Sen kummemmin enää tätä Ylösen ja Tuomaisen odotetua saapumista Espooseen komentoimatta totean, että olen huvittuneena ja hieman säälillä lukenut täälä näitä muutamien HPK-öykkärien etc. kirjoituksia, enkä voi muuta todeta kuin, että: hyi,hyi...menkäähän kotiinne kasvamaan!
Hyvin harva Blues-fani on sortunut arvostelemaan muissa ketjuissa kevään hankintoja (Draperia ei lasketa!!!).
Sama virsi joka vuosi:
Blues tekee kovia hankintoja.... mitäs sitten, kun ne kuitenkin floppaa, valmentajat saa kenkää, ja seura menee konkurssiin.... jättäkää arvon herrat tämä meidän murheeksemme...kysessähän ei ole teidän joukkueenne!
Se, joka voi väittää, että Blues on hajuton, mauton ja väritön ei kyllä seuraa jääkiekkoa lainkaan! harvassa seurassa on tapahtunut yhtä paljon, kuin Espoossa muutamina viimekausina... menestystä ei ole tullut, mutta onpa ainakin riittänyt spekuloimista ja puheeniahetta.
Siksipä pyydänkin: unohtakaa jo perisuomalainen kateellisuus (sillä Blueshan floppaa varmasti;) ja olkaa onnellisia siitä, että liigamme saa Ylösen ja Tuomaisen kaltaisia väriläiskiä riveihinsä.
Yhtälailla olin itse vilpittömän onnellinen, että esim. herrat Pärssinen, Hyvönen ja Vertala palasivat kotoiseen liigaamme.
Lopuksi vielä erityiskiitos esim. JHagille, joka jaksaa olla "puolueeton" ,kannustava ja asiallinen, vaikka kuuluukin armoitettuhuihin"verivihollisiimme":)