Biisit, jotka saavat sinut voimaan pahoin

  • 393 949
  • 2 182

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Siiri Nordin : Sydämeni osuman sai tjsp. Aivan uskomatonta tuubaa, joka saa hyvän mielen vaihtumaan syväksi *tutukseksi. Myöskin killerin koko tuotanto sekä ennenkaikkea naughty boy on suurinta sontaa, mitä suomesta on Anssi Kelan ohella vähään aikaan tullut. Miten ihmeessä tällaista mitäänsanomattomuutta voidaan tosissaan viedä ulkomaille ja vielä vakavalla naamalla? Kuulostaa ihan vanhojen aikojen euroviisu-hehkutukselta, nyt meillä on todellinen timantti käsissämme. Se, että yhtye saa kappaleensa pyörimään mtv:lle, ei todellakaan ole mikään maailmanvalloitus.

Spesialisti : Älä tule myöhään kotiin. Anita Hirvosen sämpläämisestä ei voi tulla mitään hyvää, ei todellakaan.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Re: Ekaks Suomi osasto

Viestin lähetti Brewer
- Yö(k) orkesterin KOKO tuotanto

Aijjai, nyt matalana siellä, nää on ikäviä asioita! Yä on omassa lajissaan ihan ykköstavaraa, pirun hyviä livesoittajia kaiken lisäksi.

Yksi on ylitse muiden. Se menee näin: "Sinä olet ihminen muista se, sinä olet aava ja rannikko.....jne jne". Voi vittu, missä muualla kuin Suomessa ja Albaniassa pääsee levyttämään tuollaisilla lahjoilla?

Yleisesti ottaen tämä ketju on hauskaa triviaalia älämölöä. Aivan järjetön väittelynaihe että kumpi on yököttävämpää musaa, Britney Spears vai G.F.Händel? Eikä se ole muuten saksalainen hevibändi, teineille tiedoksi. Makuasioita.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Re: Re: Ekaks Suomi osasto

Viestin lähetti JHag
Yksi on ylitse muiden. Se menee näin: "Sinä olet ihminen muista se, sinä olet aava ja rannikko.....jne jne". Voi vittu, missä muualla kuin Suomessa ja Albaniassa pääsee levyttämään tuollaisilla lahjoilla?
Viilaanpa pikkaisen pilkkua, Zen Cafen "Ihminen" kipaleessa lauletaan:

sinä olet ihminen muistatko
sinä olet aava ja rannikko
sinä olet tuulia latvoissa
natiseva silta ja nauloja
sinä olet ihminen muistatko

Upeaa, muuta en voi sanoa. Ja mikä saa minut voimaan pahoin? Kai tähän on jo tullut jo avauduttua mutta Yö. Hyi vittu. Laulajan ääni aiheuttaa jo oksennusrefleksin.

Sitten Mamba. Antakaa mulle nyrkkeilyhanskat ja sitokaa se vielä-on-kesää-jäljellä-juntti kulmaan. Sitokaa muuten toiseen kulmaan Novan ohjelmapäällikkö niin päästään siitäkin.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Viestin lähetti St. Pat
Mamba ja Tero Vaara: Koko tuotanto

Tähän on kyllä hyvin helppo yhtyä. Niin hirvittävän ärsyttävää kamaa, että jopa koko Tero Vaaran näkeminen tuo väistämättä pään sisään kaikkia väkivaltaisiksi luettavia ajatuksia audio/videolaitteita kohtaan. Ei sentään vielä ole joutunut rikkomaan mitään.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Re: Re: Re: Ekaks Suomi osasto

Viestin lähetti Nikke
Sitten Mamba. Antakaa mulle nyrkkeilyhanska ja sitokaa se vielä-on-kesää-jäljellä-juntti kulmaan. Sitokaa muuten toiseen kulmaan Novan ohjelmapäällikkö niin päästään siitäkin.

Justiinsa. Sielunveli :)
 

kapa76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kari Tapio: Juna kulkee
Arja Koriseva: Kuningas kobra
Jari Sillanpää: Kuuleeko Eero

Ehdoton top 3 minulla
 
Viestin lähetti kapa76
Jari Sillanpää: Kuuleeko Eero

Ei vittu. Onko Sillanpäällä oikeasti tuon niminen kappale? Pakko kuulla!

Antti Huovilan tai jonkun semmoisen kappale "Vaskikellot" on muuten aika paska. Jos ette ole kuulleet, niin älkää vaivautuko.
 
Suosikkijoukkue
KärppäKerho, Leafs, Slovensko
Ihan alkuun:

Minkä ihmeen takia te ihmiset kuuntelette sitä radiota?!

Kun ei pieni ihminen ymmärrä. Ostakaa levyjä, sellaisia mistä itse tykkäätte ja kuunnelkaa niitä.

Ilmeisesti suurin osa joutuu kuuntelemaan työssä tms? (vain sen takia että kaikilla työpaikoilla on ilmeisesti pakko yhteisestä sopparista kuunnella radiota)

Joka tapauksessa, asiaan eli musiikkiin, jota joutuessaan kuuntelemaan aiheuttaa hallitsemattomia kädenliikkeitä ja sekavia lauseenpätkiä sekä kuolausta raivotautisen tavoin.

Neljä Ruusua eli 4R: Hunningolla - ehkä maailmanhistorian huonoin kappale, bonuspisteet Ilkka "No talent" Alangon henkäilyille joka säkeen lopussa

Tehosekoitin - Kaikki (nuoret jätkät?) haluaa/haluu mennä sekaisin, tai jotain sinnepäin....hyvä Lahti! Voiko alemmaksi mennä? Kuolkaa.

Will Smith - Se Miami-biisi

Houstonin ja Careyn duetto jossa lauletaan Miraclesta

the Rasmuksen koko sontainen tuotanto, erityisesti biisi mikä menee näin: O-o-o-oo, o-o-o-Oooo

Muita tulee mieleen varmasti myöhemmin. Ai niin, Aki Sirkesalo! CosmicRodeo muuten, ekassa viestissäsi erittelit onnistuneesti The-bändejä, olen täysin samaa mieltä.

J.Karjalainen unohtui mainita. Haluaisin oikeudelliseen vastuuseen tahot jotka antavat hänelle vuosi vuoden jälkeen uusia levytyssopimuksia.


edit: raivotautisesta kuolauksesta aiheutuneita kirjoitusvirheitä
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tässä ketjussa jo aiemminkin mainittu Mamban Vielä on kesää jäljellä saa myös minut voimaan pahoin. Pahoinvointia aiheutuu erityisesti silloin, jos satun kuulemaan tuon biisin sateisena lokakuun aamuna tai vielä parempi, tammikuussa, radiosta. Noin pääsi tapahtumaan viime vuoden vaihteen jälkeen.

Myös osa The Rasmuksen lauluista on alkanut herättämään inhoa minussa viime aikoina.
 

Sisäliitin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Zen Cafe ja Yö ovat ihan kuunneltavia, elleivät jopa hyviä.

Lähiaikoina ovat oksettaneet Jonna Tervomaan Rakkauden haudalla ja Siiri Nordinin Sydämeni osuman sai. Arrgghh!

Ainiin ja meinasi unohtua, tietenkin myös Egotripin Älä koskaan ikinä saa yökkäys refleksin käynnistymään. Tästä voimme kiittää Radio Novaa...
 

rico

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Semmoinen ämmä kuin Laura Voutilainen on itsessään niin syvältä kuin olla ja voi. Nothing personal.

Mamba ei myöskään minuun uppoa. Samuli Edelmannilta muutama on ihan hyväkin biisi, loput sitten vähän niin ja näin. The Rasmus, Gimmel ja Pikku G aivan perseestä. Sitten muut suomalaiset räppärit tekevät ihan hyvää juttua, ihan ok.

Sitten eräs viisu joka minua henkilökohtaisesti risoi vuoden alkupuolella oli Madonnan Die another day. Voi kiesus miten ärsyttävä biisi, kerrassaan. Enkä muutenkaan kauheasti Madonnasta pidä.

No onhan sitä oltava hyvää ja huonoa musaa.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti kapa76
Jari Sillanpää: Kuuleeko Eero

Mitä? Onko Jari "no woman no cry" Sillanpää tullut ulos kaapista?? Mäkin haluaisin kuulla tän biisin, en usko ennenkuin kuulen, että tällainen on olemassa!

Tero "laulava kyrpä" Vaara ei myöskään kuulu suursuosikkeihini. Lisäelementtinä häneen liittyvään ärsytyslistaan liittäisin Terden kitaransoittoasennon. Huh! Saisko jostain vielä lyhyempää hihnaa? Ihan Gypsy Kings -osastoa. Tarkkailkaa ja voikaa pahoin!

"sinä olet mulkku muista se sinä olet pillu muista se sinä olet lehmä muista se sinä olet turku muista se sinä olet..." (eräiden kotibileiden biisituotantoa ja sitä riitti uuvuksiin asi)
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Egotripin "Älä koskaan ikinä" oli aluksi ihan jees viisu. Nyt liiallisella soitolla (kiitos Nova!) kappale todellakin aiheuttaa suunnattoman vitutuksen. Liika soitto on aina liikaa, joka kappaleessa. Eppunormaalit ja kumppanit on raiskattu moneen kertaan Novan, Kissin ja muiden toimesta.

"Kuuleeko Eero" on aivan karmea biisi. Ne, ketkä eivät ole kuulleet, niin toivokaa, että ette myös vastaisuudessa kuule. Ja kiitokset Brewerille päivän parhaasta kommentista. Sai hyvät aamunaurut, heh.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Re: Kuuleeko Eero ?!

Viestin lähetti Brewer
Pitänee olla " Tuleeko Eero ? "

:D

Onkohan biisitekstissä mukana myös kuolematon IS:nkin lööppiin päässyt "rauhoitu rakas" joka jatkuu:...muista vetää edestakas"
 
Suosikkijoukkue
KärppäKerho, Leafs, Slovensko
Laura Voutilainen

Tämä henkilö täällä mainittiinkin ja tulipa mieleeni ysärin alusta varmaan hänen eka sinkkunsa tms. Kyseessä on yksi historian luotaantyöntävimmistä teinienkosiskelubiiseistä, kertosäe meni jotenkin "Bailataan, jengi juhlii". Siis vielä Tehosekoitintakin huonompaa.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti kettu666
Lähiaikoina ovat oksettaneet Jonna Tervomaan Rakkauden haudalla ja Siiri Nordinin Sydämeni osuman sai. Arrgghh!

Ainiin ja meinasi unohtua, tietenkin myös Egotripin Älä koskaan ikinä saa yökkäys refleksin käynnistymään.

Agree, agree, agree! Nuo kaikki kolme ovat kyllä aivan järkyttävää settiä. Varsinkin kaksi ensimmäistä on niin huonoa potaskaa että jos vahingossakin sattuu moisen aamulla kuulemaan, on koko päivä piloilla.

Epäilen viimeviikonloppuisen pahoinvointinikin liittyvän näihin laulatuksiin. Ameriican ihmemaassa joku varmasti haastaisi näistä oikeuteen terveyden pilaamisesta.

Lisäksi Pmmprrprp (mikälie) -duon "Niina" laulu on jotain aivan hirveää. Huutamista ja möykkäämistä, kiljumista ja epävireistä laulamista. Muistan pikkusiskoni laulaneen samalla tavalla joskus 3-4 vuotiaana..
 

kapa76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti JHag
Mitä? Onko Jari "no woman no cry" Sillanpää tullut ulos kaapista?? Mäkin haluaisin kuulla tän biisin, en usko ennenkuin kuulen, että tällainen on olemassa!...

Kyllä se sieltä kaapinovesta vilkuilee. Kuuleeko Eero on Jari Sillanpään levyllä nimeltä: Onnenetsijä
 

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Rakkauden haudalla

Tämä Jonna ' kappas vaan minttu sekä ville ' Tervomaan biisi on ala - arvoinen kierrätys Sakari ' minkäs minä sille voin , että olen Juha Laitilan näköinen ' Kuosmasen loisteliaasta biisistä.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Re: Rakkauden haudalla

Viestin lähetti Brewer
Tämä Jonna ' kappas vaan minttu sekä ville ' Tervomaan biisi on ala - arvoinen kierrätys Sakari ' minkäs minä sille voin , että olen Juha Laitilan näköinen ' Kuosmasen loisteliaasta biisistä.

..joka on muuten Tampereen Nahkakuulan eli Juice Leskisen sävellys ja sanoitus. Itselleni Rytmitynnyri Kuosmasen kaikki tulkinnat aiheuttavat lievää suurempaa vitutusta, koska kaverin arsenaalissa ei ole muita asentoja kuin pateettinen ylitulkinta a.ka. mölinä. Joten pinnat "Minttu sekä Fernet" Tervomaalle tästä Leskis-tulkinnasta mielestäni. Eleetön esitys ja aika nätiksi on tytön lärvikin saatu siinä videossa. Kuosmasen versiota ei -luojan kiitos- ole videoitu. Mitä muuten tarkoittaa: "...jos se sopii sun pirtaan?" Joo, kyllä mä teknisesti tiedän mitä se meinaa, mutta väitän, että tässä kohtaa sanataiteilija Leskinen on taas antanut riimin mennä järjen ohi. Mikä on sinänsä vain pieni kauneuspilkku kokonaisuudessa.

On kuitenkin yksi periodi Kuosmasen urassa, josta varauksetta pidän; ne vuodet, jolloin Kuosmanen soitti Sliippareissa. Vieläkin nauran vedet silmissä, kun muistan Dingo-kuumeen ollessa kuumimmillaan Sliipparien versiota "Sinä ja minä" -biisistä. Kuosmanen oli pukeutunut tiukkaan verkkohaalariin (kyllä!) ja lauloi värisevällä äänellä: "Mä muna pystyssä katuja kävelen..". Vibran sai aikaan Sakua selkään koko ajan takonut Silu Seppälä. Oih, niitä mauttomia aikoja!
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Re: Rakkauden haudalla

Viestin lähetti Brewer
Tämä Jonna ' kappas vaan minttu sekä ville ' Tervomaan biisi on ala - arvoinen kierrätys Sakari ' minkäs minä sille voin , että olen Juha Laitilan näköinen ' Kuosmasen loisteliaasta biisistä.

Jaa, täh? Eiköhän tämä kuitenkin ole ihan Juicen tuotantoa?

edit: Jhag ehti ensin.

No, lisätään vitutuslistaan sitten tämä PMMP:n uusi renkutus...
 

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Re: Re: Rakkauden haudalla

Viestin lähetti Ohmi
Jaa, täh? Eiköhän tämä kuitenkin ole ihan Juicen tuotantoa?

edit: Jhag ehti ensin.

No, lisätään vitutuslistaan sitten tämä PMMP:n uusi renkutus...

Jep ! Säv. ja san J.Leskinen , mutta biisi tuli tutuksi ( urpo sanonta mä tiedän , sorry ) Sakari Kuosmasen esityksenä. Eikös ?
Jörgen Hagelstam , itse pidän Saku Kuosmasen seijasimola - kierrätyksestä , ' Sulle silmäni annan ' ihan oikeasti.
 

Memmu26

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Oikeastaan tällä hetkellä kauheinta paskaa on Don Johnsson Big Bandin kaikki biisit, Maija Vilkkumaan tuotanto, Anssi Kelan tuotanto yms. muu suomipop/rap/rock. Järkyttäviä suomennoksia upeista vanhoista kappaleista on taas väkisin väännetty = esim. se Siirin biisi. Samoten koko Suomen iskelmätuotanto tähän samaan kategoriaan.. Huh, kanava kääntyy usein radiosta näiden ansiosta.
 

1900

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal ja Lahden Reipas
Oksennusten ykkönen:

-Se Neon 2 biisi, jossa lauletaan mannapuurosta ja mansikoista. Hyi vittu, että osaa olla vistottava kokemus koko viisu.

-Myöskin korkealta kirkuvat joikaajat tyyliin Celine Dion, Whitney Houston ja Mariah Carey aiheuttaa raivopuuskan radiota kohtaan.
 

Anton

Jäsen
Vaimoihmisen uusin hankinta on Jean S:n cd. Nyt meillä sitten kokeillaan Jean S(ucks!) rompun yhtämittaisen soiton maailmanennätystä.
Pikkuhiljaa olisin kypsä jo muuttamaan vaikka anoppilaan lepäämään.
Miksi pirussa tämmöistä tehdään ja miksi tällaista saa myydä?

Lävistykset ovat muodikkaita ja kiitos Jean S:n, olen ajatellut hankkia kieli-, nenä-, kulmakaari-, polvilumpio-, genitaali-, ja napalävistyksieni lisäksi tärykalvolävistykset…
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös