Big Brother Suomi 2022

  • 84 303
  • 561

Realcowboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Kottonen osasi ja osaa edelleen juontaa ja oli täydellinen valinta Big Brotherin juontajaksi aikoinaan. Harmittavasti hänen taipaleensa tuli päätökseensä, mikä sinällään on ihan ymmärrettävää, sillä BB on kärsinyt totaalisen inflaation vuosien kuluessa ja hän varmasti halusi päästä kokeilemaan taitojaan jossain muualla.

Hussia en vaan voi sietää, joten tämän ilmaantuminen juontajaksi latistaa tunnelman täydellisesti eivätkä nuo toisetkaan uudet vahvistukset vakuuta ollenkaan. Onko ohjelmassa nykyään tärkeintä juontajat vai itse asukkaat?
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Hussia en vaan voi sietää, joten tämän ilmaantuminen juontajaksi latistaa tunnelman täydellisesti eivätkä nuo toisetkaan uudet vahvistukset vakuuta ollenkaan. Onko ohjelmassa nykyään tärkeintä juontajat vai itse asukkaat?
Etkö vastaa tuossa omaan kysymykseesi? Jos juontajan vaihtuminen latistaa tunnelmasi täydellisesti, niin ilmeisesti sinulle ainakin tärkeintä ohjelmassa ovat juontajat, eivätkä itse asukkaat.
 

Alex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Hussi sentään osaa juontaa, mutta Hautalan tyyli on sählätä aina jotain ja nauraa joka välissä. Lisäksi on antanut ymmärtää Aamulypsyssä, ettei arvosta Big brotheria, eikä ymmärrä kuka tuonne hakee.

Janne Virtasen poistuminen on ainakin hyvä juttu. Tuon kaverin anti ohjelmalle on nähty, eikä se korkea ollut.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Työttömille töitä.
Hautalasta en tiedä mitään (niin juontajana kuin muutenkaan), mutta Hussi ja Kuronen nyt eivät työttömiä ole.

Ihan paskaahan tämä omien piirien totaalinen pyörittäminen on, Sanoma on paska firma ja BB saisi poistua tuolta helvetin kauas. Pääasia silti että Virtanen ja Snow poistuivat tuotannosta, Snow siirtyy BB-podcastiin ja Virtanen voi puolestani painua ihan minne haluaa.
 

Salt

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Taistelevat Irlantilaiset & Golden Boys
Hautalasta en tiedä mitään (niin juontajana kuin muutenkaan), mutta Hussi ja Kuronen nyt eivät työttömiä ole.

Ihan paskaahan tämä omien piirien totaalinen pyörittäminen on, Sanoma on paska firma ja BB saisi poistua tuolta helvetin kauas. Pääasia silti että Virtanen ja Snow poistuivat tuotannosta, Snow siirtyy BB-podcastiin ja Virtanen voi puolestani painua ihan minne haluaa.

No mieluummin Sanomalla kuin maikkarilla, joka on ainakin paskempi firma. Mutta joo alaspäin Sanomakin on menossa.
 

Käppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Joo kyllä tulee Kottosta ikävä. Hussista ja Kurosesta en tiedä kuinka kiinnostuneina katsovat itse ohjelmaa vai lukevatko vain lapuista kysymyksiä ja ovat itse pihalla kuin lumiukot. Mielestäni Hussi ei ainakaan viime vuonna katsonut ohjelmaa ollenkaan kun aamulypsyssä välillä siitä puhuivat. Toki voihan se olla, että nyt kiinnostaa enemmän kun on osa formaattia.

Juontajat nyt eivät niin paljoa häiritse kuin se, että ohjelma menee vain enemmän selviytyjät suuntaan. Viime kaudella oli jo viitteitä siihen suuntaan kun äänestykseen joutujia ratkottiin erilaisilla kilpailuilla. Tähän nyt lisäksi päälle vielä juonittelu jolloin parhaimmassa tapauksessa talossa on 2-3 eri ryhmää omissa huoneissaan ja äänestävät toisiaan. Mielestäni tämä ei enää ole BB vain jokin BB ja selviytyjät välimalli.

Virtasen kaudet olisi voineet pelastaa eri ohjaajalla joten sen piikkiin nyt ei voi enää laittaa, että tarvittaisiin jotain uutta ja ohjelma ei enää kiinnostaisi. Missään ei ole tainnut olla mainintaa, että kuka toimii uutena ohjaajana?
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Jos Jodelin kuva on totta niin näyttäisi olevan kaksikerroksinen talo.
 

JoMe84

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers & 76ers. ManU. Pioneer DJ
Tänäänhän tuo sitten alkaisi. Ite tein kyllä sen päätöksen, että jätin 24/7:n tilaamatta, eli koosteiden varassa ollaan. Jos kiinnostaa puolen välin tienoilla ja tylsimmät on äänestetty ulos, niin voi harkita uudelleen 24/7:aa.

Ikäjakauma olisi kuuleman mukaan tällä kertaa 21-56 vuotta.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Toivottavasti porukka laitetaan oikeasti koville, ettei ole taas sleepfest 24/7
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tänäänhän tuo sitten alkaisi. Ite tein kyllä sen päätöksen, että jätin 24/7:n tilaamatta, eli koosteiden varassa ollaan. Jos kiinnostaa puolen välin tienoilla ja tylsimmät on äänestetty ulos, niin voi harkita uudelleen 24/7:aa.

Ikäjakauma olisi kuuleman mukaan tällä kertaa 21-56 vuotta.

Joo ja Ruutuhan on ilmeisesti muuttanut systeemejä niin että jos haluaa BB katsoa niin pelkkä Ruutu+ ei riitä. Aikaisemmin sai hyvin erilaisilla koodeilla, mutta noita urheilupaketteja ei taida ilmaiseksi saatavissa?
 

JoMe84

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers & 76ers. ManU. Pioneer DJ
Joo ja Ruutuhan on ilmeisesti muuttanut systeemejä niin että jos haluaa BB katsoa niin pelkkä Ruutu+ ei riitä. Aikaisemmin sai hyvin erilaisilla koodeilla, mutta noita urheilupaketteja ei taida ilmaiseksi saatavissa?

Näinkö on tosiaan? Enpä ole tietoinen tuommoisesta muutoksesta.
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Joo ja Ruutuhan on ilmeisesti muuttanut systeemejä niin että jos haluaa BB katsoa niin pelkkä Ruutu+ ei riitä. Aikaisemmin sai hyvin erilaisilla koodeilla, mutta noita urheilupaketteja ei taida ilmaiseksi saatavissa?
Ainakin livekanavat aukeaa ilman ilmoituksia, että eivät kuuluisi tilaukseen. En tosin tilaa Ruutu+ BB:n takia, mutta huvikseen testasin ja mainosten jälkeen jäi logo näkyviin ja kanava auki normaalisti. No täytyy testata vielä uudelleen, kun lähetys alkaa.
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Eiköhän tätä taas tule seurattua, niinkuin joka vuosi. Nyt voitais taas juonittelun lisäksi antaa vähän enemmän alkoholia.

Veikkauksia, moneltako tulee ensimmäinen ”minä en tällaista paskaa katso” - viesti ketjuun? Mä heitän 21.20
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Eiköhän tätä taas tule seurattua, niinkuin joka vuosi. Nyt voitais taas juonittelun lisäksi antaa vähän enemmän alkoholia.

Veikkauksia, moneltako tulee ensimmäinen ”minä en tällaista paskaa katso” - viesti ketjuun? Mä heitän 21.20
Itse veikkaan, että tuo kommentti nähdään 19:13.

Varsin ruma talo sisältä ja kun kameroita on joka paikassa, niin voipi olla, että ainakin yksi asukas häipyy ennen aikojaan, kun kasetti ei kestä neljän seinän sisällä olemista. Vaikea uskoa, että tällä kaudella tulee samanlaisia ryyppybileitä kuin alkuaikoina, mutta eihän sitä koskaan tiedä.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Kai tätä tulee jollain tavalla väijyttyä. Ylilaudan kanssa toki.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Menen tasan samalla logiikalla kuin viimeisen 15 vuoden aikana BB:n kanssa, eli pakko katsoa tämä ensimmäinen jakso missä asukkaat menevät taloon. Sen jälkeen en sitten katso enää lainkaan, koska en ehdi eikä kiinnosta.. jostain syystä on vain pakkomielle katsoa millaisia tyyppejä sinne on valittu

Toisaalta jotenkin sitä aina alitajuisesti odottaa, että josko sinne sen yhden kerran menisikin joku tuttu, ihan vaikka edes etäisesti tuttu. Se voisi antaa oikean syyn jopa seurata ohjelmaa..
 
Viimeksi muokattu:

Kaukalonreuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Poikkeuksellisella mielenkiinnolla pariin aikaisempaan kauteen verrattuna odotellaan täällä tätä kautta, syynä pääohjaaja Janne Virtasen pois jääminen. Ei oikein lähtenyt Jannen kausilla.

Kellään tietoa muuten kuka nyt on vastuussa ohjaamisesta? Onkohan odotettavissa parempia bileitä ja hieman useammin kuin Virtasen aikana? Ei nyt tartte sinne Subin tyylille lähteä mut ei samaa paskaakaan jaksa enää että annetaan se yksi/kaksi juomaa per nenä.
 

MegaForce

Jäsen
Ai tämäkin taas alkaa tänään. Onpa mennyt täysin ohi tämä uusi kausi. Katsotaan miten sitä alkaa seuraamaan ja kuinka hyvin uusiin asukkaisiin tykästyy. Itseltäni löytynee myös BBplazan tunnukset, jotka olen toki jo unohtanut ja en ole kirjautunut niihin vuosiin.

Vaadin Esa A:n comebackia taloon.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Kyllähän tää avausjakso on taas ainakin väijyttävä. Viime vuonna tais kyllä jäädä aika lailla siihen. Saas nähdä miten tällä kertaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös