Onko mitään hyvää BBC-streamia tiedossa kellään? Itse löysin vain surkean british eurosport streamin..
Näyttäisi olevan todella vahva henkinen yliote vastujasta kuin vastustajasta. Heti kun Ronnie pääsee pari freimiä edelle niin se on siinä. Itse olen täysin kyllästynyt herran ylivoimaan, eilisen kaltaisia taisteluja katson paljon mieluummin kuin Ronnien näytöksiä. Toivottavasti illalla nähdään taas sitä, että saadaan edes yksi kelpo semi. Hawkins kaivoi jo itselleen sellaista kuoppaa että riittääköhän yhden yön unet tilanteen nollaamiseksi? Epäilen ettei.Saiko se Robertsson eilen vaihdettua superpallot snookerpsllojen tilalle, sen verran komeesti pallot pomppivat pöydällä. On toi Rocket kyllä ihme jätkä. Ei pelaa mitenkään hyvin, mutta silti näyttää karkaavan.
Itse olen täysin kyllästynyt herran ylivoimaan, eilisen kaltaisia taisteluja katson paljon mieluummin kuin Ronnien näytöksiä.
Omasta mielestä Ronnie tulee viemään pytyn tänäkin vuonna. Hän ei ole ollut vielä omalla huipputasolla kuin hetkittäin ja sekin riittää. Uskon, että yksi vaihde löytyy vielä kun sen tarve on. Henkisesti ukko on todella vahva nyky-päivänä/pelottavassa kondiksessa vastustajan kannalta. Kyllä aussi ja Selby on sulaa kamaa jo siinä vaiheessa kun tietää kuka on finaalissa vastassa.
Mitään tilastotappiota ei ole olemassakaan ja joo, kaikki dynastiat loppuu joskus. Mutta milloin? Häviääkö Ronnie jo ensi vuonna vai vasta viiden vuoden päästä? Äärimmäisen mielenkiintoista seurattavaa ja jää nähtäväksi kuinka tässä käy.
Täydellinen kyllästyminen tulisi jossain semmoisessa lajissa tai sarjassa missä ei olisi aitoja haastajia ja voittaja ihan todella tiedettäisiin aina etukäteen. Ei tämä nyt aivan niinkään ole ja motivoituneita ja ennen kaikkea potentiaalisia yrittäjiä riittää.
Mitä tuohon ylivoimaan tulee niin mielestäni tässä turnauksessa sitä ei olla vielä paljon nähty(vaikka voitti eilen 13-3),aika keskikertaista seiftiä,paljon helppoja virheitä, parastaan esittänyt oikeastaan vaan silloin kun siihen ollut aihetta. Se on vaan jännä asia että tuntuu että jokainen vastustaja vuorollaan murtuu paineiden alla ja Ronnie napsii voittoja suht keskikertaisella pelillä.
Jos Robertson ja Ronnie pelaavat finaalissa, pidän sitä aika lailla 50-50 matsina.
Itse pidän Ronnieta yhtenä parhaista ikinä, mutta en oikeastaan koskaan ole ollut miehen puolella. Kun edesmennyt Paul Hunter haastoi Ronnieta, olin jostain syystä aina Hunterin puolella.
Pakko myöntää että "täysin kyllästynyt" oli liian rankasti ilmaistu meikäläiseltä. Jostain syystä meni vähän vati nurin Hawkinsin hermoilun kanssa vaikkei kaveri ole minulle mikään erityinen lemppari, eikä Ronnie mikään inhokki. Henkiset sulamiset ovat olennainen ja kiehtova osa lajia, mutta juuri nyt näkisin ennemmin kuinka joku pistää mestarin kunnon mankeliin. Perryn käsittelystähän se selvisi todellisen mestarin lailla.Täydellinen kyllästyminen tulisi jossain semmoisessa lajissa tai sarjassa missä ei olisi aitoja haastajia ja voittaja ihan todella tiedettäisiin aina etukäteen. Ei tämä nyt aivan niinkään ole ja motivoituneita ja ennen kaikkea potentiaalisia yrittäjiä riittää.
Toivottavasti finalisti ei ole täysin uupunut ottelun jälkeen, juuri nyt haisee vahvasti siltä että menee niin sanotusti seitsemänteen otteluun.
Tähän sama. Hunter oli tosi karismaattinen ja taitava kaveri. Arvostan Ronnien pelitaitoja ja virtuositeettia suuresti, mutten pelaajana pidä hänestä erityisemmin.Itse pidän Ronnieta yhtenä parhaista ikinä, mutta en oikeastaan koskaan ole ollut miehen puolella. Kun edesmennyt Paul Hunter haastoi Ronnieta, olin jostain syystä aina Hunterin puolella.
Jostain syystä Worldsnooker ei nyt aukea mulla.Hawkins - O'Sullivan matsin toinen jakso alkoi teurastuksella.