Kourujärven Ponnistus
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Maamme-laulu?Se biisi, joka soi juuri äsken Nordiksella ennen aloituskiekon pudottamista. Tai pahoinvointia aiheuttaa se, että joku kuuntelee tuollaista musiikkia.
Oon lukenut, että tälläinen biisi on olemassa ja nyt, kun kuuntelin tämän, niin pitää todeta, että kuuluu juuri tähän ketjuun. Kamalaa paskaa musiikkia ja tekstiä myöden.
Maamme-laulu?
Tämä oli aamun paras.Maamme-laulu?
Anna Eriksson-etkot. :D Mahtoi kyllä olla ihan järkyttävää.Tuli käytyä kyläilemässä paikassa jossa koko ajan soitettiin Anna Erikssonin biisejä. !
Anna Eriksson on kyllä just niitä laulajia joilta löytyy vain kaksi asentoa - täysillä tai ei mitään. Ihan joka biisi pitää vetää läpi aivan pää punaisena ja sen mikä palkeista lähtee. Kerta kaikkiaan raivostuttava laulaja.
En voi sanoa, että kaikki Jannan biisit, sillä tuskin olen niitä kaikkia kuullut. Kaikki Jannan biisit, mitkä olen kuullut ovat kuitenkin paskaa.
Olen kateellinen sinulle, koska olet pystynyt noin hyvin välttymään Jannalta. Minä olen kuullut radion kautta häneltä kappaleet "Läpinäkyvä", "Tytöt lähtee tanssimaan" ja "Paljon onnee". Erityisesti "Tytöt lähtee tanssimaan" tuntui viime vuonna soivan kaikkialla.Mitä ihmettä? Onko sillä muitakin biisejä kuin se "hullu sä et ole..." -länkytys?
"Tuu ja (vai Tuija?) ota mut, ota mut", ulisee Jonne Aaron, ja korvia itkettää.