Viestin lähetti theref
Siis että 3 miljoonaa Suomen markkaa? Heh, voihan pyhät pyssyt, sehän olisi vaan noin puolet SaiPan pelaajabudjetista! Noh, ei se ole hullu joka pyytää vaan se joka maksaa. Aika uskomattomalta kuulostaa silti eli uskon vasta kun näen.
Viestin lähetti ZOOM
Ottamatta mitenkään kantaa tuohon Karalahti-asiaan, (kun en siitä mitään tiedä, enkä haluakaan tietää ennen kuin nimet ovat paperissa), niin HIFKläiset ovat kyllä viimeisiä ihmisiä täällä mussuttamaan mitään rahasta.
Ei teillekään varmasti Pärssinen ja kumppanit ilmaiseksi tulleet!
Laskeskelin tuossa vähän aikaa sitten että kyllä teilläkin on reilut 500 000 eskoa palanut Pärssiseen, Draperiin ja siihen tsekkitaiturrin.
Myönnän että 3 miljoonaa vanhaa rahaa on meidän kotoisessa liigassa ehdottomasti liikaa kenestä tahansa, mutta kuten jo sainoin: teillä, arvon punanutut ei ole mitään asiaa arvostella espoolaisia rahan käytöstä!
Itse ottaisin Ylösen huomattavasti mielummin kuin Karalahden... vaikka eihän nämä asiat ennenkään ole minun päätettävissä olleet.
Meillähän on jo puolustajia vaikka muille jakaa!
Viestin lähetti cobol
Kyllähän se kuulkaa on näin, että Karalahden seura on Suomessa ja kaudella 02-03 HIFK. Lisäksi se on sitä paljon halvemmalla kuin 3 miljoonaa FIM. Jota tosin ei ollut Blueskaan tarjonnut. Tämän verran selvisi kun puhelinta käytti useampaan suuntaan.
Viestin lähetti JHag
Vieläkin Paavo M. Petäjänä KOROSTAN, että olemassa ollut/oleva neuvottelukosketus Jeren ja Bluesin välillä on pomminvarmasti totta.
Viestin lähetti TheBlade
Olette saamassa kovan vahvistuksen sinne Bluussiin..
Blues on tarjonnut Jere Karalahdelle 3:n miljoonan markan sopimusta ja Jere on nyt vakavasti hyväksymässä tätä..hän ei jaksa NHL:n jatkuvaa testaamista yms. ja Bluesin tekemä tarjous riittäisi hänelle..
N.98% varmuudella mies sinne kuitenkin tulee..
Kuultu itse Karalahdelta..
Viestin lähetti Senior
Kai se on niin, että seuratessaan pidempään JA:a, oppii koko ajan kuka kirjoittaa ja mitä ja mistä lähteistä. Tässä viestissä kerrot toki asiaa vähän eri tavalla, kuin puolen yön jälkeen. No, huomiota sait kyllä, jos sitä hait. Tavasta, jolla sen toit yleiseen ketjuun, voidaan olla montaa mieltä. Kuultu itse Karalahdelta...
No, toivottavasti IFK:n kannalta käy vielä hyvin, jos Jere Suomeen tulee. TheBladen kirjoituksia seuraan siinä tapauksessa jatkossa lievällä varauksella.
Viestin lähetti mulehead
Jos minä olen oikein asian ymmärtänyt, niin hallin omistaa Erja-Kiinteistöt ja joukkuetta pyörittää Blues Hockey Oy. Katsomo- yms. touhuilut ovat Erja-Kiinteistöjen businesta, eivätkä ne investoinnit näy Bluesin tuloksessa kuin korkeintaan kohonneina hallimaksuina. Ja sekin on hieman rahan siirtoa toisesta taskusta toiseen. Samat omistajatahot kun löytyvät molempien takaa.
Viestin lähetti #76
250 000,- € olisi kova hinta kenestä tahansa pelimiehestä, mutta Jerelle olisi tarjottu tuplasti sen verran.