Biisit, jotka saavat sinut voimaan pahoin

  • 394 207
  • 2 182

Soutukorva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Cityn soittolista. Kun avaat radion, sieltä tulee joko Gunnarit, Maiden tai Metallica. Musahan on hyvää, mutta kyllä se on kanavan vaihto aina edessä. Liika on liikaa.
Jos haetaan ihan pahoinvointia niin kyllä sen aiheuttaja löytyy akselilta Rammstein ja Turmion Kätilöt. Käsittämätöntä paskaa.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Eveliina: Hitaasti
Saint John: Roses

Näiden soidessa tekee mieli kaivaa silmiä irti kertakäyttölusikalla...

Korvatulpat saattaisivat toimia myös, olisi myös vähemmän kivuliasta.

Itselle pahoinvointia aiheuttavaa suurin osa uusista kotimaisista artisteista. Juuri nämä Evelinat, Almat ym. paskeet.
 
Oikeastaan lähes koko suomirock-genre aiheuttaa pahoinvointia, mutta kaikista pahin on CMX:n Ruoste. Tuo kun alkaa soimaan radiossa niin tulee samantien vähän oksennusta suuhun ja masennus iskee. Toinen vahva pahan olon aiheuttaja on Eppu Normaali.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Cityn soittolista. Kun avaat radion, sieltä tulee joko Gunnarit, Maiden tai Metallica. Musahan on hyvää, mutta kyllä se on kanavan vaihto aina edessä. Liika on liikaa.

Tämä kyllä totta, mikä harmi, koska rokimpaa kanavaa sitä mielellään kuuntelisi, mutta samanlaista toistoa se on joka kanavalla. Takavuosilta esim. Tuure Kilpeläisen Valon Pisaroita -biisi aiheuttaa traumoja itselle edelleen. Tuolloisen työpaikkani keskusradion kanava toitotti tuota biisiä koko ajan.
 

U2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & anyone against russia...
Takavuosilta esim. Tuure Kilpeläisen Valon Pisaroita -biisi aiheuttaa traumoja itselle edelleen. Tuolloisen työpaikkani keskusradion kanava toitotti tuota biisiä koko ajan.

Mulle taas saman "artistin" biisi Autiosaari saa välittömästi aikaan voimakkaan kuvotusreaktion sekä instant-kanavanvaihdon.
 

Mikke73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat, Ässät
Tämä kyllä totta, mikä harmi, koska rokimpaa kanavaa sitä mielellään kuuntelisi, mutta samanlaista toistoa se on joka kanavalla. Takavuosilta esim. Tuure Kilpeläisen Valon Pisaroita -biisi aiheuttaa traumoja itselle edelleen. Tuolloisen työpaikkani keskusradion kanava toitotti tuota biisiä koko ajan.
Valon Pisaroita kuuluu ehdottomasti tähän ketjuun, vielä pahempi on Samuli Edelmannin Enkelten Tuli, eli tämä "tuli ee-ee-ee-ee-enkelten".
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Mulle taas saman "artistin" biisi Autiosaari saa välittömästi aikaan voimakkaan kuvotusreaktion sekä instant-kanavanvaihdon.

Joo tänä päivänä pystyy radiokanavan vaihtamaan nopeammin. Tuo aika oli raskasta, kun oli riippuvainen keskusradiosta. Yhdessä konttorihuoneessa oli toinen radiokanava, josta tuo biisi myös toistui. Ennen tuota vaani Juha Tapion Kaksi Puuta, joka monelle on tänä päivänä tärkeimpiä rakkauslauluja, mutta ei... Itse sain tarpeekseni.

Tuon Samulinkin muistan, mutta en näköjään yhtä pahoja traumoja ole saanut.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: U2

Mikke73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat, Ässät
Tuon Samulinkin muistan, mutta en näköjään yhtä pahoja traumoja ole saanut.
Omat traumani ovat lähinnä tuollaisesta "enkelten"-sanan ekan e-äänteen venyttämisestä, kun se on tehty tyylillä joka kuulostaa siltä että sanoitus ja sävel on sovitettu yhteen lekalla.

Edelmannilla on toinenkin ainakin minulle lähes Valon Pisaroita -tasoinen oksennus; Tähtipölyä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mä oon lopettanut radion kuuntelun siitä yksinkertasesta syystä, että sieltä ei tule muuta kun täyttä paskaa. Viimenen niitti taisi olla tämä Franz Ferdinand ja Take Me Out. Vittu!
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Omat traumani ovat lähinnä tuollaisesta "enkelten"-sanan ekan e-äänteen venyttämisestä, kun se on tehty tyylillä joka kuulostaa siltä että sanoitus ja sävel on sovitettu yhteen lekalla.
Juuri tämä on nykyajan iskelmämusiikin ärsyttävin piirre. Tai ei ne oikeastaan ole edes iskelmiä, vaan jotain joikumista.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mä oon lopettanut radion kuuntelun siitä yksinkertasesta syystä, että sieltä ei tule muuta kun täyttä paskaa. Viimenen niitti taisi olla tämä Franz Ferdinand ja Take Me Out. Vittu!

Jos Franz Ferdinandin Take Me Out tulee radiosta, niin se on harvinainen kultakimpale kaiken paskan joukossa. Vittu!





Jätkällä ollut melkoinen tuuri, että radiosta on kuulunut tämä helmi, eikä mitään vammaista rnb-ähinää tai räpinpaskaa.

Tai sitten osuin miinaan.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Tarja Turusen ajan Nightwish on jostain syystä alkanut kummasti etomaan. Hänen lähtönsä jälkeinen Nightwish-tuotanto on niin paljon parempaa, etten ole vaivautunut palaamaan noihin alkuaikoihin moneen vuoteen, mutta eilen radiosta tuli Everdream ja oli pakko vaihtaa kanavaa. Samanlaista suomienkkutankeroa saa hakemalla hakemalla eikä löydy kuin Stratovarius, jossa on sentään kulttihuumoriarvoa sekä Amorphis, joka nyt on huonointa suomalaista raskasta musiikkia, jota tullaan koskaan tekemään. Näiden lisäksi kummatkin Beastit aiheuttavat suurta tarvetta ajaa auto päin seuraavaa seinää.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Amorphis, joka nyt on huonointa suomalaista raskasta musiikkia, jota tullaan koskaan tekemään.
Aika rankka mielipide kansainvälisesti menestyneestä ja vaikuttaneesta yhtyeestä.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Aika rankka mielipide kansainvälisesti menestyneestä ja vaikuttaneesta yhtyeestä.
Jep. Mutta kyllä miljardit miljardit kärpäsetkin syövät paskaa jne. Tämän palstan vähään tyytyväiset hömötintit ovat aiemmin suuttuneet kun olen ladellut totuutta tästä ylihypetetystä monkerosta mutta minkäs sille mahtaa.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
En ole varma mikä bändi oli, mutta aikanaan jatkuvasti radiosta puskenut "Piha ilman sadettajaa". Jäätävää shaibaa.

"Jos et enää minusta täyty...". Buuaaahhhh! Se oli laatta.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
En ole varma mikä bändi oli, mutta aikanaan jatkuvasti radiosta puskenut "Piha ilman sadettajaa". Jäätävää shaibaa.

"Jos et enää minusta täyty...". Buuaaahhhh! Se oli laatta.
Hahahaha! Vittu, Zen Cafe. Toi oli kyllä jotain niiiiiin uskomatonta veripaskaa että mun sanavarasto ei riitä kuvailemaan. Ja miettikää, Putro tienaa tolla! Onneksi ei oo isommin ollu eetterissä nykyään. Olisko oikeus tapahtunut ja se teljetty kaikessa hiljaisuudessa johkin kiven sisään ihmisoikeusrikoksista...? Zen Cafe... Voi vittu... Hätyyttelee Mambaa historian paskimman bändin vakanssilla.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
No niinpä. Olikos se "Mies jonka ympäriltä tuolit viedään" myös näiden tekele? Samaa tuubaa.
Mää kattelen mielummin sen heebon tuotoksia joka teki paskasta "taidetta", kun kuuntelen Zen Cafeta. Aika sama asia tosin. Taide on aika venyvä ilmaisu.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Tämä uusin Lidl renkutus "Kesälaif", en tiedä joko on soinu tv:ssä mutta tulee soimaan, ja aivan liian pitkään. Youtubesta löytää jos välttämättä haluaa kuulla.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Täällä myös yksi, joka ei ymmärrä Zen Cafén suosiota. Aivan vitun kuivakkaa musiikkia. Joissain biiseissä on kyllä ihan hyvät melodiat, mutta esitystapa on niin kuivakka.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Mää kattelen mielummin sen heebon tuotoksia joka teki paskasta "taidetta", kun kuuntelen Zen Cafeta.

Itselle samaan kastiin menee samoihin aikoihin(?) touhunnut YUP. "Meitä odotellaan mullan alla". Voi saatana.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Jep. Mutta kyllä miljardit miljardit kärpäsetkin syövät paskaa jne. Tämän palstan vähään tyytyväiset hömötintit ovat aiemmin suuttuneet kun olen ladellut totuutta tästä ylihypetetystä monkerosta mutta minkäs sille mahtaa.
Aika paljon vaatii kuitenkin olla paskin metallia soittava yhtye Suomesta kun niitä on aivan helvetisti ja paskempia löytyy useita.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Itselle samaan kastiin menee samoihin aikoihin(?) touhunnut YUP. "Meitä odotellaan mullan alla". Voi saatana.

Voi saatana. Onhan YUP nyt miljoona kertaa parempi bändi kuin joku Zen Café. Niin paljon parempi, värikkäämpi ja kekseliäämpi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös