Big Brother Suomi 2021

  • 315 392
  • 1 884

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Käsi ylös kuka yllättyi että Ville kertoi olevansa homo, näkihän sen herranjestas jo kilometrin päähän. No mitä nyt itse miehiä rankkaisin komeusjärjestykseen niin Lassen ja Taavin kaa olisin ja pari muuta menis ehkä osioon.
Joo, ei tuohon "diagnoosiin" mennyt kuin 30 sekuntia. Arviosi Pekasta ja Taavista (bisse) voivat olla oikeita.
 

Tonny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joo, ei tuohon "diagnoosiin" mennyt kuin 30 sekuntia.
En nyt haluaisi mitenkään kerskua, mutta itse sanoin heti välittömästi Villen nähtyäni emännälle, että tää kaveri on miehiin päin. Ja eikä siinä mitään, jokainen saa olla mitä haluaa, pisti vain huvittamaan tuo jymypaljastus. Rennon oloinen jannu.
 

JoMe84

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers & 76ers. ManU. Pioneer DJ
Kyllä kyllä kyllä on on on tuota tuota hirveen hirveen hirveen vaivalloista vaivalloista saada saada tuon Pekan Pekan Pekan yhtä yhtä yhtä lausetta lausetta ulos ulos.
 
Viimeksi muokattu:

JoMe84

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers & 76ers. ManU. Pioneer DJ
Keltainen joukkue siis häätöäänestykseen. Kumpi lähtee, Aki vai Pippa?

Edit. En usko että Anssi tai Pekka lähtee.
 

friikki otus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
En ole sen kummemmin kerennyt seurata. Mutta Akista ei tulla tämän enempää saamaan irti. Mukavan leppoisa metsien mies, mutta vaikuttaa vähän eksyneeltä tässä seurassa. Niin kuin me aina kun tullaan etelään käymään. :)
 

JoMe84

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers & 76ers. ManU. Pioneer DJ
Se mitä tulee bisseihin, niin eikös Pekka ite eilen sanonut että antaa mielellään lämpöä sekä miehille, että naisille kun pelehti Katjan kanssa sohvalla.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Liittyykö tämä talon sisäpuolisiin, vai ulkopuolisiin asioihin? En ole saanut ukosta oikeen vielä minkäänlaista käsitystä 24/7 kautta.

Mua nyt rupes ärsyttään heti se tietty ylimielinen päteminen tuolla. Mutta kun kaverilla on jo ennen taloon menoa ollu pää täynnä kusta niin sikäli vaikuttaa myös.

Tosin ei vaaraa Anssilla niin kauan kun äänestetään sen puolesta että kuka saa jäädä taloon eikä lähtijää kun kaverin seuraajat taatusti rahoittavat kun kerran tämän twicth tiliäkin seuraavat.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Tapahtuuko tuolla talossa yhtään mitään kun tämäkin ketju on niin hiljainen? En ole vielä nähnyt sekuntiakaan tätä kautta, mutta keskustelun (tai siis sen puutteen) takia ei ole edes jaksanut vielä kiinnostaa yhtään.

Edellistä jaksoin sentään vähän alusta (toki silloin oli ruututilaus voimassa ja jostain ihmeen syystä pidin sen voimassa kauden loppuun vaikka en parin ekan viikon jälkeen edes katsonut). @peksa voisi antaa kaverin mielipiteen, että onko tätä kautta mitään järkeä katsoa ja muut vaan ihan oman mielipiteensä. Sinänsä konsepti kiinnostaa ja joskus harvoin ollut katsomisen arvoistakin, mutta nyt ei tämä startti oikein vakuuta.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Mitä vittua? Miksei nyt perjantaina ole alkoholitarjoilua talossa? Onko tämä joku raittiusseuran koulutusleiri, häh?

Nyt olisi ollut 5/5 kontenttia tarjolla jos tuotanto olisi järkännyt kunnon bileet suoraan tuon häätöäänestys-nimeämisten perään. Ei, sen sijaan mennään varmaan tunnin päästä nukkumaan. Ihan turhahan tuo 24/7 on, kun tosiaankaan mitään ei tunnu tapahtuvan. Asukkaat on suht mielenkiintoisia, mutta tällä tavalla heistä jää käyttämättä kaikki potentiaali.

Tuotanto - ei jatkoon.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Pelkästään siitä syystä Anssi ulos että putois pilvilinnasta
Talossa käyttäytynyt kyllä todella asiallisesti mitä olen itse kerennyt katselemaan. Ei vivahdettakaan siitä perus "Andy Pyro" hahmon rehvastelevasta ylimielisyydestä. Olen tykännyt kyllä Anssin performanssista tuolla.
 

Tonny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mitä vittua? Miksei nyt perjantaina ole alkoholitarjoilua talossa? Onko tämä joku raittiusseuran koulutusleiri, häh?

Nyt olisi ollut 5/5 kontenttia tarjolla jos tuotanto olisi järkännyt kunnon bileet suoraan tuon häätöäänestys-nimeämisten perään. Ei, sen sijaan mennään varmaan tunnin päästä nukkumaan. Ihan turhahan tuo 24/7 on, kun tosiaankaan mitään ei tunnu tapahtuvan. Asukkaat on suht mielenkiintoisia, mutta tällä tavalla heistä jää käyttämättä kaikki potentiaali.

Tuotanto - ei jatkoon.
Työviikon päätteeksi eivät edes tyämiästen saunaa laittaneet päälle ja kaljaa paria jokaiselle, mutta studiossa oli kyllä kaljat Vehviläisellä ja vieraalla lasissa. Eisssaatana, on tämä kyllä touhua.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Työviikon päätteeksi eivät edes tyämiästen saunaa laittaneet päälle ja kaljaa paria jokaiselle, mutta studiossa oli kyllä kaljat Vehviläisellä ja vieraalla lasissa. Eisssaatana, on tämä kyllä touhua.
Juu, varmaan Ahomaa ja Virtanenkin siellä nauttivat Tornion Panimon antimista enemmän kuin itse asukkaat. Naurettavaa touhua.
 

JoMe84

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers & 76ers. ManU. Pioneer DJ
Sainio takasin ja vähän helvetin äkkiä. Äijä osas vittuilla asukkailla ja viina virtasi. Ikävä on näitä kausia 2005 ->
Onhan se järjetöntä että sauna ja poreallas löytyy, muttei niitä voi käyttää. Oktoberfest lienee harvoja juhlia mitä noille järjestetään.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Talossa käyttäytynyt kyllä todella asiallisesti mitä olen itse kerennyt katselemaan. Ei vivahdettakaan siitä perus "Andy Pyro" hahmon rehvastelevasta ylimielisyydestä. Olen tykännyt kyllä Anssin performanssista tuolla.

Kahvicasen päällepäsmäröinti ja oman halun läpivieminen ja ajoittainen ylimielisyys. Enempi tosin toi Jasmiina mua vituttais. Mä olisin todennäköisesti Samina sanonut että pidä lehmä pääs kii jos tilanne olisi riistäytyny.
 

friikki otus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Katsojia olisi kanavalla. Ja ekalla viikolla pitäisi ruveta jo jyviä erottamaan akanoista, että voisi nähdä asukkaitten kasvua tulevaan. Missä viinat?
Lisäksi jos pääset asukkaaksi tuonne, niin on varmaan hienoa olla BB-tapaamisissa kun muut kertovat miten hauskoja oli BB-humalat. En tarkoita että siellä pitäisi olla joka päivä umpihumalassa, mutta kyllä nyt ekalla viikolla pitäisi sauna lämmetä ja olla bileet.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Veikkaan, että viinattomuus johtuu jonkun ihmisoikeusvaltuutetun tai intimiteettisuojeluasiamiehen/-naisen pelosta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös