Vuokralainen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kerho! Arsenal
RoopeS kirjoitti:Yhtä asiaa en ymmärrä. Miksi lähes kaikki kerhofanit ovat v***tuneita siitä, että Tibbetts lähti Helsinkiin.
Siksi koska Kerho menetti kovan pelimiehen?
RoopeS kirjoitti:Yhtä asiaa en ymmärrä. Miksi lähes kaikki kerhofanit ovat v***tuneita siitä, että Tibbetts lähti Helsinkiin.
TosiFani kirjoitti:Puuttumatta sen enempää teidän hiekkalaatikon touhuihin, niin näin kuulemma on. Tibbetts on Nykäsen kaltainen ADHD, mutta pahempi.
Renegade kirjoitti:Nyt mennään tosiaan jo karulla tavalla hyvän maun väärälle puolelle, kun porukka täällä oikeesti ottaa esiin jotain ADHD-juttuja. Kyseessä ei ole mikään naurun asia kun puhutaan ADHD:sta ja erittäin läheinen ihminen allekirjoittaneelle on sairastanut ADHD:ta hyvin kauan ja se on aika karua katsottavaa.
pertsa83 kirjoitti:Stigusta tuli julkkis: HBL quottaa stigun jatkoaikakommenttia lehdessään.
Peter Gabriel kirjoitti:Ei jumankekka mikä KYYKYTYS! MIKÄÄN ei ole niin tärkeää kuin kyykytys.
Master Chief kirjoitti:Mitä kommenttia siinä lainattiin?
HBL kirjoitti:"Det var en fin värvning. Troligtvis också IFK:s sista den här säsongen, så januari månads obligatoriska tjeckiska floppvärvning blir ogjort! Drömmer jag?"
HIFK-fanset Stigu kommenterar Billy Tibbetts på jatkoaika.com
Peter Gabriel kirjoitti:Ei jumankekka mikä KYYKYTYS! MIKÄÄN ei ole niin tärkeää kuin kyykytys.
mtmela kirjoitti:Tibbetts <-> Nielikäinen + massia. Nyt otetaan vetoja vastaan ;)
Ioota Rhoo kirjoitti:Tibbetts ja Nielikäinen ovat kummatkin HIFKin miehiä. Jos joku joukkue haluaa ostaa Nielikäisen niin sitten vaan rahaa HIFKin toimiston suuntaan.
mtmela kirjoitti:Lyödäänkö vetoa?=) Ole sinä tuota mieltä, itse olen kuullut ihan muuta. IFK maksoi Try-out-pelaajasta korvausta, pelaajan (joka on todennäköisesti Nielikäinen) ja rahaa. Sopimushan HPK:n kanssa olisi loppunut vasta 26.1.07 ja Pena halusi Tibbettsin jo torstaille.
Bismarck kirjoitti:Eikö tuo sopimus ollut purettavissa molempien tahoilta milloin tahansa. Enpä usko, että tässä on Hämppälinnaan minkään maan valuuttaa liikkunut.
mtmela kirjoitti:Lyödäänkö vetoa?=) Ole sinä tuota mieltä, itse olen kuullut ihan muuta. IFK maksoi Try-out-pelaajasta korvausta, pelaajan (joka on todennäköisesti Nielikäinen) ja rahaa. Sopimushan HPK:n kanssa olisi loppunut vasta 26.1.07 ja Pena halusi Tibbettsin jo torstaille.
Mites tuo siirtokorvausjärjestelmä (jonka olemassaolo kielletään) oikein toimii täällä Suomessa? Eihän se Kovanenkaan saanut siirtyä ifk:hon ennenkuin asiat oli sovittu Jypin kanssa, vaikka heillä ei ollut voimassaolevaa sopimusta. Sehän on selvää ettei Tibbettsillä ollut sopimusta kerhon kanssa jos sen halusi kerran purkaa, mutta oliko kerholla kuitenkin hänen pelioikeutensa?Bismarck kirjoitti:Eikö tuo sopimus ollut purettavissa molempien tahoilta milloin tahansa. Enpä usko, että tässä on Hämppälinnaan minkään maan valuuttaa liikkunut.
mtmela kirjoitti:Tosin muuttaa hieman vain niitä kyykytys-hehkutuksia ;)
wezq kirjoitti:Sehän on selvää ettei Tibbettsillä ollut sopimusta kerhon kanssa jos sen halusi kerran purkaa, mutta oliko kerholla kuitenkin hänen pelioikeutensa?
Ioota Rhoo kirjoitti:Ymmärtääkseni HPK:n kanssa tehty sopimus oli kumman tahansa keskeytettävisää milloin tahansa, mutta viimeistään 26.1.07, niin kuin monet muutkin vastaavat try-outit.
Ioota Rhoo kirjoitti:Ei silti, kyllähän Nielikäinen voi hyvinkin olla jo junassa Hämeenlinnaan, mutta silloin on kyllä rahat kulkenut vastakkaiseen suuntaan.
Wiltord kirjoitti:Rauhoitu nyt ihmeessä. Ei tarvi purkaa pahaa oloa tänne kuitenkaan.
Ioota Rhoo kirjoitti:Niin ja tämä kaikki tehtiin Jalosen tietämättä ja pidetään yhä salassa, koska...
mtmela kirjoitti:Öö, mitä on tehty Jalosen tietämättä?=) Eiköhän Jalonen ole itse saanut valita korvauksen toimiston herrojen kanssa, win-win-kauppa molemmille. Ja siis oma veikkaukseni on viime kevään perusteella Nielikäinen.
Hengähdä nyt hetkeksi. Jalonen saanut valita mitä? Korvauksen mistä? Siitä ettei tehnyt ajoissa sopimusta try-outilla olleen pelaajan kanssa, jolla oli oikeus purkaa sopimus koska tahansa try-outin aikana? Mikä ihmeen win-win kauppa? HIFK on tehnyt sopimuksen Tibbettsin kanssa. Tämä ei liity HPK:hon mitenkään muuten, kuin että se sattui olemaan Tibbettsin aikaisempi seura. Se mihin suuntaan Nielikäinen liikkuu (jos liikku) ei liity tähän millään tavalla.mtmela kirjoitti:Öö, mitä on tehty Jalosen tietämättä?=) Eiköhän Jalonen ole itse saanut valita korvauksen toimiston herrojen kanssa, win-win-kauppa molemmille. Ja siis oma veikkaukseni on viime kevään perusteella Nielikäinen.