Blues 2002-2003

  • 228 568
  • 2 764

SSee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semir Ben-Amor
Kylläpäs on paljon erilaisia tietoja kaikki saaneet Karalahden ensikauden joukkueesta, minä kuulin että mies jatkaisi Nashvillessä. Jos Karalahti tulee Espooseen alkaa pakka näyttämään jo melko hyvältä kun vielä saadaan Kohn/Stapleton tai kaksi muuta hyvää hyökkääjää.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Jere Karalahti Bluesiin

Viestin lähetti Prjakhin


Tieto on varma ei mikään huhu,lähdettä en voi kertoa
mutta pommin varma juttu.

Karalahti pukee syvänsinisen Bluesin paidan ensikaudella.


Oletko asiastasi niin varma, että olet valmis lyömään vetoa? Miltä seuraavanlainen veto kuulostaa:

Jos Karalahti pelaa ensi kauden sinisissä, niin minä tulen kaikkiin ensi kauden Blues-HIFK/HIFK-Blues -peleihin sinisessä sotisovassa. Jos taas Jere ei pelaa Bluesissa sinä tulet edellä mainittuihin peleihin IFK-paita päällä. OK?
 

ZOOM

Jäsen
Suosikkijoukkue
U17 Leijonat
JHag!!!!!!!!!!!
Kerro jotain!!! Muihin en enää luota.... (ei millään pahalla).
Viime viikolla taas itse kuulin "varman" tiedon Karalahden diilistä punaisiin, mutta kertokaas nyt vähän enemmän perkules!!!
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti ZOOM
JHag!!!!!!!!!!!
Kerro jotain!!! Muihin en enää luota.... (ei millään pahalla).
Viime viikolla taas itse kuulin "varman" tiedon Karalahden diilistä punaisiin, mutta kertokaas nyt vähän enemmän perkules!!!

Täytyy ottaa selvää. Viimeisin tieto on minullakin se, että ei Bluesiin. Jäitä hattuun. Is i mössan.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viimeisen saamani tiedon mukaan Blues on jo haudannut haaveensa Karalahdesta.
Siis niinkuin JHag sanoi, niin minun ymmärtääkseni "bermudan kolmio" on HIFK-Jere-Nashville
 

Dr. Karhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Hannes on vahvan kuuleman mukaan (mm. Ylönen-huhu samasta) sanonut Karalahden tehneen tosi pitkän (2+2 / 3+2) sopimuksen Bluesiin. Ilmeisesti ennen kaikkea Salonoja, ei Ruttu on hoitanut asiaa. Jussi kai antoi aivan uuden ja paremman
tarjouksen. Siis aivan tuore tieto. Linkki ei viimeeksikään kusettanut. Toivotaan. Älkää teilatko mua, jos ei toteudukaan. Mutta hyvältä näyttää.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Jere

Jerellä ja Bluesilla ei ole nimiä papereissa ainakaan nyt sunnuntai-iltana, tieto on varma. Neuvotteluyhteyttä ei kukaan kiistä.
 

Dr. Karhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Tosiaan Chrisu on nyt Jenkeissä ja taloa hoitaa Salonoja. Blues oli jo hautaamassa ajatukset Jeren saamiseksi, mutta Jussi teki vielä viimeisen ja tosi kovan tarjouksen. Tämä on tosi. Linkki joka sanoi Hanneksen kertoneen Jeren tulevan varmasti ryhmäänsä tiesi aikaisessa vaiheessa Ylösenkin tulosta. Mutta, mutta... Odotellaan ja toivotaan. Missään tapauksessa en kuitenkaan halua julistaa Jeren tuloa varmana, vaikka vahva huhu liikkuukin.
 

strapat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, TB, PattU, Jokerit
Jotenkin tuntuu että Jere ei teille tule vaikka maksaisitta kuinkapaljon. Nimittäin hän sanoi niin varmana talvella että on HIFK:lle palveluksen velkaa.. Tuskin se nyt tollasta palvelusta haluaa että menis lähes paikallis vastustajaan pelkän rahan takia.
En kyllä tiedä asiasta sen tarkemmin mutta tuntuis että asia on näin, mutta eihän sitä koskaan tiedä.
 

Kiekko-Antti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, EPS
Tällä hetkellä Karalahden sopimusneuvotteluissa on se tilanne, että IFK on tarjonnut miehelle todella pitkää jopa 7 vuoden diiliä kyseessä on kuulemma ns luottamusopimus.

Blues on tarjonnut lyhempää, mutta rahakkaampaa sopimusta. Karalahti ei ainakaan eilen ollut ratkaisua tehnyt mihinkään suuntaan.

Luulen, että Blues ei halua menettää tämään kevään sopimusneuvotteluissa, mitään suurta hankintaa. Tämä oli Jussin linja, että hereillä pitää siirtomarkkinoilla olla ja todellisista vahvistuksista ollaan valmiita maksamaan, mutta vain jos laatu on taattua. Eli ei neuvottelu meinaa sopimusta.

Itse toivon samoista syistä kuin Jeda, että Jere jaksaisi vielä pelata Nashvillessa. Ymmärrän testauksen rankaksi ja nöyryyttäväksi, mutta se olisi kuitenkin se paras vaihtoehto jo Suomen maajoukkueenkin kannalta. Pelkään myös, että jos jää tänne voi meininki täällä jatkua samanlaisena kuin nyt kesälomien aikaan.

Jos Jere Suomeen tulee luulen ja uskon melkein jopa toivon Frankin loistavan tuen vaikeuksien aikana painavan sen verran paljon, että mies päätyy sinne minne Suomen liigassa kuuluu eli Hifkiin.

Ollaan me iloisia, että saatiin ensi kaudeksi takaisin yksi suurimmista Espoolaisen kiekkoilun ikoneista tänne. Joukkue on joka tapauksessa vahva ja tulee vielä vahvistumaan parilla hyökkäyspään nimellä. Laiturivaihtoehtoina kotimaassa pelanneista Banham ja Kohn.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Kiekko-Antti: Juurikin näin on asia. Ikonit koteihinsa vaan, heitä on nykyään niin vähänkin. Jatkuvat seuranvaihdot kuuluvat lassepirjetöille ja jarikauppiloille
 

ZOOM

Jäsen
Suosikkijoukkue
U17 Leijonat
tänään kuultua...

muutaman puhelun ja teksiviestin jälkeen kuulin seuraavanlaista tietoa Bluesin "sisältä":
Kohnin ja/tai Stapletonin jatko on erittäin todennäköistä... siis todennäköisyys, että ainakin toinen heistä jatkaa on erittäin suuri.... (tässä tuskin mitään uutta).
Isolle ja kovaataklaavalle puolustajalle on tarjottu huippusopimusta ja tilanne on kuulemma todella "kuuma"... siis lähellä ollaan...
Tiedä nyt sitten näistä, mutta lähteeni ainakin on luotettava...
 

Prjakhin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Kiekko-Antti

Banham? Oletko aivan tosissaan?
Yrittääkö Jussi saada inkkarin takaisin?
Espoolais yleisön Banham ainakin vakuutti,toivotaan.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Banhamilla on kiinnostusta tulla takaisin Bluesiin, Jokereilla taas ei ole kiinnostusta päästää Banhamia pois. Yllättäen. Blues ei ole valmis maksamaan hirveitä summia sopimuksen irtisanomisesta, mutta kattellaan.. ei sitä koskaan tiedä.
 
Viimeksi muokattu:

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Mielummin Topperi kuin Banham.
 

Jaari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues, Toronto Maple Leafs
Viestin lähetti Daespoo
Mielummin Topperi kuin Banham.

Prkl... mun piti sanoo toi ... :)
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Toki, Toporowski kaikinpuolin mielummin kuin Banham, paitsi..
meiltä puuttuu se sniper, se kuka tekee sen 30 maalia kaudessa.

Yhtään Toporowskia väheksymättä -
Toporowskista ei ole siihen, Banhamista tai Kohnista on.
 

Jaari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues, Toronto Maple Leafs
Viestin lähetti Tommy
Toki, Toporowski kaikinpuolin mielummin kuin Banham, paitsi..
meiltä puuttuu se sniper, se kuka tekee sen 30 maalia kaudessa.

Yhtään Toporowskia väheksymättä -
Toporowskista ei ole siihen, Banhamista tai Kohnista on.

Mielestäni Topper on nimenomaan sen verran ammattiylpeä kaveri että jos saa paikan niin ei tee Markku Hurmeita. Taitoa ei ole läheskään yhtä paljoa kuin Banhamilla taikka Kohnilla ja luistelussa häviäisi luultavasti inkkarille ja Kohnille enemmän kuin minä :) mutta maalintekijä mies on jumalan armosta, siis nimenomaan mikäli hänelle paikka pedataan. Sitäpaitsi Topperilla ei varmasti ole motivaatio ongelmia. Mies sanoi taannoin Blues-magazinessa; "vaadin aina 110% myös ketjukavereiltani sillä tarvitsen työpaikan myös ensi kaudeksi".
Topperi menee minun kirjoissani lähestulkoon jokaisen sm-liigassa pelanneen ulkomaan-avun edelle (poikkeus: Vyko), tosin ehkä 60% tunnesyistä.

Ja täten julistan (vuoden viidennet?) "Topperi takas Espooseen" -viikot alkaneiksi ... :)
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Jos Stapleton on se, joka saa diilin, Pänhämi voisi teoriassa tulla kyseseen: Sentteri + snaipperi. Mutta Topparotsin voitte unohtaa, mies ei mahdu Ruutun kuvioihin. Menee varmaan niin, että Stapleton + Detroit-snaipperi tai Kohn + Detroit-sentteri. Pänhämin inkkari olisi taas Krisulle arvovaltatappio, pakko sen on saada joku oma löytö sinne.
 

Kiekko-Antti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, EPS
Näin puhutaan

Ei ole täällä ennenkään tullut luikuria lasketeltua, eikä tullut nytkään. Eli kyllä Banham on itse ollut kiinnostunut palaamaan ja neuvotteluja on hänen kanssaan käyty. Miehellä on ensi kaudeksi sopimus ja se mutkistaa asioita. Yksi vaihtoehto Frank kuitenkin ehdottomasti on.

Staplettonin hintalappu on pudonnut parin kuukauden takaisesta merkittävästi. Syinä on epäonnistuneet Keski-Eurooppa neuvottelut. Nyt oltaneen tasoon nähden jo järkevällä tasolla. Itse uskon Miken jatkavan meillä ensi kaudella. Laiturista ei vielä osaa sanoa kukaan.

Todella hyvältä tässä vaiheessa näyttää. Itselläni on odotukset alkaneet nousta ensi kautta ajatellen jo vähän liikaa. Nyt tuntuu, ettei pudotuspelipaikka riitä mihinkään vaan neljän joukkoon runkosarjassa pitäisi ehdottomasti päästä! Mestaruutta en vielä odota, mutta mitalia kieltämättä!

---- TJ 24 ----

Onneksi ei ensi kaudella tarvitse intin takia matseja menettää vaan se alkaa vihdoin olla voitettu kanta! Otan osaa ensi heinäkuun lähtijöiden puolesta. Kuningas, Tommy olivat ainakin menossa. Oliko vielä muita Blues faneja?
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Re: Näin puhutaan

Viestin lähetti Kiekko-Antti
---- TJ 24 ----

Onneksi ei ensi kaudella tarvitse intin takia matseja menettää vaan se alkaa vihdoin olla voitettu kanta! Otan osaa ensi heinäkuun lähtijöiden puolesta. Kuningas, Tommy olivat ainakin menossa. Oliko vielä muita Blues faneja?

Blues-brothers; minä, kuningas ja Cannibal lähdemme kaikki ensi tammikuussa Santahaminaan.. :( Pahempi vielä lähteä tammikuussa, kuin heinäkuussa. Pudotuspelit jäävät sikseen.
Nyt ehdimme seurata liigaa.. n. kolmen kuukauden ajan. Tarkoitus olisi käydä katsomassa kaikki ottelut ennen uutta vuotta.
 
Viimeksi muokattu:

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Re: Näin puhutaan

Viestin lähetti Kiekko-Antti
---- TJ 24 ----

Onneksi ei ensi kaudella tarvitse intin takia matseja menettää vaan se alkaa vihdoin olla voitettu kanta! Otan osaa ensi heinäkuun lähtijöiden puolesta. Kuningas, Tommy olivat ainakin menossa. Oliko vielä muita Blues faneja?

Tammikuussa intti kutsuu, lykkäys on mielessä.:) Noh näkeehän siinä sentään puolikautta +jotkut viikonlopun kotipelit.

Nyt näyttää siltä, että erittäin vahva hyökkäyskalusto on tulossa, kaksi loistavaa kenttää, mitkä sijoittuvat liigan parhaiden ketjujen arvioissa molemmat erittäin korkealle.
Banham vai Kohn? Paha sanoa kumman mieluummin ottaisin. Kyrbänin ristiretki Ilmalaan laskee osakkeita, mutta Kohnilla on myös omat osakkeen laskijat(playoffs). Molemmat tekevät todella suurella todennäköisyydellä sen 20-30 maalia kaudessa. Ehkä kuitenkin taivun Kohnin puoleen, sillä kaveri on kuitenkin taidollisesti parempi kuin Frank. 100 kertaa parempi luistelija, parempi mailatekniikka, laukaus sitten on Banhamilla parempi, mutta ei Kohninkaan kuti mikään huono ole.
Toivottavasti Stapleton jatkaa, Karalahti on minun puolesta tervetullut, mutta minunkin mielestäni Jere kuuluu IFK:hon.

Erittäin mielenkiintoiselta näyttää.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Re: Re: Näin puhutaan

Viestin lähetti Tommy
Blues-brothers; minä, kuningas ja Cannibal lähdemme kaikki ensi tammikuussa Santahaminaan.. :( Pahempi vielä lähteä tammikuussa, kuin heinäkuussa. Pudotuspelit jäävät sikseen.
Nyt ehdimme seurata liigaa.. n. kolmen kuukauden ajan. Tarkoitus olisi käydä katsomassa kaikki ottelut ennen uutta vuotta.

Eihän tuo ole mikään ongelma. Järjestätte pitkän iltavapaan esim harjoitusvapaan verukkeella sille arkipäivälle jolle osuu paljon Bluesin matseja (eli varmaan torstai). Yllättävän helposti ainakin minulle silloin aikanaan treenivapaa järjestyi...
 

SSee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semir Ben-Amor
Kyllä itsekin toisaalta Karalahden HIFKissä mieluummin näkisin, mutta Espoossakin näkisin ilomielin. Kohn vai Banham? Siinä on paha kysymys kumman ottaisin. Kumpikin kelpaisi hyvin mutta täytyy katsoa mihin Ruuttu&co satsaavat. Pakko myöntää että tähän astiset hankinnat ovat olleet loistavia!

Tietääkö kukaan millä numerolla Ylönen, Tuomainen, Sulku ja Alanko pelaavat? Tosin numeroilla ei nyt niin kauheasti väliä ole:)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös