Blues - Ässät La 27.11.2004

  • 9 432
  • 107

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Päätä pystyyn vaan ja etelän kiertueen jatko-osaan maanantaina. Jääkiekkoilu on ihmeellinen asia, ensin nollapeli ja sitten taas nollapeli, vaan ei meidän päätyyn. Paljon huonommin ei varmaankaan kannata enää pelata, tulee viikosta suotta turhan vaikea. Olen samoilla linjoilla tänne kirjoittaneiden pataihmisten kanssa, 3 pistettä kahdesta seuraavasta pelistä niin olen tyytyväinen.

Mielestäni Korpisalo itse kiteytti "kohutun" taistelun, kun sanoi, että turha hänen on enää enempää pelejä sivussa istua hölmöilyn takia. Saman kun tajuaisi Paulikin.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Olipas laiska lauantaimatsi. Velttoketju sentään liukui kahden maalin verran ja SlowHand toi selvästi ryhtiä kolmoseen. Ei se SlowHand Jannea tarvitse rinnalleen.
Niin ja Immosen kenttä on Hantan häipymisen jälkeen parantanut kokoajan peliään.

Kaikkihan tiesivät, ettei stadilais-porilainen siilitukka mitään tee. Vanhalla KarhuKissalla toimi eilen vain suu ja sekin vajavaisesti.
 

vykoukal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues
Tietääkö kukaan mikä on nimeltä se biisi, joka soi nykyään juuri ennen kuin kolmas erä alkaa?
Ennen se oli Van Halenin Right Now, mutta nykyään se taitaa olla koku Metallican biisi, vai olenko väärässä?

Itse ottelu oli aika helppo, turhaan tulivat porilaiset rumpujensa kanssa.
 

trap

Jäsen
Viestin lähetti vykoukal
Tietääkö kukaan mikä on nimeltä se biisi, joka soi nykyään juuri ennen kuin kolmas erä alkaa?
Ennen se oli Van Halenin Right Now, mutta nykyään se taitaa olla koku Metallican biisi, vai olenko väärässä?

Itse ottelu oli aika helppo, turhaan tulivat porilaiset rumpujensa kanssa.

Sinähän kysyit asiaa jo kertaalleen?

Eikös muuten tuo biisi, mikä soi ennen kolmannen erän alkua, soi myös ennen toisen erän alkua?

EDIT:
Vastaan tässä vykoukalin edellä olevaan kysymykseen.:
Minä ainakaan en tiedä kappaleen nimeä.
 
Viimeksi muokattu:

vykoukal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues
Viestin lähetti Tommi92
Sinähän kysyit asiaa jo kertaalleen?

Eikös muuten tuo biisi, mikä soi ennen kolmannen erän alkua, soi myös ennen toisen erän alkua?

Niin kysyin, ja kukaan ei viitsinyt vastata, vaikka monet varmasti tietävät vastauksen.
Onko niin vaikea vastata?

Ja ei se ole sama kuin toisessa erässä soiva biisi, koska sehän on AC/DC.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti Repolainen
Ottelua näkemättä väitän Ässien olevan fyysisempi porukka kuin HIFK. Katso kun se teidän brändi ei ole kovin uskottava täällä päin. Täällä katsotaan mitä kentällä tapahtuu, eikä lueta pippeli pystyssä Iltalehteä, kuinka fyysinen se HIFK onkaan!

Sinua näkemättä väitän sinun olevan väärässä. Täällä on ensinnäkin kolme hallia, joissa voi otteluita nähdä ihan kotiottelu-statuksella ja Ässät on tullut nähtyä kolme kertaa tällä kaudella. Joukkue ei ole kertaakaan ollut erityisen fyysinen, mikä on minulle pettymys, kuuluuhan patapaitainen ryhmä perussuosikkeihini liigassa. Enkä yhtään epäile Ässien fyysisyyttä kotihallissaan. Lisäksi HIFK-brändin uskottavuus Raumalla, sinun preferensseistäsi puhumattakaan, ei voisi huolestuttaa minua tai HIFKiä vähempää kuin auringon häikäisy sokeaa. Kaiken lisäksi et taida yksin edustaa koko Rauman tienoota? "Täällä päin..."? Täällä päin on ihmisiä, jotka eivät ole koskaan käyneet Raumalla, eivätkä tule koskaan käymäänkään. Iltalehteä ei muuten tunneta varsinaisena HIFKin ystävänä. Mutta epäilemättä raumalaisessa "mediassa" joukkueet saavat taatusti tasapuolisen käsittelyn.

Ai niin, Lukko muuten kahvaa sairaasti.

Viestin lähetti Repolainen
Minä pidän Lukkoa ja Ässiä fyysisempinä joukkueina ja Jokereitakin HIFK:ta fyysisempinä

Tämän loppuosan allekirjoittavat kyllä kaikki jokerifanitkin. Itse pidän Raumaa selkeästi ylimainostettua New Yorkia suurempana kaupunkina. Lisäksi haluaisin myös korjata erään numerologiaan liittyvän väärän käsityksen. Lukua 3 pidetään yleisesti suurempana kuin lukua 1. Itse pidän kuitenkin lukua 1 selvästi suurempana kuin luku 3 on. Outoa että tätä ei kukaan muu huomaa? Addressin paikka?

edit: lainaus + kommentti lisää, fiilaan ja höylään
 
Viimeksi muokattu:

Repolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Viestin lähetti JHag
Itse pidän Raumaa selkeästi ylimainostettua New Yorkia suurempana kaupunkina. Lisäksi haluaisin myös korjata erään numerologiaan liittyvän väärän käsityksen. Lukua 3 pidetään yleisesti suurempana kuin lukua 1. Itse pidän kuitenkin lukua 1 selvästi suurempana kuin luku 3 on. Outoa että tätä ei kukaan muu huomaa? Addressin paikka?

Onkos tämä nyt sitä suomenruotsalaisten kuuluisaa huumoria? Kerro ihmeessä lisää...

edit. Jotta en saa penaltia sätistä, pitää kirjoittaa lisää. Minua ei kiinnosta pätkääkään HIFK:n esitykset. Ärsyttää, kun jokainen pääkaupungin media kirjoittaa siitä, kuin se olisi koko Suomen joukkue. Osan helsinkiläisten ja vähemmistöjen jengi se on.
 
Viimeksi muokattu:

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti Repolainen
Onkos tämä nyt sitä suomenruotsalaisten kuuluisaa huumoria? Kerro ihmeessä lisää...

Hur kunde man säga...ju, du kan ta det som humör, om det hjälper dig?

Viestin lähetti Repolainen
Minua ei kiinnosta pätkääkään HIFK:n esitykset. Ärsyttää, kun jokainen pääkaupungin media kirjoittaa siitä, kun se olisi koko Suomen joukkue. Osan helsinkiläisten ja vähemmistöjen jengi se on.

HIFKin toimistolla väännetään nyt itkua. Jatkoajan nimimerkki Repolainen on saanut HIFKin pasmat täysin sekaisin. Jos ei kiinnosta HIFKin esitykset, niin vittuakos niistä kannattaa inistä jossain Blues-Ässät -ketjussa, josta en löydä oiken Lukkoakaan? Kaiken lisäksi et edes ollut matsissa. Tule tuonne HIFK-osioon meuhkaamaan, siellä on muitakin heinäseipäitä.

Aikani kuluksi kyselen kuitenkin:

-määrittele "jokainen pääkaupungin media"?
-esimerkitä artikkelit, joissa annetaan ymmärtää, että HIFK on koko Suomen joukkue
-"osan helsinkiläisten ja vähemmistöjen jengi se on" - kirjoitatko tämän suomeksi? Kielioppikorjauksista ei niin väliä, mutta saisiko edes sisällön selville? Osan helsinkiläisistä? Onko mielestäsi todellakin rankka paljastus ja varsinainen uutinen meille muille, että jokainen yli 500.000:sta helsinkiläisestä ei ole HIFK-fani? Meillähän on myös toinen joukkuekin. Olen itse muuten espoolainen HIFK-fani, mihinkäs kategoriaan se liittyy? Vähemmistöt? Kielivähemmistöt? Seksuaaliset vähemmistöt? Etniset vähemmistöt? Vasenkätiset? Raumalaiset? Raumalaisethan ovat vähemmistö, kun katsoo vaikkapa pk-seudun ruotsinkielisten kannalta.
 

Hra Punajuuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat HIFK:lle
Viestin lähetti Vteich
Sanoisin, että aika erikoista, jos tästäkin matsista Ässä-fanit keksivät jotain mussuttamista Akin pelistä. Kertonee siinä tapauksessa enemmän niistä arvostelijoista.
Hep, minä keksin! Ensimmäisessä erässä yksi vastaan yksi hyökkäyksessä Wilson kiersi Akin puhtaasti tahdolla ja voimalla ja pääsi tämän takia nokikkain Langkowin kanssa. Vain Lankun torjunta esti Heinon pääsemästä statistiksi maalikimaraan. Totuuden nimissä muuten Heino pelasi kuitenkin kohtuullisen pelin: ei pahoja mokia, mutta ei kyllä erottunut minun silmiini massasta.

Kokonaisuutena Ässien puolustuspelaaminen oli melko hyvin kasassa ja pahoihin pyörityksiin omassa päässä ei jouduttu. Pahiten pyörityksessä oli Classenin kolmosketju, joka hajosikin toisessa erässä Classenin saatua melko kepeästi mussutuskympin. Kympin kärsittyään Classen ei enää kaukaloon päässyt; mahtoiko syynä olla loukkaantuminen, Toivolan koulutus vai joku muu?

Koska paketti oli kohtuullisesti kasassa omassa päädyssä, perusta pisteiden hakuun olisi ollut. Aneeminen ja innoton yleisilme kuitenkin tuhosi tuon perustan. Into pelaamiseen näytti olevan kadoksissa valtaosalla pelaajista: taklauksia esitti vain Toivonen, hyökkäyksissä poljettiin maratonvauhdilla ja laukauksista puuttui päättäväisyys. Edes jäähyjä ei otettu, mikä Ässien kohdalla indikoi lähes aina passiivisesta pakittelusta.

Jos positiivisia elementtejä yrittää etsiä, niin yv-peli pyöri sujuvasti. Livenä en ole nähnyt pitkään aikaan yv-koostumuksia, jotka olisi rakennettu yhtä järkevästi roolittaen kuin eilen. Ideat kuitenkin hieman pätkivät. Varsinkin neljän hyökkääjän koostumuksessa selväksi ei tullut, millä kuvioilla maalia yritettiin rakentaa. Näytti kuin kiekon olisi pakko kiertää kaikkien viiden pelaajan kautta ennen kuin laukausta oli lupa yrittää. Ja sitten se laukaus lähti lopuksi hätäisimmästä mahdollisesta paikasta.

Ketjukoostumuksista löydän jälleen yllättäen urputettavaa. Vaikka hyökkäyskalusto pitäisi juuri nyt olla pitkään aikaan leveästi laadukkain, hyökkäyskykyisiä ketjuja oli eilen vain yksi, Williamsin ketju. Olisiko aika laittaa kasaan jälleen Kivenmäki – Classsen – Tuominen, sillä Classenistä ja Kivenmäestä on saatava enemmän irti? Jos kolmosena olisi myös aiemmin hyvin yhteen pelannut Nielikäinen – Uusikartano –Kuusela, niin Virkkusen ja Williamsin rinnalle voisi istuttaa jonkun kolmikosta Korpisalo, Niemi & Joensuu.

Lopuksi illan arviot:
+++ Williams: Liukkain hyökkääjä luistimilla, pari maalipaikkaa, yv-pelin rauhoittaja ja oivaltavien syöttöjen antaja.
++ Toivonen: Ainoa taklaaja, suuret peliminuutit ilman pahoja virheitä.
+ Sorokins: Hyvä energia, yritti ottaa vastuuta myös kiekollisena.

--- Nielikäinen: Täyttä surffailua koko peli, ei taklauksia, ei ärsytystä, kiekko ei pysynyt matkassa.
-- Langkow: Matalaa polviasentoa voisi käyttää hieman harvemmin.
- Kivenmäki: Muutama näyttävä kieputus, mutta flegmaattisuus ja vaihtoon käveleminen hiersivät.

Punis
 

Repolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Sinä JHag tämän aloitit ylistämällä HIFK:n fyysistä ylivoimaa Ässiin verrattaessa. Miten se ilmenee käytännössä? Ässien otteluketjua uskon lukevan kaikkien satakuntalaisten, jotka Jatkoaikaa seuraavat.

Medioista kirjoitin kärjistetysti, mutta käytännössähän asia on niin, että jos Kimmo Kuhdalta katkeaa varpaankynsi, niin siitä saa heti lukea MTV3:n sivuilta. Jos taas Pasi Saarelalta tai Marko Kivenmäeltä katkeaa jalka, niin voi olla ettei asiaa mainita lainkaan. Kyse on kuitenkin johtavasta kiekkomediasta ja tämä harmittaa.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Repolainen sinulla on selkeästi paha olo mutta tämä ketju ei taida olla se oikea paikka angstien vuodatukseen.

Ottelun paras pelaaja oli Antti Pihlström, jälleen kerran todella loistavaa työntekoa, kovia taklauksia, pyyteetöntä karvausta jolla saatiin monta maalipaikkaa. Loistava pelaaja kertakaikkiaan, tää kaveri on noussut mun suosikiksi Kassun ja Tertsin rinnalle.
 

Repolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Viestin lähetti Daespoo
Repolainen sinulla on selkeästi paha olo mutta tämä ketju ei taida olla se oikea paikka angstien vuodatukseen.

Minun olotilani on mitä parhain ja tämä ketju on tosiaan väärä tälle keskustelulle. Asia nyt kuitenkin tuli esille ja katsoin aiheelliseksi puuttua siihen.

Sinullakin Daespoo on varmaan läheisiä, jotka kannattavat HIFK:ta ja minulla on Ässien värejä kannattavia läheisiä ihmisiä.

Tämä aihe on puolestani loppuunkäsitelty tässä ketjussa.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
JHag:
Bluesilla paha tapa pelata vastustajan mukaan, HIFKiä vastaan ollaan fyysisiä ja Ässiä vastaan mennään mukaan samaan seisoskeluun, aijai! Mutta halukkaammalle kuitenkin voitto ja erittäin ansaitusti. Mutta ajella saa muissakin kuin HIFK-matseissa...


Ylläoleva lainaus on omasta otteluraportistani eilen. Nähtynä siis Blues-HIFK 2 kertaa ja Blues-Ässät eilen. Ihan omin silmin. Huomaattehan, kuinka rankasti ylistän HIFKin fyysistä ylivoimaa Ässiin verrattuna ja se on itse asiassa koko kommenttini pointti? Menin itse asiassa Blues-Ässät -matsiinkin pelkästään saadakseni tehdä tämän eli ylistää HIFKin fyysisyyttä Ässiin verrattuna. Ja käynti Ässien osiossa paljastaa saman; siellä ei ole yhtäkään ketjua, joissa en olisi ylistämässä HIFKin fyysisyyttä Ässiin verrattuna. Varmuuden vuoksi kävin laskemassa Ässien oman osion vuodatukseni HIFKin fyysisyyskortilla ja löysin tarkalleen...hetkinen....nolla kirjoitusta! Luulisi, että nyt ne viimein tajuavat Porissakin! Ylläoleva eilinen matsikommenttinihan ei millään muotoa liittynyt kotijoukkueeseen ja kakkosteamiini Bluesiin, jonka fyysisyys on ilahduttanut minua tänä syksynä. Kommentti "ajella saa muissakin kuin HIFK-matseissa" ei tietenkään tarkoittanut sitä, että Bluesin pitäisi lisätä fyysisyyttä muihinkin kuin HIFK-matseihin. Ei suinkaan. Tarkemmin luettuna tuokin kommentti tarkoitti sitä, että ylistin HIFKin fyysisyyttä Ässiin verrattuna.

Mulla on niin vähän livekosketusta Ässiin tällä kaudella (3 ottelua), etten katso sen riittävän millään mittapuulla antamaan mulle rahkeita suoltamaan lausuntoja Ässien pelityylistä yleisesti ottaen. Kaikkiaanhan Ässät on pelannut lähes 30 muutakin ottelua kuin nuo 3, jotka olen nähnyt. Niissä ei ollut kummempaa fyysisyyttä, muuten otan kantaa lähinnä sen puolesta, että varmasti on ollut kunnon ähinää Porissakin tällä kaudella. Se, että joku maalainen näkee koko kaudella 2 HIFKin matsia, ei tietenkään estä häntä ja kaltaisiaan käyttämästä tätä otantaa HIFKin koko kautta koskevan viiltävän pelianalyysin kulmakivenä: "ei ne oo niin fyysisiä, gylmaar jokeritkin on fyysisempi". Maataloustukiaisten nostamisen lomassa on myös näköjään unohtunut vilkaista Jokerien osioon, missä jokerifanit itse näkevät joukkueensa kaikkea muuta kuin fyysisenä nimenomaan esimerkiksi HIFKiin (tai Bluesiin) verrattuna.

Ja koska rekyyliä ei sitten löytynyt perustella yleistyksiä tuon enempää, niin kaipa se oli vain angstista oloa sitten? Mitä tulee Kimmo Kuhdan terveysongelmiin vs. Pasi Saarelan / Marko Kivenmäen terveysongelmat, niin Kuhta on jokatapauksessa pistein mitattuna ja maajoukkueenkin kannalta yleisesti ottaen kiinnostavampi pelaaja kuin nämä kaksi muuta. Minkäs HIFK sille voi? Pasi Nurminen sai Pelicansissakin pelatessaan helvetisti huomiota ja palstamillimetrejä - ja ihan ansiosta. Ei se sitä joukkuetta aina katso, kun juttuja tehdään. Myös pelaajalla itsellään on siihen osuutta. Ässä-pelaajista ei koskaan tehdä juttuja? No sitten luin väärin perjantaina tullutta Urheilulehteä, jossa oli valehtelematta kuvineen 5 sivuinen juttu Porin Ässien hyökkääjästä Pasi Nielikäisestä. Ja jutussa ei dissattu hänen fyysisyyttään.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Vitun ämmät

Hävettää kyllä porilaisten puolesta, että maksavat palkkaa tuollaisille pussyille kuin jari korpisalo ja pauli levokari.
 

Fortuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Fortuna Sittard
Viestin lähetti JHag
JHag:

Mulla on niin vähän livekosketusta Ässiin tällä kaudella (3 ottelua), etten katso sen riittävän millään mittapuulla antamaan mulle rahkeita suoltamaan lausuntoja Ässien pelityylistä yleisesti ottaen.

Maataloustukiaisten nostamisen lomassa on


Heti alkuun sanon, että tämän kauden Ässät ei ole fyysinen joukkue. Otantana lähes kaikki kotimatsit ja muutama vieraspeli. Ässäpelaajien taklaukset ovat nimittäin peleissä laskettavissa yhden käden sormin. HIFK:nkin "fyysisyys" on silti ylimainostettua ja menneiden vuosien peruja.

Minä en vertaa mitään joukkuetta mihinkään. Mielestäni silti koko liigasta ei enää löydy yhtään joukkuetta, jota voitaisiin sanoa "fyysiseksi joukkueeksi". SM-liiga on tuhonnut mahdollisuudet fyysiseen peliin.

Hauska nähdä kuinka JHag tuomitsee kärkkäästi muiden yleistykset, vaikka itse syyllistyy samaan nimittelemällä maalaisiksi ja tukiaisten nostelijoiksi. Nopea vilkaisu Porin elinkeinoelämän rakennetta osoittaviin tunnuslukuihin osoittaa, että maataloustukiaisia saa korkeintaan 1,1 % porilaisista eli siis he, jotka työskentelevät alkutuotannon aloilla.
 

JanJ

Jäsen
Re: Vitun ämmät

Viestin lähetti Shayne
Hävettää kyllä porilaisten puolesta, että maksavat palkkaa tuollaisille pussyille kuin jari korpisalo ja pauli levokari.
kas kun et vielä sano että maksavat pimeää palkkaa.
Kateutesi on tullut jo moneen otteeseen esille.

Toisaalta, jos omassa jengissäsi pelaa pussyistä märin eli Teemu Elomo, voi kommenttisi olla myös häiriintyneen mielen tuotosta.
 

KARHU III

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Huh huh! Olipahan reissu! Kello on 17.30 ja nyt vasta pystyin nousemaan sängystä. Ihan kohtuu heikko olo.
Pelistä täällä on varmaankin jo tärkeimmät kerrottu, eli aika heikko esitys molemmilta sakeilta. Reissusta jäi kuitenkin hyvä fiilis jo senkin ansiosta, että Areenalla oli oikein hemmetin mukavaa porukkaa. Järkkärit olivat mukavia ja samoin ne muutamat Blues-fanit joiden kanssa juttelin (kolmannen)-kerroksen ravintolassa. Terveisiä vaan sinnepäin niille jotka tätä palstaa sanoivat seuraavansa. Eihän siitä kolmannestakaan erästä sitten mitään tullut vaikka toisin veikkailtiin.
Todellakin ansaitut pisteet Bluesille!
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Erikoismaininta muuten sille porilaiselle porukalle jotka alkoivat keskenään vääntämään Offsidessä tokalla erätauolla, siinä oli yksi kunnon riidanhaastaja joka alko tönimään muita porilaisia ja sitten kaljahöyryissä alettiin tönimään urakalla.

Onneksi se rimpula nais 'poke' ja vihasen näköinen jääkaappipakastin yhdistelmä poke saivat kaverit järjestykseen, riidanhaastaja paketissa ulos hallista ja muut saivat jatkaa juomistaan.
 

vykoukal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues
Tietääkö kukaan espoolainen mikä on nimeltä se biisi, joka soi nykyään juuri ennen kuin kolmas erä alkaa??
Ennen se oli Van Halenin Right Now, mutta nykyään se taitaa olla koku Metallican biisi.
Mutta mikä Metallican biisi?

Vastataaa nyt, mä en jaksais tehdä tästä omaa otsikkoa Blues-osioon.
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Viestin lähetti vykoukal
Tietääkö kukaan espoolainen mikä on nimeltä se biisi, joka soi nykyään juuri ennen kuin kolmas erä alkaa??
Ennen se oli Van Halenin Right Now, mutta nykyään se taitaa olla koku Metallican biisi.
Mutta mikä Metallican biisi?

Vastataaa nyt, mä en jaksais tehdä tästä omaa otsikkoa Blues-osioon.

Dio - Holy Diver
 

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Viestin lähetti vykoukal

Mutta mikä Metallican biisi?


Perkele, päästetään vyko ehkä kärsimyksistä.

Muistaakseni kyseinen kipale on Unnamed Feeling..







Donitsi rankaisi!


edit: biisin nimi vaihdettu.
 
Viimeksi muokattu:

Padis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti JHag
Lukua 3 pidetään yleisesti suurempana kuin lukua 1. Itse pidän kuitenkin lukua 1 selvästi suurempana kuin luku 3 on. Outoa että tätä ei kukaan muu huomaa? Addressin paikka?


Kuin myös. Ykkösen muistaa aina ja kolmonen on semmoinen asia jota ei muualla tiedetä kuin hämppärissä. Kakkosesta olen joskus kuullut isojen poikien puhuvan, mutta ne on vain niitä juttuja.
 

molari

Jäsen
Ilmeisesti käsitykset fyysisestä kiekosta on aika suhteellinen käsite.

Pihlström on mielestäni just sellainen kaveri, pelaa kovaa ja puhtaasti, ei raukkaile selän takana ja jää makailemaan ja kalastelemaan. Määtän ote on vähän herpaantunut, ilmeisesti kaveri itse tai valmennus on käskenyt vähän jarruttelemaan, kun on tullut aiheettomia jäähyjä puhtaista tööteistä, sellaista se on, kun kohta on varmaan kypäräpakko myös katsomossa.

Levokarin ja Nielikäisen osalta sana fyysisyys on lähinnä vitsi.

Hifkissä on kovia jätkiä kyllä, mutta käsitys fyysisyydestä on osalla vähän vähän hämärtynyt. Esim. Jarkon ja Karalahden pelityyli on osin aika syvältä.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Mä taas olen kuullut, että nelosella olisi parempi brändi kuin ykkösellä ja kolmosella, mutta se kakkonen oli sitä mieltä, ettei viitosen määritelmä brändistä ole se oikea.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös