Viestin lähetti JHag
Punavalo: Ketkä suojelisivat Calounin hyvinvointia paremmin: Markku Hurme ja Arto Laatikainen, vai Jani Honkanen ja Jonni Vauhkonen?
Poliisi on ystävä.
Viestin lähetti JHag
Punavalo: Ketkä suojelisivat Calounin hyvinvointia paremmin: Markku Hurme ja Arto Laatikainen, vai Jani Honkanen ja Jonni Vauhkonen?
Poliisi on ystävä.
Viestin lähetti Hai
Pubi osaa mielestäni itse suojella itseään. Osaa kyllä antaa salakavalasti iskuja takaisin ja se on osa hänen oveluuttaan. Sitä paitsi kyllä monesti kun vastustaja ottaa miestä kovaa niin mies osaa kalastaa vastustajalle ehkä ratkaisevan jäähyn. On mulla Calounia ikävä ja ottaisin hänet HIFK:hon koska tahansa. Siinä on semmoinen äijä kuka sytyttää yleisön kuin yleisön. Pena ja Mälkiä tekivät ison virheen päästäessään Pubin Bluesiin. Mutta se nyt ei ole yllätys että nämä miehet tekivät virheitä.
Minusta käsitys että taklaamalla Pubi saadaan sekaisin on hieman harhaanjohtava, sillä mies on välillä muutenkin koko ottelun täysin pihalla järjestäekseen sen voittomaalin sitten ottelun loppuhetkillä.
Viestin lähetti JHag
Punavalo: ns. poliisi/suojelujärjestelmä taitaa olla sinulle vieras? Ei niitä ominaisuuksia noin mitata. Roolinsa kullakin. Eihän Tomppa Laaksonenkaan olisi HIFKin kokoonpanoon 97-98 pelitaidoiltaan mahtunut. Täyttäkää jengi sitten vaan näillä hurmeilla ja muita mikkihiirillä minun puolestani, nehän voivat tehdä jopa 10+10 koko kaudella 0+3 -rouhijaan verrattuna. En kiellä.
Viestin lähetti Preerian poika
Julenius ois varmaan tosi hyvä vahvistus, mut se haluu pelata IFK:sä. Se on kova tekee börsiä. Sorry vaan mut te ette sitä saa.:D
Viestin lähetti Tommy
Eikö, JHag, Bluesin gooniksi kelpaa Teemu "voittanut Zidlickyn tappelussa" Siren? :D
Viestin lähetti JHag
-Missä tappelussa? Joo, kelpaa!
Ettekste jumaleissön tykkää gooneista siellä Espoossa? Ei se Pasi voi sellaiseen jengiin lähteä.
Tommy, nyt heitä ihan rehellinen mielipide Bluesin sijoituksesta runkosarjassa vaikea loppuohjelma huomioiden...minä olen nimittäin aika huolissani siitä, että minulta saattaa jäädä pleijarit livenä näkemättä kokonaan.:( Sanokaa mulle oikeat Blues-tietäjät, että huoleni on ennenaikainen.
Nimim. Ostinko rummun turhaan?
Viestin lähetti fiftyeight
Sunnuntain pelin perusteella Tappara taitaisi sopia teille paremmin, ainakin meitin firman Tapparan miäs oli kovasti sitä mieltä. Pelkäsi vaan, että jos Blues voittaa yhden pelin Tampereella, niin saa sitten liittyä meidän rantapallojengiin.
(anteeksi välihuomautus...)