty.
Varsinaisia ämmiä koko porukka.Avausmaalikin tuli kun Japanilainen Majava
sotkeutui omiin luistimiin ja kaatui.Tosin Majava oli ainut pelimies joukkuees-
taan.Jyväskyläläisistä ihailin Arsi Piispasen peliä.Siinä teille uusi Jarkko
Immonen.
vasili tihonov kirjoitti:Kyllä harmittaa Jyppiläisten puolesta...Saatanan säälituomari,pilas koko pelin.
Immonen.
Immonen.
Immonen.
Kuinka niin?Kapo kirjoitti:On se nyt kumma jos tätä paskanjauhantaa ei saada lukkoon. Eiköhan kaikki tarvittava ole jo sanottu, nyt täällä käyvät vain Tamperelaiset provoamassa. Vink,vink modet.
Missäs minä näin olen väittänyt?Lauri kirjoitti:Tämä on huonoin selitys minkä tästä pelistä voi johtopäätökseksi vetää. Ne tuomarit kuitenkaan niin puupäitä ole, että alkaisivat valitsemaan jatkoonpääseviä. Ota nyt ne JYP-lasit pois päästä!
niin olis ollut ihan kliffaa ja fantsuu, jos oisit vähän perustellut tota väittämää, etteivät espoolaiset pysyneet pystyssä. Jyppihän se siellä filmaamisillaan pari jäähyä sai hankittua.vasili tihonov kirjoitti:Kyllä harmittaa Jyppiläisten puolesta...Saatanan säälituomari,pilas koko pelin.
Immonen.