Big Brother Suomi 2022

  • 85 174
  • 561

NakkiFakiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Charlestown Chiefs
Mistä muuten näkee Neloselta tulevat koostelähetykset? Kai ne jostain kuitenkin näkee tallenteena? Samalla lailla kuin Maikkarin ohjelmat näkee ainakin MTV-palvelusta. Ruudusta luulin että ne näkisi mutta ei sinne ole tullut vasta kuin kakkosjakso, missä ei ole kuin sunnuntain ja maanantain aamuyön tapahtumia. Minulla on kuitenkin maksulliset Ruudun tunnukset.
Eihän noita koosteita ole telkkaristakaan tullut vasta kuin yksi kappale, eli se eilisen jakso? Sunnuntainahan koko show vasta starttasi sen livelähetyksen myötä, tänään illalla tulee telkkarista sitten toinen koostejakso jossa on eilisen tapahtumia.
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Mistä muuten näkee Neloselta tulevat koostelähetykset? Kai ne jostain kuitenkin näkee tallenteena? Samalla lailla kuin Maikkarin ohjelmat näkee ainakin MTV-palvelusta. Ruudusta luulin että ne näkisi mutta ei sinne ole tullut vasta kuin kakkosjakso, missä ei ole kuin sunnuntain ja maanantain aamuyön tapahtumia. Minulla on kuitenkin maksulliset Ruudun tunnukset.

Ja taitaa muuten olla ärsyttävä joku bugi? tuossa että kun 24/7 katselun lopettaa sammuttamalla digiboksin katselutilassa niin seuraavalla kerralla on koko Ruutu tiltissä ja täytyy poistaa sovellus ja asentaa uudelleen? Muu ei tunnu auttavan. Pitäisi kai sammuttaa niin että ohjelmavalikon päällä ollessa vasta digiboksi kiinni. Tämän kun aina vaan muistaisi. Menee vaan niin helposti kiinni boksi tuossa katselutilassa, lähes kuin vaistomaisesti.
Kyllä mulla näkyy menneet koosteet puhelimen Ruutu-sovelluksessa kun klikkaan Big Brotheria. Tulevista koosteista en tiedä kun tulevat livenä joka ilta ysiltä.

DNA Hubissa jää kanssa 24/7 still-kuva näkyviin jos boxin sammuttaa kesken katselun. Mun ei tartte toki poistaa sovellusta, riittää kun painaa tuota koti/päävalikko-nappia niin homma toimii.
 

Liitteet

  • Screenshot_2022-09-06-17-52-00-62_9f2c7e99e75d5749cb7c56166ea10f8e.jpg
    Screenshot_2022-09-06-17-52-00-62_9f2c7e99e75d5749cb7c56166ea10f8e.jpg
    787,9 KB · kertaa luettu: 126

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kyllä mulla näkyy menneet koosteet puhelimen Ruutu-sovelluksessa kun klikkaan Big Brotheria. Tulevista koosteista en tiedä kun tulevat livenä joka ilta ysiltä.

DNA Hubissa jää kanssa 24/7 still-kuva näkyviin jos boxin sammuttaa kesken katselun. Mun ei tartte toki poistaa sovellusta, riittää kun painaa tuota koti/päävalikko-nappia niin homma toimii.

Just, minulla on tuolla Ruudussa myös katseltavissa kaksi ensimmäistä koostejaksoa. Eli taitaa olla sittenkin ihan oikein? Jotenkin ajattelin että eilisen päivän tapahtumat olisivat mahtuneet ja ehtineet jo eilisillan koosteeseen mutta näin ei taida ollakaan.

Tärkeää nähdä myös tuo koostejakso kuitenkin. Sen avulla pystyy paremmin varmaan hahmottamaan kokonaistapahtumat. Kun en pysty ja ehdi kuitenkaan katselemaan kakskytneljäseiskaa koko aikaa. Kakskytneljäseiskasta sitten väläyksiä sieltä ja väläyksiä tuolta, riippuen mihin aikaan on ruudun ääressä.
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Just, minulla on tuolla Ruudussa myös katseltavissa kaksi ensimmäistä koostejaksoa. Eli taitaa olla sittenkin ihan oikein? Jotenkin ajattelin että eilisen päivän tapahtumat olisivat mahtuneet ja ehtineet jo eilisillan koosteeseen mutta näin ei taida ollakaan.

Tärkeää nähdä myös tuo koostejakso kuitenkin. Sen avulla pystyy paremmin varmaan hahmottamaan kokonaistapahtumat. Kun en pysty ja ehdi kuitenkaan katselemaan kakskytneljäseiskaa koko aikaa. Kakskytneljäseiskasta sitten väläyksiä sieltä ja väläyksiä tuolta, riippuen mihin aikaan on ruudun ääressä.
24/7 seuraajille ei kooste tarjoa mitään uutta. Paremminkin pistää harmittamaan kun tietää mitä päivän aikana on tapahtunut ja koosteessa fiilistellään mieluummin uusia tapetteja ja sohalla makoilua.

Toivottavasti Kim Sainio jatkaa viikottaisia visiittejään studiossa vaikkei pääse sille Vehviläiselle enää vittuilemaan.
 

lainelaser

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL Leijonat Huuhkajat JYP
Sainio tosiaan loistava kommentaattori. Toivottavasti nähdään tällä kaudella.

Tosin mitä kommentoitavaa tässä on, kun talossa ei tapahdu oikein mitään. Yksi kilpailu ja täts it. Sit maataan ja istutaan ja odotetaan että BB armahtaa nukkumaan.
 

Tonny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sainio tosiaan loistava kommentaattori. Toivottavasti nähdään tällä kaudella.
Eikös se siellä ole taas tälläkin kaudella vakituisena kommentaattorina, en tosin muista minä päivänä. Harmi kyllä kun hönö-Kimmo puuttuu, muodostivat Sainion kanssa hyvän duon studioon.
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Molemmat tämän kauden koosteet nähneenä en ihmettele yhtään jos BB ei koukuta.

Kim Sainio vieraana huomenna keskiviikkona koosteessa, antakaa vielä yksi mahdollisuus tälle kaudelle.
 

JoMe84

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers & 76ers. ManU. Pioneer DJ
Heidi, Marko ja Reeo häätöäänestyksessä tänään. Ite en edes muista että kuka tuo Heidi on. Olikos Marko tää turkulainen? Ja Reeo sitten ulkonäön perusteella joku jatkoaikalainen.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Big Brother ilman viinaa on vähän kuin jääkiekko ilman taklauksia. Antaisivat edes sellaisia tehtäviä, joissa nuo tyypit joutuisivat joko a) valvomaan helvetin pitkään, b) syömään äärimmäisen pienellä budjetilla todella huonosti täyttävää ruokaa, c) olemaan ulkona vaikka neljä päivää putkeen ja d) pitämään pitkiä taukoja tupakoinnista, kun kerran alkoholi on ilmeisesti kielletty ravintoaine.

Kaiholla muistelen alkuaikojen BB:tä, jolloin muutama asukas meni tuhlaamaan ruokarahat röökiin ja alkoholiin, jolloin jo muutenkin nälissään oleva muu porukka nostatti aikamoisen mekkalan. Oi niitä aikoja!
 

DTremens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, PattU, Wolves, Patriots
Big Brother ilman viinaa on vähän kuin jääkiekko ilman taklauksia. Antaisivat edes sellaisia tehtäviä, joissa nuo tyypit joutuisivat joko a) valvomaan helvetin pitkään, b) syömään äärimmäisen pienellä budjetilla todella huonosti täyttävää ruokaa, c) olemaan ulkona vaikka neljä päivää putkeen ja d) pitämään pitkiä taukoja tupakoinnista, kun kerran alkoholi on ilmeisesti kielletty ravintoaine.

Kaiholla muistelen alkuaikojen BB:tä, jolloin muutama asukas meni tuhlaamaan ruokarahat röökiin ja alkoholiin, jolloin jo muutenkin nälissään oleva muu porukka nostatti aikamoisen mekkalan. Oi niitä aikoja!

Ei pitäisi olla mikään ongelma tuo ruoka mitä näytti varaston "peruselintarvikkeita" olevan. Sielä oli puurohiutaleet, riisi ja monenlaisia papuja ainakin muun lisäksi. Ei paljoa tarvii kaupasta saada niin tekee ihan ravitsevaa "pöperöä". Tomaattimurskaa, sipulia, suolaa ja jotain mausteita niin tekee jo ravitsevaa joskin yksitoikkoista ruokaa peruselintarvikkeiden kanssa.

Toki kauppa-aika rajoittaa myös tekemistä mutta semmoisia perusasioita jos osaa ostaa nii pysyy hyvällä ravinnolla. Monesti tuola menee kaupassa se aika siihen kun etsitään sitä juuri tiettyä leipää ja leivänpäälisiä jne jne.

Tuo tyhmät/houkutuksille alttiit ihmiset kauppaan toimii juuri siksi että "eivät osaa" tai hairahtuvat vaikka suunnitelma olisi. Toki tuo alkoholi-tupakka toteutumai lie vaikea enää isoveljen saavuttaa nykypäivänä, kun porukka ei ole niin "viinaan tottunutta" ja ymmärtää että häätöuhkaan siitä päätyy todennäköisesti.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Minuuttiakaan en ole ohjelmaa seurannut, koska en omista Ruutu plussaa, joten olen lähes täysin tämän ketjun varassa, mitä tulee ohjelman seuraamiseen. Omat suosikkini tällä hetkellä ovat Daiyana, Heidi ja Reeo. Kaksi ensimmäistä ulkonäön perusteella ja kolmas sen takia, että hän vaikuttaa rennolta tyypiltä.

Asukkaat, joiden poistamista talosta toivon mahdollisimman nopeasti, ovat Tuula, Nabaz ja sanotaan vaikka sitten Miikka. Tuula puhuu liikaa. Kahta muuta en oikein osaa perustella, mutta jokin heissä häiritsee.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
MÖRKÖ LÄHTI VITTUUN!
LÄHTI MÖRKÖ VITTUUN!
 

Alex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Suolahden Urhon säbäpelaaja lähti sitten ja Ifk:n säbäpelaaja sai jäädä. Ihan hyvä näin, Reeo on aina ollut värikäs persoona salibandyn puolella, joten taitaa olla paljon annettavaa taloon tämän kauden aikana.
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Mulle ei oikein auennut miksi Markoa vihattiin, mutta näillä mennään. Mummo ja Diana sitte seuraavaksi pihalle.
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Aa ok ok. Ymmärsin sitten itse väärin, kun luulin häädöt ja uudet asukkaat tapahtuvan samassa läjässä.
No ei sitä kaaviota ole ketään ymmärtänyt. Ylilaudalla ollut paras versio tähän mennessä.
 

Liitteet

  • 69ecabfcc317dc2c.jpg
    69ecabfcc317dc2c.jpg
    56,4 KB · kertaa luettu: 329

emz1

Jäsen
Mulle ei oikein auennut miksi Markoa vihattiin, mutta näillä mennään. Mummo ja Diana sitte seuraavaksi pihalle.
Tiivistyi hyvin tuossa studiohaastattelussa jossa oli kokoajan puhumassa Sainion päälle ja kertomassa omia juttuja ilman kykyä kuunnella mitä vastapuolella on sanottavaa. Miikka taisi mainita myös saman tyylistä Reeon ja Heidin kanssa keskustellessa että jos henkilö X kysyy häneltä että mitä teen työkseni niin ennen kuin ehtii vastata mitään niin Marko hyökkää väliin kertomaan mitä itse tekee työkseen ja kääntää keskustelun itseen.
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Heidi voitti tämän päiväisen nimeämiskisan ja pääsee vaikuttamaan nimeämisiin. Kilpailuna oli 15 kysymyksen tietovisa. En ole varma mitä tuo vaikuttaminen tarkoittaa, mutta olisko ylimääräinen nimeämispiste.

Heidillä on muuten melkoisesti tic-oireilta vaikuttavia vingahduksia. Vaikuttaisi tourettelta.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Onkohan Turun Boratilla kohta kotietsintä edessä, kun noin "avoimesti" paljasti pössyttelevän pilveä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös