Mainos

Blues - HIFK 17.1.2006

• 34 273
  • 192

Kyynikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK / HJK + Porin Ässien sympatiakannattaja
Cosmo kirjoitti:
DDR-hallista taasen ei yläkatsomosta näy kuin 20 kilometriä kullinpaksuista vaijeria. Lisäksi vieressä voi istua, tai kainalossa luikerrella, kullinpaksuinen ja yhtä rasvainen & paskainen vaijeri. Eikä kyseessä ole mikään ohkainen kulli.

T: Olli Kuhta

Niin, ja kaiken lisäksi siellä jääkiekkolegendojen paitoja sekä mestaruusviirejä estämässä näkyvyyttä! Ai niin. Ettehän te Espoossa tiedä sellaisista mitään!

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Semi koulutti oikeen kunnolla Lostedin pellen. Juuri näin sen pitikin mennä mutta sitten esiin astui Niilo, joka ratkaisi tämän(kin) ottelun ja yllätys yllätys 3. erässä

thnninen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon jääkiekkojoukkue, millä nimellä milloinkin
cobol kirjoitti:
Enää en ihmettele, että Blues ja Jokerit häviävät. Aina on tuomarin vika, selvä se.

Nippu vielä rautalankaa: != tarkoittaa :"Ei ole sama kuin".

Siis tässä tapauksessa :

"Tuomari sorti Bluesia" ei ole sama asia kuin "Blues hävisi tuomarin takia".

Joko nyt ymmärrät? Vai koitanko selittää vielä yksinkertaisemmin?

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Onhan se totta että HIFK kahvasi ja koukki lähes koko pelin ajan. Siitä ei pääse mihinkään. Aina kun Markku Kruus on tuomari ei ifk voi hävitä

bizkit78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Vancouver Canucks
Olihan se sitten niin..hifk koukkasi, sitoi, kahvasi, repi ja raastoi. Hirveellä joululla voitti kun Bluesin olis pitäny voittaa. Ja kaiken lisäksi tuomarikin vielä ratkaisi pelin. Kyllä itseänikin harmittaisi jos näillä perusteilla takkiin tulisi. Sijalta 9 on kuitenkin hyvä ponnistaa. Espoossahan on jo vuosia tehty hyvää työtä jääkiekon eteen ja tulostakin on tullut, niin sikäli ymmärtää märkäkorvien niuhotuksen kun takkiin tulee. Se on kuitenkin sen verran harvinaista herkkua.

Pluto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Länäri kirjoitti:
Onhan se totta että HIFK kahvasi ja koukki lähes koko pelin ajan. Siitä ei pääse mihinkään. Aina kun Markku Kruus on tuomari ei ifk voi hävitä

Näinhän se ehdottomasti on. Oikeastaan mä luulen, että Kruus viettää vapaa-aikaansakin niin paljon Bluesin peleissä, että se keksisi uusia tapoja saada HIFK voittoon ja Blues häviämään. Siitä ei pääse mihinkään.

Pantse67

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues, Detroit Red Wings, ManU, UFC
Lexa kirjoitti:
Iltalehti on ainakin tutkinut tarkoin taustat, kun on väsännyt artikkelin ottelusta. Lähinnä tuo kuvateksti kuulostaa mielenkiintoiselta.

http://www.iltalehti.fi/osastot/jaakiekko/200601173976599_jk.shtml

Tämä on journalismina samaa tasoa, kuin tämän päivän MTV3:n aamu-tv:n urheilu-uutiset, joissa puhuttiin Antero Niittymäestä Torinoon EHDOLLA OLEVANA MAALIVAHTINA. Hämmästyttävää, että alan "ammattilaiset" eivät ota asioista selvää.

DanC

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, Bleg, ACM
Kyynikko kirjoitti:
Niin, ja kaiken lisäksi siellä jääkiekkolegendojen paitoja sekä mestaruusviirejä estämässä näkyvyyttä! Ai niin. Ettehän te Espoossa tiedä sellaisista mitään!

Eihän ne mitään paitoja ole vaan pahveja. Vai onko ne jo vaihdettu oikeisiin paitoihin? Mestaruusviirit, oon joskus nähnyt sellaisia Tampereella. Meillä ei oo yhtään, montas teillä on? Ja onhan se totta puhuen vittumaista istua kaapeli kainalossa, mutta kaikkeen tottuu. (Kaapeli tai vaijeri, ihan sama)

Tuomarista vähäsen: Pari ifk:n jalkakamppia jäi viheltämättä ja pari Espoon jäähyä samoin kuin Hirson jäähy 3. erässä olivat aika kevyesti annettuja. Ei mikään jäätävä suoritus Kruusilta. Olisi kiva tietää miten hyvin tuomarit kuulevat yleisön huudot jäälle, eilen ainakin päädystä tuli verbaalipaskaa aika reilusti.

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
thnninen kirjoitti:
Nippu vielä rautalankaa: != tarkoittaa :"Ei ole sama kuin".

Siis tässä tapauksessa :

"Tuomari sorti Bluesia" ei ole sama asia kuin "Blues hävisi tuomarin takia".

Joko nyt ymmärrät? Vai koitanko selittää vielä yksinkertaisemmin?

Kun on itse ohjelmoinut aikanaan (mm. C++ ja VB), oppi erilaisten ehtojen käytön lausekkeissa. Näitä ovat mm. = (yhtä suuri), > (suurempi), >= (suurempi tai yhtä suuri), < (pienempi), <= (pienempi tai yhtä suuri) sekä <> (eri suuri). Mulle olisi avautunut "Tuomari sorti Bluesia" <> "Blues hävisi tuomarin takia". Koodivirhe.

13~

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
cobol kirjoitti:
Kun on itse ohjelmoinut aikanaan (mm. C++ ja VB), oppi erilaisten ehtojen käytön lausekkeissa. Näitä ovat mm. = (yhtä suuri), > (suurempi), >= (suurempi tai yhtä suuri), < (pienempi), <= (pienempi tai yhtä suuri) sekä <> (eri suuri). Mulle olisi avautunut "Tuomari sorti Bluesia" <> "Blues hävisi tuomarin takia". Koodivirhe.

Ehkä Basicissa, mutta ei C:ssä.

OT.

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
10 WRITELN "Cobol on puusilma"
20 GOTO 10
30 END

Jos joku haluaa palkata mut koodariksi niin mailia vaan osoitteeseen bill.gates@hotmail.com, koodasin mm. Windowsin näytönsäästäjän nimeltä "bluescreen".

Vakavasti ottaen, tuosta Iltiksen uutisesta ei käy ilmi kuka sen on kirjoittanut mutta vaikuttaa vähän ns. teksti-tv raportilta ottaen huomioon että Laakkosen toisen "maalin" teki Bluesin pakki, Laakkonen taisi korkeintaan vetää sen ränniin tai jotain.

Aika mielenkiintoista että vastustajatkin jo kommentoivat kuinka Little imee helppoja vetoja. Millokohan Heikkilä tekee saman havainnon?

Mane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Bluesilla pitäisi potentiaalia olla ja valmennuskin pitäisi olla huippuluokkaa. Kuten jo aiemmin todettua, jos joukkue olisi päättänyt kauden ottelunsa toisen erän jälkeen, olisi sijoitus taulukossa melkoisen paljon parempi.

No, pelithän menisivät eri tavalla, jos tiedossa olisi, että 40 minuutin jälkeen päättyy. Kahden erän tulosten perusteella sarjataulukko olisi tällä hetkellä kuitenkin tämän näköinen (voitosta 3, tasapelistä 1.5 pistettä. Suluissa joukkueen todelliset sarjapisteet):

Koodi:
 1.Kärpät (82)	 38    81-42   79,5
 2.Ässät (64)	 38    74-48   79,5
 3.HPK (81)	 38    83-50   72
 4.HIFK	(79)	 40    78-56   66
 5.JYP (66)	 38    56-41   66
 6.Blues (52)	 39    64-58   66
---------------------------------
 7.Tappara (73)	 38    65-49   63
 8.SaiPa (59)	 38    60-59   57
 9.Ilves (57)	 38    56-68   49,5
10.Lukko (41)	 38    55-74   45
---------------------------------
11.Jokerit (42)	 40    66-96   45
12.TPS (48)	 38    46-64   43,5
13.Pelicans (38) 39    56-86   37,5
14.KalPa (25)	 38    43-90   37,5

Eli Ässät, Blues ja KalPa näyttävät tällä kaudella eritoten hukkaavan pisteitä viimeisissä erissä, kun puolestaan HPK, HIFK ja Tappara niitä hankkivat loppuvaiheissa.

Viimeksi muokattu:

redness

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitä,mitä,mitä???

Länäri kirjoitti:
Semi koulutti oikeen kunnolla Lostedin pellen. Juuri näin sen pitikin mennä mutta sitten esiin astui Niilo, joka ratkaisi tämän(kin) ottelun ja yllätys yllätys 3. erässä

Hah hah hah, ei vittu, nyt ei enää voinu pitää pokkaa, hah hah "koulutti oikein kunnolla", ei helvata, tulee vedet silmistä.

olke

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
On harmillista että Erkki on saanut tuollaisen avainpelaaja-statuksen koska se olis ite niistäny Lostedia oikein huolella turpaan.

Dipsz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Muovikuoriin pakattu HK'n sininen
ultrar kirjoitti:
Bluesin pelatessa kuudella, HIFK protestoi ja sai jäähyn, ei ole pelin hengen mukaista.

Tilannehan meni niin, että Lostedt blokkasi vaihtoon menossa olleen Blues-pelaajan, ja tämän takia meillä oli hetkellisesti 6 pelaajaa.

Tacco

Jäsen
Muro kirjoitti:
Voittajana matsissa Semir, mutta onneksi sai extra kakkosen ja Hifki pääsi tasoittamaan.

Kyllä, kaikille jotakin. :)

Juu, itse peliin, meillä on todella paha mv-ongelma käsillä, nyt olisi aika tehdä jotain, kun vielä kerkiää. Kaltiainen on hyvä kakkonen, mutta liian kokematon liigan ykköseksi. Itse en nähnyt ottelun viimeisiä 13 minuttia, koska minulle riitti ja päätin lähteä pois katsomosta. Siinä meni viimeinen mahdollisuus voittaa IFK, koska Petoluolassa, Peto ei kaadu, ei sitten millään (Blegiä vastaan ainakaan). KalPa -pelin ajaksi otan taukoa, Blegistä. Kiitos.

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Tacco kirjoitti:
Juu, itse peliin, meillä on todella paha mv-ongelma käsillä, nyt olisi aika tehdä jotain, kun vielä kerkiää. Kaltiainen on hyvä kakkonen, mutta liian kokematon liigan ykköseksi.

Olisiko sillä oikeasti enää väliä? Mielummin katselen Kaltiaisen tohelointia. Onhan Kaltiainen kuitenkin espoolaisen juniorityön tuotos.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy