Tällä hetkellä Karalahden sopimusneuvotteluissa on se tilanne, että IFK on tarjonnut miehelle todella pitkää jopa 7 vuoden diiliä kyseessä on kuulemma ns luottamusopimus.
Blues on tarjonnut lyhempää, mutta rahakkaampaa sopimusta. Karalahti ei ainakaan eilen ollut ratkaisua tehnyt mihinkään suuntaan.
Luulen, että Blues ei halua menettää tämään kevään sopimusneuvotteluissa, mitään suurta hankintaa. Tämä oli Jussin linja, että hereillä pitää siirtomarkkinoilla olla ja todellisista vahvistuksista ollaan valmiita maksamaan, mutta vain jos laatu on taattua. Eli ei neuvottelu meinaa sopimusta.
Itse toivon samoista syistä kuin Jeda, että Jere jaksaisi vielä pelata Nashvillessa. Ymmärrän testauksen rankaksi ja nöyryyttäväksi, mutta se olisi kuitenkin se paras vaihtoehto jo Suomen maajoukkueenkin kannalta. Pelkään myös, että jos jää tänne voi meininki täällä jatkua samanlaisena kuin nyt kesälomien aikaan.
Jos Jere Suomeen tulee luulen ja uskon melkein jopa toivon Frankin loistavan tuen vaikeuksien aikana painavan sen verran paljon, että mies päätyy sinne minne Suomen liigassa kuuluu eli Hifkiin.
Ollaan me iloisia, että saatiin ensi kaudeksi takaisin yksi suurimmista Espoolaisen kiekkoilun ikoneista tänne. Joukkue on joka tapauksessa vahva ja tulee vielä vahvistumaan parilla hyökkäyspään nimellä. Laiturivaihtoehtoina kotimaassa pelanneista Banham ja Kohn.