Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Kaikki EDM ja muu vastaava bensalenkkareiden jumputus.
Oikeastaan vielä Animal Magnetism on kuuntelukelpoinen levy, onhan siinä mainio The Zoo, mutta sen jälkeiset Scorpionsit ei enää tipahda. Ei sillä, ettäkö minulla olisi jotain saksalaista heviä vastaan, ei suinkaan. Acceptin Balls to the Wall on parhaita hevilevyjä ikinä, ja Michael Schenkerin soittoa on aina ilo kuulla, oli kyseessä sitten UFO tai MSG. Se on vaan se Klaus...Nyt liioittelet. Alkupään Uli Jon Rothit on ihan helvetin kovia.
Mainitsit pari hyvää saksalaista bändiä.Oikeastaan vielä Animal Magnetism on kuuntelukelpoinen levy, onhan siinä mainio The Zoo, mutta sen jälkeiset Scorpionsit ei enää tipahda. Ei sillä, ettäkö minulla olisi jotain saksalaista heviä vastaan, ei suinkaan. Acceptin Balls to the Wall on parhaita hevilevyjä ikinä, ja Michael Schenkerin soittoa on aina ilo kuulla, oli kyseessä sitten UFO tai MSG. Se on vaan se Klaus...
Oikeastaan vielä Animal Magnetism on kuuntelukelpoinen levy, onhan siinä mainio The Zoo, mutta sen jälkeiset Scorpionsit ei enää tipahda. Ei sillä, ettäkö minulla olisi jotain saksalaista heviä vastaan, ei suinkaan. Acceptin Balls to the Wall on parhaita hevilevyjä ikinä, ja Michael Schenkerin soittoa on aina ilo kuulla, oli kyseessä sitten UFO tai MSG. Se on vaan se Klaus...
Nightcore. Kyseessä ei ole yksittäinen kappale tai genre, vaan animea katsovien häiriintyneiden teinien tapa pilata musiikkia nopeuttamalla kappaletta ja nostamalla äänenkorkeutta. Sitten video ladataan youtubeen ja kuvakkeeksi laitetaan joku vitun animetyttö.
Esimerkkejä:
Ensinnäkin, se kirjoitetaan yhdellä i:llä. Toiseksekin, eri mieltä. Minusta tuo on paras biisi mitä Eveltä on tullut.Eveliina: Hitaasti
No millaiset?No nyt mulle ainakin selvisi et minkälaiset ihmiset kuuntelee Eveliinaa.
Olen kovasti pahoillani, että satun tykkäämään Evelinan musiikista.Siis onko tämän ketjun idea kertoa biisi mikä saa voimaan pahoin, vai se että joku kertoo biisin ja sitten tullaan kertomaan miten tämä joku on väärässä?
Menetin elämäntahtoni kun YouTubesta alkoi mainoksena soimaan tämä Lidlin kesärenkutus.
Olin pyörällä liikkeellä ja yleensä YouTubesta kun siis musiikkia kuuntelen, niin annan vaan mainoksen soida loppuun. Tämän kohdalla oli pakko napsauttaa taskussa puhelimesta virta pois.
En minä tarkoittanut että siinä mitään pahaa olisi ja tuo viestini ei ollut suoranaisesti sinulle osoitettu, satuin vain kirjoittamaan sen tuon sinun viestisi jälkeen. Sinun lisäksi moni muukin on tullut tänne kirjoittamaan että "Eikö tää muka oo hyvä?" kun joku kertoo ettei pidä jostain.Olen kovasti pahoillani, että satun tykkäämään Evelinan musiikista.
Vai lytätä jonkun artistin koko tuotanto tai jopa kokonainen genre, johon tuskin on kovin syvästi tutustunut?Siis onko tämän ketjun idea kertoa biisi mikä saa voimaan pahoin, vai se että joku kertoo biisin ja sitten tullaan kertomaan miten tämä joku on väärässä?
Jos kommenttiini EDM:stä viittaat niin ihan liikaa olen joutunut sitä muutaman tyypin toimesta töissä kuuntelemaan, kiitos vain. Ei ole olemassa sellaisia aineita joilla minut saisi tuosta pitämään.Vai lytätä jonkun artistin koko tuotanto tai jopa kokonainen genre, johon tuskin on kovin syvästi tutustunut?
Vähän sama ittellä suomirapin kanssa.Jos kommenttiini EDM:stä viittaat niin ihan liikaa olen joutunut sitä muutaman tyypin toimesta töissä kuuntelemaan, kiitos vain. Ei ole olemassa sellaisia aineita joilla minut saisi tuosta pitämään.
Viittasin aika helvetin moneen viestiin tässä ketjussa.Jos kommenttiini EDM:stä viittaat niin ihan liikaa olen joutunut sitä muutaman tyypin toimesta töissä kuuntelemaan, kiitos vain. Ei ole olemassa sellaisia aineita joilla minut saisi tuosta pitämään.
Pahoinvointi on liian vahva sana, mutta itselläni vaihtuu kanava välittömästi Rammsteinin kohdalla.
Joku raja nyt mauttomuuteenkin...Niin huono kappale, että pariskunnan lapsikin kuoli häpeään.