Biisit, jotka saavat sinut voimaan pahoin

  • 393 002
  • 2 182

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Re: Re: Re: Rakkauden haudalla

Viestin lähetti Brewer
Jep ! Säv. ja san J.Leskinen , mutta biisi tuli tutuksi ( urpo sanonta mä tiedän , sorry ) Sakari Kuosmasen esityksenä. Eikös ?
Jörgen Hagelstam , itse pidän Saku Kuosmasen seijasimola - kierrätyksestä , ' Sulle silmäni annan ' ihan oikeasti.

Juu, tuli tutuksi Rytmitynnyrin esityksenä. Luulen, että Juice on tehnyt sen suoraan Kuosmaselle, eikä ole itse esittänyt sitä ollenkaan...mistä tuleekin mieleeni löysä knoppi; Kenelle Bruce Springsteen alunperin teki Hungry heart -biisin, jonka sitten levyttikin itse?

Ja se "Sulle silmäni annan" on nimenomaan Sliipparien Kuosmas-aikaista tuotantoa. En oo ihan varma, miltä levyltä, mutta veikkaan "Voikkaa ja huikkaa" -albumia.
 

catkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Re: Re: Re: Re: Rakkauden haudalla

Viestin lähetti JHag


Ja se "Sulle silmäni annan" on nimenomaan Sliipparien Kuosmas-aikaista tuotantoa. En oo ihan varma, miltä levyltä, mutta veikkaan "Voikkaa ja huikkaa" -albumia.

Äärimmäisen tärkeää tietoa, mutta löytyy albumilta "Turakaisten paratiisi".
 

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Re: Re: Re: Re: Rakkauden haudalla

Viestin lähetti JHag
Juu, tuli tutuksi Rytmitynnyrin esityksenä. Luulen, että Juice on tehnyt sen suoraan Kuosmaselle, eikä ole itse esittänyt sitä ollenkaan...mistä tuleekin mieleeni löysä knoppi; Kenelle Bruce Springsteen alunperin teki Hungry heart -biisin, jonka sitten levyttikin itse?

Ja se "Sulle silmäni annan" on nimenomaan Sliipparien Kuosmas-aikaista tuotantoa. En oo ihan varma, miltä levyltä, mutta veikkaan "Voikkaa ja huikkaa" -albumia.

Vastaan että ' Hungry Heart ' tehtiin YÖ orkesterille . Mutta sitten kun Springsteen huomasi miten loistavia biisejä Amppelipää - Lindholm tekee , niin ei kehdannut tarjota vaatimatonta ' Hungry Heartia ' enää , vaan nöyrästi levytti sen itse.

' Sulle silmäni annan ' Sliipparit levyltä ' Turakaisten Paratiisi '
 

Rolf Paski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Raittiuslegioona & FC Kraak
Suurimmat kauhunväristykset aiheuttaa DJ Ötz ja Hey baby. Ikäväkseni kyseinen ruotsinturkkilaisen renkutus on suht' yleinen vitutukseni käyrän nostaja lätkähalleissa.

Myös jokaikisen Suurlähettiläiden biisin kohdalla vaihtuu radioasema hyvinkin nopeasti.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Re: Re: Re: Re: Re: Rakkauden haudalla

Viestin lähetti Brewer
Vastaan että ' Hungry Heart ' tehtiin YÖ orkesterille


Väärin!! Se tehtiin Kirkalle, joka piti biisiä paskana ja tarjosi sitä Hectorille, joka tuttuun tyyliinsä kopioi sen merkiten sävellyksen omakseen ja pisti kipaleen sitten eteenpäin Sepi Kumpulaiselle. Sepi ei voinut ottaa ohjelmistoon Hungry Heartia, koska se oli niin pirun vaikea soittaa ja biisi päätyi lopulta Muskalle, joka käytti sitä vain soundcheckeissä, koska se oli liian huono levytettäväksi. Kirkan ja Ykänkin mielestä. No, kerran Bruce oli salanimellä Maukka Perusjätkä majoittuneena Hotelli Jämsään Suurajojen aikana ja kuuli sieltä keikan saaneen (erehdys, piti tilata Kirka) Muskan soundcheckin. "Perkele, onpa hyvä biisi, käyn kysymässä kenen se on.". No, Muska kertoi, että se on Hectorin biisi, ainakin hän ottaa Teostot siitä. Mutta tarkemmin nuottipaperia tutkiessaan hän löysi sieltä tikkukirjaimin kirjoitettuna: COMPOSED BY BRUCE SPRINGSTEEN. Bruce soitti John Landaulle ja kysyi, että kuka on Bruce Springsteen, johon John: "Sinä, senkin pahvi, älä enää liiku sen tyhmän huivipää Van Zandtin kanssa, seura tekee kaltaisekseen".

Bruce opetteli biisinsä uudelleen ja loppu on legendaa. Tällä hetkellä Hector käy kovaa taistelua biisin tekijänoikeuksista, koska "se on niin helppo, että pakkohan sen on olla mun sävellys ja jos ei oo niin korkeintaan bowien"
 

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Mä arvasin , että JHag tietää

Ainoa mikä jäi mainitsematta on , että todellisuudessa ' Hungry Heart ' on säveltäjäparin Kisu ' Jaws ' Jernströmin ja Kassu ' Putte ' Halosen käsialaa. Tärkeintä kuitenkin on , että Heikki Harma saa Teostot , eikä Hectorille jää mitään .
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Top 3

Rainer Friman: Linnut.
Arja Havakka: Lokki.
Veera Telenius: Miljoona ruusua.

? kaikki Claes Anderrson / Lenni Kalle Taipale: fuusio jazz paska..


..ja Arabiallaista jumalaa palvomaan..


K
 
Viimeksi muokattu:

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U13
Juuri äsken kuulin Chicks on speed-nimisen orkesterin kappaleen "We don't play guitars". Voi äiti, mitä tuubaa.
 

straiter

Jäsen
Suosikkijoukkue
FC Lahti, Werder Bremen
Ylivoimaisesti paskin renkutus, jonka olen kuukausiin kuullut, on ehdottomasti:

Sadetanssi - Kuvasi kaltainen

Ei kukaan voi tehdä tollaista lyriikkaa ilman vahvaa lääkitystä tai jotain sienikuuria. Tunnen ylpeänä häpeää.... ei vittu!

Ulkomaisesta musiikista tällä hetkellä nyppii kaikkein eniten Coldplayn tuotanto. Miten noin flegmaattista musiikkia voidaan tehdä? Ei ymmärrä, ei!
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti straiter
Sadetanssi - Kuvasi kaltainen

Off-topic - Kotiteollisuuden Hynynen totesi orkesterista seuraavasti : Olemme luoneet hirviön.

Tässä muutama kappale, jotka saavat minut itkun ja raivon partaalle.
 
Suosikkijoukkue
KärppäKerho, Leafs, Slovensko
Miten unohdin tämän...

STORMWING: Estonia

Te, ketkä olette kuulleet tämän, tiedätte mistä puhun koska tätä ei voi unohtaa.

"She used to sail across the Baltic...."

"...we'll dine out in Stockhooooolm!..."

jne.
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Juha Tapio - Mitä silmät ei nää, AARGH
Happoradio - Pois Kalliosta
PMMP - Rusketusraidat
 

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Lähes kaikki mitä Ylex, kiss, energy.. yleensä soittaa. Ylexillä tosin viikonloppuna pari ihan hyvää ohjelmaa.
 
No Doubt : It´s my life

Istuin parturi-kampaamossa kiroilemassa ja odottamassa kun tyttöystäväni hiuksille tehtiin jotain, mistä miehet eivät ymmärrä mitään, kun tuo edellä mainittu Talk Talk -cover lähti soimaan.

Eihän se nyt ihan läpipaska ollut, alkuperäinen sävellys kun on sen verran loistava, että mahdoton sitä on ihan täysin pilata, mutta parhaansa No Doubt sen inhottavan naisvokalistinsa johdolla yritti.

Paska on myös se Don´t speak -hitti.

Helvetin siat, tukehtukaa siihen ska-poppiinne ja tunkekaa vielä se torvisektio sen lehmän perseeseen! (vaikka eipä tuossa coverissa tainnut edes puhaltimia olla...)
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti cosmic_rodeo
No Doubt : It´s my life

Tämä kuulosti jo ajatuksena niin pysäyttävältä, että oli pakko koekuunnella biisi... No, tulos ei ollut niin kamala mitä kuvittelin, mutta erittäin turha versio joka tapauksessa.

Osaan jo kuvitella, kuinka noin vuonna 2015 joku Puffy Enema tekee räpätyksen, jossa käytetään tuon biisin kertosäettä. Tietäväisimmät teinit pääsevät sitten pätemään, että tämä biisi on alunperin reilun 10 vuoden takaa ja No Doubtin tekemä...
 
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers,ManU,jääkiekko,Brittifutis
ylivoimainen ykkönen Don Jonhsson big bannd!! täyttä paskaaa!!!Hyvänä kakkosena tulee joku suomi-rap bändi.oliskohan kapasiteettiyksikkö...jotain ne jostain mamista laulaa siinä. Oksettaa koko kappale. Ja tottakai lista pääsee Maija Vilkkumaa. Nainen ei osaa laulaa. Mutta ostakaa hyvät ihmiset Stratovarius:elements part 2. toimiva levy
 

Erkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset
Viestin lähetti vision
Tässä muutama kappale, jotka saavat minut itkun ja raivon partaalle.

En ole viitsinyt tähän ketjuun kirjoittaa aikaisemmin kun olen ajatellut etten jaksa luetella kaikkea mikä vituttaa. Nyt tämäkin ongelma sitten ratkesi, kun löytyi tuolloin kompakti paketti täynnä sitä itseään. Erityismaininta tästä paskojen all-star ketjusta kuuluu ilman muuta Petri "gay-prinssi" Munchille. Siis hyi saatana potenssiin sata! Ei ikinä enää työpaikalle, jossa on keskusradio...

(yhä traumatisoitunut)
 
Joltakin radiokanavalta tuli taas pitkästä aikaa Mamban (?) kamala kipale, jonka kertosäkeessä vokalisti kysyy imelällä äänellä "Meille vai teille, miltäs kuulostaa?". No ei meille ainakaan kiitos, hirveältä kuulostaa. Biisin kruunaavat aina ajoittain törisevät kasarisaksofonit.

Aivan järkyttävää paskaa, joka luonnollisesti myy erinomaisesti.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Juha Tapio - Ukkosta ja ullakolla

Ei vittu mitä paskaa! "Mitä silmät ei nää" oli hyvä kun kuuli pari kertaa, mutta liikasoitto pilasi senkin. Kiitos vaan Nova ja KissFm.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Bauer
Kaikki mitä laulaa eräs Justin Timberlake.

Allekirjoitan. Yök. Ja nyt tämä Justin aikoo tehdä oman versionsa We Are the World-kappaleesta. Toivottavasti en kuule sitä ikinä missään.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Nännimäinen
Joltakin radiokanavalta tuli taas pitkästä aikaa Mamban (?) kamala kipale, jonka kertosäkeessä vokalisti kysyy imelällä äänellä "Meille vai teille, miltäs kuulostaa?".

Kyllä vain. Mamba, Suomen lahja maapallon kidutuskomitealle. Aivan järkyttävää tuubaa. Hyi saatana. Oksettaa. Tuo biisi taitaa olla se kaikkein kamalin, mitä tulee mieleen.

Tuollaista skeidaa ei saa kukaan tehtyä edes parodiamielessä. Janos Valmusen Bussipysäkilläkin on sinfonia tähän kappaleeseen verrattuna.

Mambaa saamme kiittää muun muassa seuraavista paskanjohdannaisista:
-Meille vai Teille
-Älä jätä minua ("Muiistaaan kun ensi kerran sinua suutelin... ja kuinnnka palljon silloin pelkäsiiiin...." AAARGGGH)
-Mitä yhdestä särkyneestä sydämestä

Tee vuoden kulttuuriteko. Polta Mamban levy.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös