Yksi tosi paha biisi on myös Coco Jamboo, en onneksi muista tuon kammotuksen esittäjää. ...
Viestin lähetti polvipetteri
Äsh, unohtuihan se yksi suurimmista inhokeistani, mutta joku kirjoittaja tulla edellä palautti mieleeni nämä Alangon veljekset, joiden koko tuotanto kaikessa imelyydessään on sellaista sontaa, ettei sitä pysty mikään valtakunnan puhtaanapitolaitos suodattamaan. Taitaisi olla Riihimäen ongelmajätelaitoksellakin nielemistä veljesten (ja heidän yhtyeittensä) nuottivihkoissa.
Viestin lähetti Pressiboxi
Eilen pärähti Sub TV:n yleensä kelvokkaalta Sessionsilta sellaista scheissea ettei pahemmasta väliä. Heaven And Hell -niminen pumppu on todella heikko esitys jopa camp-huumorina.
Viestin lähetti Sistis
Sa loukka minu kulttuuri!
Ilkka Alangon tekstien suhteen allekirjoitan tämän väitteen, mutta että Sir Ismon tekstit sontaa... paskapuhetta. Ismon tekstit imeliä??? Mainitse yksikin nimeltä. Ilkka niitä teinidepressio-tekstejä suoltaa, mutta ei vanhempi veljeksistä.
Viestin lähetti PeteX
Näin. Ilkan ja Ismon musa eroavat toistaan yhtä paljon kuin Pop ja Rock. Kannattaa kuunnella vaikka Hassisen Koneen kokoelma, jossa ei imelyydestä ole puhettakaan. Ismon nykytuotanto on hieman liikaa erikoisuuden tavoittelua, vaikka kyllä hieman vanhempi "Taiteilijaelämää" toimii.
Viestin lähetti korkki
Anteeksi, mutta minä en voi ymmärtää että joku Suomalainen voi edes väittää Suomen, kotimaamme lipulle tehtyä laulua fasismiksi. Vai olemmeko me Suomalaiset fasisteja?
Kuules Gagne, Tony Halmetta lainaten: Mä voin pistää sun Ladaas sen verran bensaa tankkiin että pääset itärajan taa laulamaan suurta ja mahtavaa jos ei lippulaulut innosta.
Emmätiedä onko se nyt lauluna mitään mahtavaa, mutta oman kotimaamme laulu kuitenkin. Anteeksi vaan politiikka tässä ketjussa, mutta kun koti ja isänmaa ovat minun arvoasteikossani korkealla. Jos ei meidän isoisät olisi "sinun puolestas elää ja kuolla" niin täällä asuisi Venäläissiirtolaisia ja aitoja Suomalaisia olisi elossa ehkä kaksi miljoonaa joista puolet muualla kuin Suomessa.
Viestin lähetti Gagne
Sjina mene ljukema njuottivjihko, kjirjastosta vaikka. Sielta sina katso mikä vuosi on tuo bjisi tehty. Sitte sjina katsoa hjistoriakirja mjillainen mjeno tässä mjeidan armas Sjuomi maa olla sjilloin ollu ja vjeta johtopjäätöksiä.
Ja sitten voit mennä katsomaan jotain Kolmannen Valtakunnan symboliikasta ja siitä, millä asenteella punamustavalkoiseen pallolippuun suhtauduttiin. Saatat havaita jotain yhtäläisyyksiä.
Niin ja 70-luvun pikkupioneerit olivat niin kommunisteja kuin olla voi. Koko 70-luvun alkupuoli oli yhtä kommunismia. Silloin nämä ihanat sosiaalitädit keksivät kaikkia kivoja lakeja kuten lasta ei saa kurittaa jne. Ilmeisesti tuli traumoja lapsuudesta kun olivat kasvaneet aikuisiksi. Minä olen ainakin sitä mieltä että nämä ongelmat nykynuorison kanssa johtuvat juuri siitä että nämä nuoret on kasvatettu ilman kuria. Nyt on huumeongelmaa ja muuta pikkurikollisuutta yhä nuorempien parissa.Viestin lähetti Gagne
Myös suojeluskunnat nähdään poikkeuksetta "positiivisina" organisaatioina. Mitä muuta ne olivat kuin suomalainen versio SA:sta? Nämä rakenteet vaikutavat kuitenkin edelleen juuri esim. kouluissa. Mitä on junioriurheilu? Tottelemaan opettelua ilman kyseenalaistamista...