Kyllä mulla näkyy menneet koosteet puhelimen Ruutu-sovelluksessa kun klikkaan Big Brotheria. Tulevista koosteista en tiedä kun tulevat livenä joka ilta ysiltä.Mistä muuten näkee Neloselta tulevat koostelähetykset? Kai ne jostain kuitenkin näkee tallenteena? Samalla lailla kuin Maikkarin ohjelmat näkee ainakin MTV-palvelusta. Ruudusta luulin että ne näkisi mutta ei sinne ole tullut vasta kuin kakkosjakso, missä ei ole kuin sunnuntain ja maanantain aamuyön tapahtumia. Minulla on kuitenkin maksulliset Ruudun tunnukset.
Ja taitaa muuten olla ärsyttävä joku bugi? tuossa että kun 24/7 katselun lopettaa sammuttamalla digiboksin katselutilassa niin seuraavalla kerralla on koko Ruutu tiltissä ja täytyy poistaa sovellus ja asentaa uudelleen? Muu ei tunnu auttavan. Pitäisi kai sammuttaa niin että ohjelmavalikon päällä ollessa vasta digiboksi kiinni. Tämän kun aina vaan muistaisi. Menee vaan niin helposti kiinni boksi tuossa katselutilassa, lähes kuin vaistomaisesti.
DNA Hubissa jää kanssa 24/7 still-kuva näkyviin jos boxin sammuttaa kesken katselun. Mun ei tartte toki poistaa sovellusta, riittää kun painaa tuota koti/päävalikko-nappia niin homma toimii.