Biisit, jotka saavat sinut voimaan pahoin

  • 393 013
  • 2 182

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Nyt liioittelet. Alkupään Uli Jon Rothit on ihan helvetin kovia.
Oikeastaan vielä Animal Magnetism on kuuntelukelpoinen levy, onhan siinä mainio The Zoo, mutta sen jälkeiset Scorpionsit ei enää tipahda. Ei sillä, ettäkö minulla olisi jotain saksalaista heviä vastaan, ei suinkaan. Acceptin Balls to the Wall on parhaita hevilevyjä ikinä, ja Michael Schenkerin soittoa on aina ilo kuulla, oli kyseessä sitten UFO tai MSG. Se on vaan se Klaus...
 
K

Kiekkokatsoja

Oikeastaan vielä Animal Magnetism on kuuntelukelpoinen levy, onhan siinä mainio The Zoo, mutta sen jälkeiset Scorpionsit ei enää tipahda. Ei sillä, ettäkö minulla olisi jotain saksalaista heviä vastaan, ei suinkaan. Acceptin Balls to the Wall on parhaita hevilevyjä ikinä, ja Michael Schenkerin soittoa on aina ilo kuulla, oli kyseessä sitten UFO tai MSG. Se on vaan se Klaus...
Mainitsit pari hyvää saksalaista bändiä.
Tai aikoinaan hyviä levyjä tehneet, mutten viime vuosikymmenien levyistä välitä. Livenä vieläkin vetävät hyvin, ja keikoille voisin mennä.

Nuorena "heavy" (nykyisin kai hard rock tai classic rokkia) miehenä tuli "pahoinvointia", kun kuulin kotimaista tanssi iskelmää, tai jazzia. Nykyään tuo musiikki ei haittaa, mutten kuuntele sitä.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Oikeastaan vielä Animal Magnetism on kuuntelukelpoinen levy, onhan siinä mainio The Zoo, mutta sen jälkeiset Scorpionsit ei enää tipahda. Ei sillä, ettäkö minulla olisi jotain saksalaista heviä vastaan, ei suinkaan. Acceptin Balls to the Wall on parhaita hevilevyjä ikinä, ja Michael Schenkerin soittoa on aina ilo kuulla, oli kyseessä sitten UFO tai MSG. Se on vaan se Klaus...

On joo, ja kyllä Blackoutillakin on hetkensä, sitten suosio vei bändin. Ja kyllä Saksa on tosiaan hienoja bändejä tuottanut, Warlock, Rage, Grave Digger, Gamma Ray ja muut.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Nightcore. Kyseessä ei ole yksittäinen kappale tai genre, vaan animea katsovien häiriintyneiden teinien tapa pilata musiikkia nopeuttamalla kappaletta ja nostamalla äänenkorkeutta. Sitten video ladataan youtubeen ja kuvakkeeksi laitetaan joku vitun animetyttö.

Esimerkkejä:








Tämä voisi mennä yhtä hyvin tunnustusketjuun, mutta kerta laitoit viestisi tänne niin vastaan samaan ketjuun. Kuuntelin nightcorea paljon, siis todella paljon etenkin 17-19 vuotiaana. Pelasin silloin siinä Mario Kart-yhteisössä, mistä olenkin jo aiemmin kertonut jossain viestissäni. Silloin olin "jonne"-iässä ja nightcoren kuunteleminen oli jostain syystä sen yhteisön sisällä muodikasta.

Nykyisin saatan joskus täysin nostalgiamielessä käydä kuuntelemassa jonkin vanhan suosikin, ne eivät ole kuitenkaan mitään autotunella raiskattuja metallibiisejä vaan enemmänkin tanssibiisejä. Esimerkki alla:



Eveliina: Hitaasti
Ensinnäkin, se kirjoitetaan yhdellä i:llä. Toiseksekin, eri mieltä. Minusta tuo on paras biisi mitä Eveltä on tullut.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
No nyt mulle ainakin selvisi et minkälaiset ihmiset kuuntelee Eveliinaa.

Kyllä. Olen kärttyisällä päällä. Perkele.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
(1)
  • Tykkää
Reactions: Laha
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Siis onko tämän ketjun idea kertoa biisi mikä saa voimaan pahoin, vai se että joku kertoo biisin ja sitten tullaan kertomaan miten tämä joku on väärässä?
Olen kovasti pahoillani, että satun tykkäämään Evelinan musiikista.

Mulle ei tuu tähän hätään mieleen yhtäkään biisiä, joka saisi voimaan mut pahoin, ei ainakaan mitään sellaista kovin ajankohtaista. Olen aika avoimin mielin ja korvin musiikin suhteen.

EDIT: Kävin edellisellä sivulla ja muutin mieleni. Mitä paskaa tämä on?

Menetin elämäntahtoni kun YouTubesta alkoi mainoksena soimaan tämä Lidlin kesärenkutus.





Olin pyörällä liikkeellä ja yleensä YouTubesta kun siis musiikkia kuuntelen, niin annan vaan mainoksen soida loppuun. Tämän kohdalla oli pakko napsauttaa taskussa puhelimesta virta pois.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Se jonkun realitypaskaohjelman mainoksessa pyörivä oksennus, joku rohkea sydän. Voi vittusaatana.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Olen kovasti pahoillani, että satun tykkäämään Evelinan musiikista.
En minä tarkoittanut että siinä mitään pahaa olisi ja tuo viestini ei ollut suoranaisesti sinulle osoitettu, satuin vain kirjoittamaan sen tuon sinun viestisi jälkeen. Sinun lisäksi moni muukin on tullut tänne kirjoittamaan että "Eikö tää muka oo hyvä?" kun joku kertoo ettei pidä jostain.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Vai lytätä jonkun artistin koko tuotanto tai jopa kokonainen genre, johon tuskin on kovin syvästi tutustunut?
Jos kommenttiini EDM:stä viittaat niin ihan liikaa olen joutunut sitä muutaman tyypin toimesta töissä kuuntelemaan, kiitos vain. Ei ole olemassa sellaisia aineita joilla minut saisi tuosta pitämään.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Jos kommenttiini EDM:stä viittaat niin ihan liikaa olen joutunut sitä muutaman tyypin toimesta töissä kuuntelemaan, kiitos vain. Ei ole olemassa sellaisia aineita joilla minut saisi tuosta pitämään.
Vähän sama ittellä suomirapin kanssa.
 

SilentMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Giants, Minnesota Timberwolves
Pahoinvointi on liian vahva sana, mutta itselläni vaihtuu kanava välittömästi Rammsteinin kohdalla. Tämä ei ole provo ja joskus olen ihmetellytkin, mikä Rammsteinista tekee niin vastenmielisen, metallimusiikin ja muunkinlaisen rockin suhteen kun olen aika kaikkiruokainen. Ja tämä oli siis jo ennen Radio Rockin soittolistoja. Painii omissa papereissani kotimaisen rapin tasolla.
 

SgtMarkov

Jäsen
Viesti on johtanut hyvän maun vastaisena pelikieltoon
Pahoinvointi on liian vahva sana, mutta itselläni vaihtuu kanava välittömästi Rammsteinin kohdalla.

Jep. Ei voi kuin ihmetellä miten heikko vatsanportti on joillain jos pelkkä musiikin kuuntelu aiheuttaa pahoinvointia. Mutta ehkä paskin biisi jonka ikinä olen kuullut on tämä todennäköisesti jo tähänkin ketjuun linkattu Emmi "Mikaelin vaimo" Granlundin Moment. Käsittämättömän huonosti laulettu, sovitettu, sävelletty ja tuotettu. Niin huono kappale, että pariskunnan lapsikin kuoli häpeään.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tämä Murderdollsin renkutus on kyllä kaikinpuolin ärsyttävä tekele. Bändi kai tunnetaan sitä, että Slipknotin ex-rumpali Jordison soitti tässä yhtyeessä. Tämä kyseinen biisi oli ainakin tuttu kaikille NHL12-pelin hakkaajille.




Toinen löyhää musiikkia tekevä yhtye on samaan genreen kuuluva Dope. Die Motherfucker Die oli yläasteikäisenä ensimmäistä kertaa kuultuna hieman hassu. Onko heillä muita biisejä?
 

Soutukorva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ellinooran kappaleet. Oikeastaan hällä on hyvä ääni, mutta jotenkin se koko homma on vedetty aivan liian dramaattisella sävyllä. Se alkaa tökkimään, varsinkin livenä. Hankala selittää. Ei vaan toimi täällä.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki

Vittu mikä ämmä... Ihan kuin jonkun 14-vuotiaan angstisen teinin tekemä kappale. Etta hyppää aika usein Instagram-feedini - ihmeellinen on algoritmi -, ilmeisesti hän kutsuu itseään Ämmäksi.

Joku raja jenkkilarppauksellakin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös