Biisit, jotka saavat sinut voimaan pahoin

  • 393 040
  • 2 182
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tulee Friiltä katseltua usein iltaisin noita rikosdokkareita joita tulee monasti useampikin putkeen. Joka saatanan mainoskatkolla, eli siis nykynormin mukaisesti noin 10min välein, Frii mainostaa omaa kanavaansa mainoksessa jossa joku teiniritsa honottaa jotain näänänänäänäänäänäänää näänänänäänäänää. Taustalla "soi" kuin joku pomputtelisi koripalloa peltikatolla ja välillä jotain muuta monotonista pauketta. Tätä kutsutaan nykypäivinä siis musiikiksi ja on vielä arvatenkin jossain määrin suosittua. No, mulla on mennyt tähän maailmaan usko jo ajat sitten kaikenmaailman realitypaskan ja hevonvitun #someperseilyn myötä, ettei enää mikään juurikaan yllätä.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Niin, paska musiikki on hyvää silloin kun sillä on camp-arvo, mutta aivan karmeaa silloin, kun tätä(kään) ei pystytä saavuttamaan. Esimerkki jälkimmäisestä on Antti Tuiskun "Keinutaan". Onnittelut kuitenkin pohjoisen pojalle onnistuneesta comebackista. Kerää nyt niitä eläkerahoja, kerää joutuin.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Se biisi, joka soi juuri äsken Nordiksella ennen aloituskiekon pudottamista. Tai pahoinvointia aiheuttaa se, että joku kuuntelee tuollaista musiikkia.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Maamme-laulu?
Tämä oli aamun paras.

Ja kyllä kyllä, vaikka on so last season dumata Nickelbackia. Seuraava trendi on varmaan alkaa diggaamaan siitä. En stressaisi yhdestä biisistä illan biisilistalla jos muissa halliessa 99% on paskaa mitä dj ulos suoltaa, mutta samapa tuo, parasta tunnelma on silloin kun ei tarvitse soittaa musiikkia ollenkaan ja pitkästä aikaa näitäkin tilanteita todistettiin Nordiksella nyt keväällä kun puoli hallia lauloi bulilla ja loputkin hakkasi nahkaisia läpsyttimiään. Hienoa.

_
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tuli käytyä kyläilemässä paikassa jossa koko ajan soitettiin Anna Erikssonin biisejä. Loppuillasta teki mieli ampua haulikolla illanvieton emäntä, levysoitin, Anna Eriksson, itseni ja kaikki korvilla vain varustetut. Se jäi sitten vain ajatustasolle, koska haulikkoa ei ollut sillä kertaa mukana.
Huutaakohan Anna kotona lapsille, että:

Tulkaahan sisääääään!
Ruoka on valmistaaaaaaa!
Pian tulee kananuggettejaaaa-a!

Ei vielä pöytääääään!
Peskää paska sormistaaaaaa!
Sitten ruokarukoilemaaaaaan, kiitos antimistaaaa-aa-a!
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Tuli käytyä kyläilemässä paikassa jossa koko ajan soitettiin Anna Erikssonin biisejä. !
Anna Eriksson-etkot. :D Mahtoi kyllä olla ihan järkyttävää.
"Hei, hei! Saaks mä valita seuraavan biisin?"
"Joo, mitäs meinaat pistää?"
"Vois välillä kuunnella Annaa."
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Suuri osa yökerhoissa soitettavista biiseistä. Toki parin tunnin paikallaolon jälkeen olen niitannut itseni siihen kuntoon että sillä nyt ei ole mitään väliä kun tanssilattia kuluu alta, mutta paremmin kyllä viihdyn paikoissa missä soitetaan jotain ihan muuta kuin listahittejä.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Anna Eriksson on kyllä just niitä laulajia joilta löytyy vain kaksi asentoa - täysillä tai ei mitään. Ihan joka biisi pitää vetää läpi aivan pää punaisena ja sen mikä palkeista lähtee. Kerta kaikkiaan raivostuttava laulaja.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Tää Ellinoora vai pilluloora tillitoora mikälie. Lastenlauluja aikuisille ja Suomipopin tykityksen perusteella ihan parasta kaikkien mielestä, kun levyn jokasesta biisistä tehdään toistosoitto radioaalloille. Tunnen oikeasti, että mua pidetään vähän tyhmänä, kun kuuntelen mitä tällä leidillä on sanottavaa biiseissään. En kyllä keksi kuka tällaista haluaisi mennä vaikka perjantaina kuuntelemaan johonkin keikkapaikalle?

Kyllä se YLE Puhe vieläkin on paras musiikkikanava Suomessa.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Anna Eriksson on kyllä just niitä laulajia joilta löytyy vain kaksi asentoa - täysillä tai ei mitään. Ihan joka biisi pitää vetää läpi aivan pää punaisena ja sen mikä palkeista lähtee. Kerta kaikkiaan raivostuttava laulaja.

Niinpä. Valitettavaa on se, että Erikssonilla on kuitenkin hyvä ääni ja kyllä se laulaakin osaa, mutta ilmeisesti luulee olevansa liian tavis jos ei huuda.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
En voi sanoa, että kaikki Jannan biisit, sillä tuskin olen niitä kaikkia kuullut. Kaikki Jannan biisit, mitkä olen kuullut ovat kuitenkin paskaa. Sama koskee muutamaan muuhun artistiin kuten Sanni, Kashmir, Ellinoora jne... Paljon on näitä mistä en edes mitään tiedä, onneksi.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
The Thin Ice.

Tämä trippi- ja proge"jättiläisen" albumilta The Wall ei jätä kylmäksi.

Teeskentelevää hiplailua kuten lähes koko tuontato. Oksennan aina vähän suuhuni, kun kuulen tuon.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
En voi sanoa, että kaikki Jannan biisit, sillä tuskin olen niitä kaikkia kuullut. Kaikki Jannan biisit, mitkä olen kuullut ovat kuitenkin paskaa.

Mitä ihmettä? Onko sillä muitakin biisejä kuin se "hullu sä et ole..." -länkytys?
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Mitä ihmettä? Onko sillä muitakin biisejä kuin se "hullu sä et ole..." -länkytys?
Olen kateellinen sinulle, koska olet pystynyt noin hyvin välttymään Jannalta. Minä olen kuullut radion kautta häneltä kappaleet "Läpinäkyvä", "Tytöt lähtee tanssimaan" ja "Paljon onnee". Erityisesti "Tytöt lähtee tanssimaan" tuntui viime vuonna soivan kaikkialla.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Joko nuo biisit ovat niin totaalisen mitäänsanomattomia etteivät ole aiheuttaneet mitään reaktiota, tai sitten olen ihan oikeasti onnistunut välttymään. Joskus oikein mietin kun ehkä kuudetta miljoonatta kertaa kuulin radiosta "hullu sä et ole..." että onko tällä naisella ihan oikeasti mitään muita biisejä kun en ole koskaan kuullu mitään niistä.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tähän ketjuun kyllä osuu aika iso osa YleX -kanavalla soivasta musiikista. Minä koen puhelimen+korvanapit treenatessa hankalaksi niin salilla joutuu sitten tyytymään siihen mikä sieltä radiosta soi, ja yleensä se on YleX. Tuossa eräänäkin iltana olin salilla sellaiset vajaat 2 tuntia niin koko sinä aikana laskin 2-3 joten kuten siedettävää biisiä, en yhtään oikeasti hyvää, mutta useita täysin sietämättömiä biisejä jotka aiheuttivat lähinnä pakonomaisen halun käydä hajottamassa se radio. Ihan käsittämättömän paskaa musiikkia! Reilusti yli puolet suomiräppiä, loput sitten jotain käsittämätöntä länkytystä. Eikä asiaa kyllä helpota että suurin osa YleX:n juontajistakin on vitun raivostuttavia aikuispissiksiä.
 

Panther Claw

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
YleX on kyllä jo pitkään ollut täyttä soodaa. Kitaramusiikkia soittolistalla on n. 0-1 kappaletta kerrallaan ja sekin industrial/metalcore -osastoa. Erikoisohjelmat on ajettu lähes kokonaan alas ja mikkiin huutelijat puhdasta vitsiosastoa.

Joskus X oli siedettävä kanava (tosin ei koskaan Mafian veroinen), mutta nykyään sitä on lähes mahdoton erottaa kaupallisista.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
"Tuu ja (vai Tuija?) ota mut, ota mut", ulisee Jonne Aaron, ja korvia itkettää.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
"Tuu ja (vai Tuija?) ota mut, ota mut", ulisee Jonne Aaron, ja korvia itkettää.

Jonne Aaron on nykyisin lähes koominen, tai jotenkin säälinsekaisia tunteita herättävä hahmo. Yrittää vielä ylläpitää jonkinlaista rokkari-imagoa mutta musiikki on totaalisen hengetöntä ja munatonta Yö-iskelmää. Jonne on sellainen uuden ajan ollilindholm melkeinpä.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Alan Walkerin biisi Faded ei itsessään ole ärsyttävä, mutta se on soitettu puhki. Saman ilmiön ovat omissa korvissani kokeneet mm. Vesalan Teguila, Haloo Helsingin Kuussa Tuulee ja Chainsmokersin Roses.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös