Keltainen joukkue siis häätöäänestykseen. Kumpi lähtee, Aki vai Pippa?
Edit. En usko että Anssi tai Pekka lähtee.
Pinkit luurinkuoret ei varmaan innostu kuin Andystä jos siitäkään. Äijät hoitaa Akin jatkoon joten Pippa lähtee.Keltainen joukkue siis häätöäänestykseen. Kumpi lähtee, Aki vai Pippa?
Liittyykö tämä talon sisäpuolisiin, vai ulkopuolisiin asioihin? En ole saanut ukosta oikeen vielä minkäänlaista käsitystä 24/7 kautta.Pelkästään siitä syystä Anssi ulos että putois pilvilinnasta
Keltainen joukkue siis häätöäänestykseen. Kumpi lähtee, Aki vai Pippa?
Liittyykö tämä talon sisäpuolisiin, vai ulkopuolisiin asioihin? En ole saanut ukosta oikeen vielä minkäänlaista käsitystä 24/7 kautta.
On pikkuhiljaa alkanut lämpeämään ja uskon, että lämpeää vielä enemmänkin. Pippahan tuosta porukasta joutaisi pihalle.Mutta Akista ei tulla tämän enempää saamaan irti.
Talossa käyttäytynyt kyllä todella asiallisesti mitä olen itse kerennyt katselemaan. Ei vivahdettakaan siitä perus "Andy Pyro" hahmon rehvastelevasta ylimielisyydestä. Olen tykännyt kyllä Anssin performanssista tuolla.Pelkästään siitä syystä Anssi ulos että putois pilvilinnasta
Työviikon päätteeksi eivät edes tyämiästen saunaa laittaneet päälle ja kaljaa paria jokaiselle, mutta studiossa oli kyllä kaljat Vehviläisellä ja vieraalla lasissa. Eisssaatana, on tämä kyllä touhua.Mitä vittua? Miksei nyt perjantaina ole alkoholitarjoilua talossa? Onko tämä joku raittiusseuran koulutusleiri, häh?
Nyt olisi ollut 5/5 kontenttia tarjolla jos tuotanto olisi järkännyt kunnon bileet suoraan tuon häätöäänestys-nimeämisten perään. Ei, sen sijaan mennään varmaan tunnin päästä nukkumaan. Ihan turhahan tuo 24/7 on, kun tosiaankaan mitään ei tunnu tapahtuvan. Asukkaat on suht mielenkiintoisia, mutta tällä tavalla heistä jää käyttämättä kaikki potentiaali.
Tuotanto - ei jatkoon.
Juu, varmaan Ahomaa ja Virtanenkin siellä nauttivat Tornion Panimon antimista enemmän kuin itse asukkaat. Naurettavaa touhua.Työviikon päätteeksi eivät edes tyämiästen saunaa laittaneet päälle ja kaljaa paria jokaiselle, mutta studiossa oli kyllä kaljat Vehviläisellä ja vieraalla lasissa. Eisssaatana, on tämä kyllä touhua.
Talossa käyttäytynyt kyllä todella asiallisesti mitä olen itse kerennyt katselemaan. Ei vivahdettakaan siitä perus "Andy Pyro" hahmon rehvastelevasta ylimielisyydestä. Olen tykännyt kyllä Anssin performanssista tuolla.
Jep. Tuo eilinen oli katsojille puhdas perseennäyttö. Flunssaisena kotona odotin pientä säpinää iltaan katsomalla 24/7 ja lopputulos: ei mitään. Käsittämätöntä katsojien aliarviointia.Tämä viinattomuus on jonkun tuotannon henkilön kuningasidea nyt uuden tulemisen jälkeen. Perustelu taisi olla, että kun mitään ei tapahdu, niin se on kiinnostavaa.
Täysin järjetöntä tuo on. Sauna ja poreallas tuotu ja käytetään varmaan viisi kertaa kauden aikana. Katsojille tätä olisi tarkoitus tehdä, eikä tutkia psykologisena kokeena.
Taisi olla myös joku selitys tyyliin, että nuoret eivät juopottele enää samaan malliin kuin ennen eikä niitä kiinnosta katsella ryypiskelyä tjsp. No en tiedä, voihan toi nuorien juopottelemattomuus pitää paikkaansa, mutta kyllähän sitä pieniä perjantaihönöjä katselisi mieluummin kuin makoilua. Tai oikeastaan edes mun puolesta ei tarvitsisi vetää niitä kännejä joka viikonloppu talossa, jos olisi muuten jotain aktiviteettia mitä seurata. Virtanen vain tuntuu jääräpäisesti puskevan tätä neronleimausta eteenpäin välittämättä katsojista. Mitä tapahtuu silloin kun mitään ei tapahdu, se on mielenkiintoista.Tämä viinattomuus on jonkun tuotannon henkilön kuningasidea nyt uuden tulemisen jälkeen. Perustelu taisi olla, että kun mitään ei tapahdu, niin se on kiinnostavaa.