Niilo Pieni, tuo Bluesin Karl Goehring
Olipas heikko ottelu ollakseen Blues-HIFK. Se tästä pelistä yleensä. Silmiinpistävää on edelleen se että Bluesia vastaan tehdään maaleja jtka ikäänkuin syntyvät tyhjästä, tänään esim IFK:n toinen ja kolmas.
Aloitetaan Bluesista; mun silmissä puhtaat paperit vain Uhlbäckille, Kaltolle ja pakkiparille Laatikainen-Määttä. Muut eivät päässeet sille tasolle mille pitää. Korhosta tarvitaan kyllä tuomaan kiekollista osaamista ja muuta puolustukseen. Tevanen ja Kurki eivät kovissa peleissä pärjää. Ai niin, Raju-Ekikin oli tänään yllättävän vaisu.
Tapaus Neil Little; jos mä tyydun sanomaan että katsokaa IFK:n kolmas maali niin ei taas tarvitse ihmetellä miksi olemme sijalla 9 sarjassa. Mutta ei siinä mitään, peluutetaan Littleä lisää.
Sitten IFK; jotenkin vaisu kuva jäi, tosin onhan tuo poissaolijoiden lista pitkä. Laakkonen oli hyvin esillä, Hauhtonen oli välillä todella hyvä, välillä katosi kuvasta. Hirso oli hyvin, samoin mielestäni Murphy. White taas oli niin käsittämättömän huono. Jos Tevanenkin vie miehen lavasta kiekon niin huhhuh.
Schnabel pelasi hyvin mutta jos tuomari vetää todella tarkalla linjalla koko ottelun niin tuosta pikkusikailusta saattaa tulla yllättävän paljon "tyhmiä" kakkosia.
Kruusista vielä; hyvää päivää. Hyvityksiä toisensa perään, täysin käsittämättömiä jäähyjä (kuten esim Pirneksen "koukku) ja linjatonta touhua. Ensimmäiset puolitoista erää sai roikkua ja repiä, sitten vihellettiin kaikki. Ei näin.
Edit; Johannes, ei se mun mielestä noin mennyt. Ben-Amor lähti karvaamaan, luisteli Hauhtosen takana (joka oli menossa vaihtoon) ja työni Hauhtosta selästä kaukalon reunaa kohti. Lostedt oli tulossa jäähyltä vaihtoon, Semir antoi hänellekin hieman nyrkkiä ja sitten mentiin. Tyhjänpäiväinen nyhjäys, iskut ehkä 1-0 Semille.
Lostedt pelasi muuten ihan fiksusti ja sai aika paljon peliaikaa. Siksi yllätyinkin että mies lähti tanssiin.