Jostain syystä Worldsnooker ei nyt aukea mulla.
Milloin O'Sullivan-Hawkins -matsin seuraavat jaksot pelataan? Pelaavatko herrat vielä tänä iltana vai vasta huomenna?
21:00 jatkuu.
Jostain syystä Worldsnooker ei nyt aukea mulla.
Milloin O'Sullivan-Hawkins -matsin seuraavat jaksot pelataan? Pelaavatko herrat vielä tänä iltana vai vasta huomenna?
Mulla on edelleen jotain häikkää tossa World Snookerin toiminnassa.21:00 jatkuu.
Um... jos tämä jakso ei mene suvereenisti O'Sullivanille, niin koska viimeinen jakso alkaa huomenna?
Se olisi klo 16.30, mutta voit aivan hyvin nukkua. Sessiota tuskin tulee.
Se olisi klo 16.30, mutta voit aivan hyvin nukkua. Sessiota tuskin tulee.
Jep! Eipä näemmä viimeistä sessiota tule. Ronnie halusi itselleen vapaapäivän: 17-74 freimiä pitää Ronnien viedä putkeen tai viimeinenkin sessio pelataan. Uskoisin, että Hawkins puristaa tuon verran.
Onkos se nyt niin, että tämä jatkuu 21.45 tänään? Ja onkos tuolla Eurosportilla Kauppisen kaverina Robin Hull kommentoimassa? Alkuunhan Roopen piti olla kommentoimassa ja jättää SM-kisat välistä, mutta nyt sitten ilmeisesti osallistuukin kisoihin. Vai onko roolina sekä-että?
Tilanne on Robertsonin ja Selbyn välillä tasan 12-12. Tuo jatkuu klo 21 mutta Eurosportin lähetys alkaa vasta 21.45. Yksi tai kaksi freimiä jää alusta näkemättä. Siitä huolimatta jännä loppu luvassa.
Jos käydään näin Ronnien yksityiselämään, niin mikähän mahtaa olla tilanne siellä? Viime vuoden MM- kilpailuissa Ronnie paljasti, että kaikki palkintorahat menee lähinnä velkojen maksuun mm; oikeuskäynti kuluihin ämmän kanssa ja lasten rästiin jääneisiin koulumaksuihin.
Selbylle mestaruuden soisi, mutta 18-14 O Sullivanille.
huonolle näyttää selbyn kannalta 3-8 tilanne häämöttää...